دیسک و صفحه پراید

بهترین قیمت دیسک و صفحه پراید و خرید به ضمانت اصالت یدک یار

"دیسک و صفحه پراید"به عنوان یکی از اصلی ترین قطعات مصرفی این خودرو شناخته میشود. از طرفی این قطعه بصورت مستقیم بروی شتاب، قدرت، نرمی خودرو تاثیر دارد، لذا انتخاب دیسک و صفحه کلاچ (Clutchمرغوب و با کیفیت میتواند تجربه رانندگی بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد. صفحه کلاچ پراید از یک صفحه و دیسک و بلبرینگ تشکیل شده است که به صفحه فلایویل متصل شده‌اند. این سیستم برای انتقال نیرو به چرخ دنده و در نهایت حرکت خودرو بسیار مهم است. در زمان نیاز به تعویض دیسک و صفحه پراید باید دقت داشته باشید که معمولا بلبرینگ کلاچ نیز نیاز به تعویض دارد. به همین دلیل معمولا این قطعه بصورت کیت کلاچ  بفروش میرسد. گفتنی است کیت کلاچ پراید شامل دیسک، صفحه و بلبرینگ کلاچ است، لذا نیازی به تهیه بلبرینگ کلاچ بصورت جداگانه نیست. در صورت تمایل میتوانید مقاله دیسک و صفحه کلاچ چیست؟ را مطالعه کنید تا در مورد این قطعه اطلاعات کامل تری را داشته باشید.

خرید دیسک و صفحه پراید

در زمان "خرید دیسک و صفحه پراید" به این نکته توجه داشته باشید که دیسک و صفحه تمامی مدل های پراید یکی بوده و با هم تفاوتی ندارند. در این بین یک استثنا در مورد پراید وانت یا پراید 151 وجود دارد، برای برخی از این مدل پراید، دیسک و صفحه بزرگتر و متفاوتی استفاده شده.
نکته قابل توجه بعدی، خرید دیسک و صفحه با کیفیت و مرغوب برای پراید است. باید توجه داشت که برند های زیادی در بازار لوازم یدکی پراید وجود دارند که اقدام به عرضه این قطعه با کیفیت های مختلف برای پراید کرده اند لذا بهتر است برند ها مطرح و شناخته شده را انتخاب و خریداری نمایید. برند هایی همچون سایپا یدک، والئو، دایکن، سکو، گلد، آیسین، پلاستکس، اعظام و شایان صنعت همگی در کیفیت های متنوع دیسک و صفحه کلاچ پراید را عرضه میکنند.

 برای خرید دیسک و صفحه با کیفیت پراید، باید به سطح کیفی این برند ها مسلط بود، در این بخش میتوانید تمامی برند های موجود برای خرید کیت کلاچ پراید را مقایسه و سپس سفارش خود را ثبت نمایید. پیشنهاد میکنیم قبل از اقدام به خرید این قطعه مقاله ی راهنما خرید دیسک و صفحه پراید را در بخش مجله یدک یار مطالعه کنید تا اطلاعات مورد نیاز قبل خرید این قطعه را داشته باشید.
در این بخش امکان خرید دیسک و صفحه پراید در انواع برند ها در سطح کیفی مختلف برای شما فراهم شده است و شما میتوانید بهترین قطعه را انتخاب نمایید.

قیمت دیسک و صفحه پراید

طبیعی است که "قیمت دیسک و صفحه پراید" با کیفیت آن ارتباط مستقیم داشته باشد، در اینجا میتوانید لیست قیمت دیسک و صفحه کلاچ پراید را به تفکیک برند مشاهده نمایید.
با توجه به اینکه پراید اقتصادی ترین خودرو رایج امروزه کشور است باید گفت قیمت دیسک و صفحه پراید در مقایسه با اکثر خودرو ها ارزانتر است. ناگفته نماند که هرچند این قطعه از نظر رنج قیمتی در مقایسه با سایر خودرو ها ارزانتر است اما با اینحال یکی از گران ترین قطعات مصرفی این خودرو شناخته میشود. به عبارت دیگر قیمت دیسک و صفحه پراید فارغ از برند آن از اکثر قطعات مصرفی این خودرو بیشتر است. یدک یار در تلاش است تا بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت به شما عرضه کند.
لازم یه ذکر است که قیمت کیت کلاچ پراید به علت داشتم بلبرینگ بیشتر از قیمت دیسک و صفحه کلاچ پراید است.

برند اصلی دیسک و صفحه پراید چیست؟

از آنجایی که شرکت سایپا پراید را تولید و به بازار عرضه میکرد، باید گفت قطعه اصلی دیسک و صفحه کلاچ پراید در بازار با برند سایپا یدک شناخته میشود. اما دقت داشته باشید که این قطعه توسط خود سایپا یدک تولید نشده و تولیدات شرکت های دیگر در بسته بندی سایپا یدک قرار دارد، لذا شما میتوانید پس از اطلاع از برند داخل بسته بندی، همان قطعه را با قیمت معمولا ارزان تر تحت برند تولید کننده اصلی تهیه نمایید. در این قسمت دیسک و صفحه اصلی پراید با برند سایپا یدک و سایر برند های معروف قرار دارد.

ضمانت اصالت دیسک و صفحه پراید

با توجه به این موضوع که برند های تقلبی دیسک و صفحه کلاچ پراید در بازار فروش لوازم یدکی بسیار زیاد هستند، یدک یار با ارائه ضمانت اصالت دیسک و صفحه پراید بروی فاکتور خرید، این اطمینان را به شما خواهد داد که قطعه اصل بروی خودرو خود نصب میکنید. ضمانت اصالت یدک یار به این شکل است که، در صورت عدم تایید اصالت قطعه میتوانید دیسک و صفحه را بدون هیچ هزینه مرجوع و یا تعویض نمایید. سفارشات شما برای تهران 1 تا 3 ساعت و برای سایر استان ها پس از 24 تا 48 ساعت به دست شما خواهد رسید.

مشاوره خرید دیسک و صفحه پراید

جهت خرید و مشاهده قیمت دیسک و صفحه ماشین با کیفیت و قیمت مناسب، نیاز به داشتن اطلاعات تخصصی است که معمولا عموم مردم به آنها دسترسی ندارند. به عنوان مثال اکثریت از برند قطعه داخل بسته بندی سایپا یدک مطلع نیستند. از این رو فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی یدک یار خدمتی را مبنی بر مشاوره رایگان خرید کیت کلاچ پراید به شما عزیزان ارائه میکند. شما میتوانید پس از تماس  با همکاران ما در بخش پشتیبانی با شماره 02191305060 از راهنمایی های متخصصین یدک یار برای خرید قطعه با کیفیت با بهترین قیمت استفاده کنید. متخصصین ما اطلاعات مورد نیاز برای خرید دیسک و صفحه پراید را بصورت کامل در اختیار شما عزیزان قرار میدهند.

نمایش بیشتر

نظرات درباره دیسک و صفحه پراید

کاربر ناشناس
1402-06-23
پاسخ
سلام دیسکو صفحه دایکن نرمتره یا والئو؟ شتاب و عمر کدومش بیشتره؟ ممنون.

نظر خود را درباره دیسک و صفحه پراید با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کاربر ناشناس
1402-10-04

من ۱۵۰ هزار کیلومتر با دیسک و صفحه والئو رانندگی کردم ۶۰ هزار چیه

مشاور فروش یدک یار
1402-06-27

دیسک و صفحه کلاچ دایکن و والئو پراید هردون برند های معتبر و خوبی هستند، دیسک و صفحه والئو پراید به نرمی بیشتر معروف است. عمر مفید دیسک و صفحه به سبک رانندگی شما بر میگردد و دیسک و صفحه پراید در برند دایکن و والئو با رانندگی درست تقریبا عمر مفیدی برای ۵۰ تا ۶۰ هزار کیلومتر دارند.

رضا
1402-07-23
پاسخ
سلام دیسک و صفحه سکو یاوالیوکدومش کیفیت بالاتری داره؟میخوام ازتون بگیرم لطفاراهنماییم کنید

نظر خود را درباره دیسک و صفحه پراید با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
مشاور فروش یدک یار
1402-07-23

سلام وقت بخیر

دوست عزیز هردو این دو برند کیفیت های بالایی دارند، بصورت کلی دیسک و صفحه پراید با برند سکو توسط سایپا یدک نیز عرضه میشود و مورد تایید این شرکت است. دیسک و صفحه والئو پراید نیز برای والئو کره بوده و برند PHC.

هردو این دو برند کیفیت بالایی دارند، پیشنهاد مشاورین یدک یار به عنوان گزینه اول دیسک و صفحه پراید با برند والئو PHC و سپس سکو است.

کاربر ناشناس
1402-05-26
پاسخ

دیسک وصفحه پراید مدل ۹۶ یورو 4 ‌چه مبلغی است وچه مارکی موجود دارید.ممنونم

نظر خود را درباره دیسک و صفحه پراید با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
یدک یار
1402-05-29

سلام و عرض ادب

دیسک و صفحه پراید برند های والئو PHC، دایکن (اگزیدی)، سایپا یدک، سکو، شایان صنعت، عظام و ... موجود است که میتوانید قیمت آنها را به تفکیک در این بخش مشاهده نمایید.

نظر خود را درباره دیسک و صفحه پراید با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی