برف پاک کن پژو 2008

لیست قیمت برف پاک کن جلو و عقب پژو 2008 و خرید از یدک یار

برف پاک کن جلو 2008

برف پاک کن عقب 2008

برف پاک کن (Car Wiper) وسیله‌ای است که برای حذف باران، برف، یخ، گل و لای، آب یا زباله از شیشه خودرو استفاده می شود تا راننده ماشین و سایر سرنشینان آن بتوانند دید بهتری داشته باشند. پژو 2008 علاوه بر دو برف پاک کن جلو یک تیغه به روی شیشه عقب نیز دارد تا در شرایط آب و هوایی سخت بتوانید شیشه عقب خودرو را تمیز نمایید. تیغه برف پاک کن پژو 2008 یک قطعه مصرفی محسوب میشود اما برای آن نمیتوان عمر مفیت مشخصی تعریف نمود. عمر مفید پرف پاک کن 2008 مستقیما بسته به نحوه نگهداری شما از خودرو و آب و هوا متفاوت است. ما در این صفحه به طور اختصاصی قصد داریم به بررسی “تیغه برف پاک کن 2008" بپردازیم تا شما را با نکات هنگام خرید، برندها، قیمت و…. این قطعه مهم و کاربردی آشنا کنیم.

صفحه اختصاصی خرید تیغه برف پاک کن 2008

این صفحه مخصوص کسانی است که قصد "خرید برف پاک کن 2008" را دارند. شما در این صفحه می توانید تیغه برف پاک 2008 را برای شیشه جلو و شیشه عقب خریداری کنید. مهم ترین موضوعی هنگام خرید تیغه برف پاک کن جلو و عقب پژو 2008 وجود دارد، برند این قطعه است. به طور کلی این قطعه با دو برند اصلی و چینی عرضه شده است که شما بر حسب بودجه و نیاز خود می توانید هرکدام از این برندها را خریداری کنید. برند اصلی و اورجینال این قطعه، برند پژو است که کیفیت بالایی دارد و ساخت کشور فرانسه است. علاوه بر این، افرادی که می خواهند با هزینه‌ی کمتری این قطعه را خریداری کنند می توانند برند چینی تیغه برف پاک کن 2008 را خریداری کنند.
هنگام خرید این قطعه دقت داشته باشید که برف پاک کن عقب پژو 2008 باید جداگانه خریداری شود چراکه با برف پاک جلو تفاوت دارد و باهم یکی نیستند. مورد دوم اینکه اندازه‌ی چپ و راست برف پاک جلو باهم فرق دارند و اگر بخواهید می توانید هرگونه از این برف پاک کن های شیشه جلو را جداگانه خریداری کنید.

زمانی که قصد خرید برف پاک کن 2008 را دارید و برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید، با کارشناسان یدک یار تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش فروش لوازم یدکی پژو 2008 نکات مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند و به سوالات شما پاسخ دهند. پس از تماس با شماره تلفن 021-91305060 علاوه بر ثبت سفارش، از مشاوره رایگان جهت خرید بهره مند خواهید شد.

قیمت تیغه برف پاک کن پژو 2008

مهم ترین موضوعی که بر روی “قیمت برف پاک کن 2008" تاثیر دارد، برند این قطعه است. طبیعتاً برند اصلی که همان پژو می باشد کیفیت بالاتری نسبت به برند چینی دارد که همین مسئله باعث شده برند اصلی قیمت بالاتری داشته باشد.
همچنین لازم به ذکر است قیمت تیغه برف پاک کن پژو 2008 شیشه جلو در این صفحه به صورت تکی نمایش داده شده است چراکه شما می توانید تیغه برف پاک کن جلو را هم به صورت تکی و هم به صورت جفت خریداری کنید. به همین منظور زمانی که قصد خرید این قطعه را دارید حتماً با بخش فروش لوازم یدکی پژو 2008 تماس بگیرید تا همکاران ما در یدک یار شما را راهنمایی کنند.

مزایای خرید از یدک یار

مجموعه یدک یار خدماتی را برای مشتریان خود تدارک دیده تا با خیال راحت و بدون دغدغه خرید لوازم یدکی را انجام دهند. خدماتی که یدک یار برای مشتریان در نظر گرفته شامل ضمانت اصالت کالا، ضمانت سلامت فیزیکی کالا و ارسال سریع است.

پس از خرید تیغه برف پاک پژو 2008 از یدک یار ضمانت اصالت به کالای شما تعلق خواهد گرفت تا اگر کوچکترین مغایرتی در تیغه برف پاک کن پژو 2008 با برند اصلی وجود داشت، بتوانید بدون هیچگونه قید و شرطی آن را مرجوع کنید و کالای اصلی را تحویل بگیرید.

علاوه بر این، تیغه بر پاک کن 2008 با ضمانت سلامت فیزیکی و ارسال سریع به شما تحویل داده خواهد شد. زمان ارسال این قطعه در تهران 1 الی 3 ساعته و در سایر شهرها 1 الی 3 روزه است.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره برف پاک کن پژو 2008 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی