خرید سنسور دریچه گاز 405

"سنسور دریچه گاز405" از قطعات مهم این خودرو در سیستم احتراق آن است. این قطعه عملا وظیفه دارد فرآیند مخلوط شـدن هوا و سوخت را به طور دقیق و با نسبت صحیح کنترل کند. تزریق سوخت به محفظه احتراق خودرو با توجه به سیگنال‌های ارسالی از سنسور دریچه گاز، انجام می‌شود. سنسور موقعیت دریچه گاز نوعی مقاومت متغیر است که روی دریچه گاز و استپر موتور قرار دارد. برای اتصال به پولکی درون دریچه گاز نیز از یک میله کمک می‌گیرد. از این رو با هربار باز و بسته شدن پولکی، سنسور دریچه گاز (Throttle position sensor)، اطلاعاتی را در قالب ولتاژ برای ECU می‌فرستد. کامپیوتر نیز بر اساس اطلاعات دریافتی، مقدار سوخت و هوا در موتور را تنظیم می‌کند. به این ترتیب عملیات احتراق و پاشش در سیلندرها به درستی هدایت می‌شود. خراب شدن سنسور دریچه گاز بر روی میزان مصرف سوخت در خودرو اثر سوء به جای می‌گذارد. خرابی این قطعه علاوه بر مصرف سوخت بیشتر، می‌تواند به دیگر قطعات خودرو هم آسیب بزند. از این رو پس از مشاهده علائم خرابی این قطعه نسبت به تعویض آن اقدام نمایید.

علائم خرابی این سنسور شامل گاز هرز خوردن و یا گاز اضافی خوردن موتور درحین تعویض دنده و یا حالت درجا، همچنین کات آف زود هنگام و یا کپ کردن خودرو هنگام گاز دادن می‌شود.

اگر تمایل دارید تا درباره خرابی سنسور دریچه گاز بیشتر بدانید، میتوانید مقاله علائم خرابی سنسور دریچه گاز را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

این بخش از فروشگاه یدک یار برای "فروش سنسور دریچه گاز پژو 405" طراحی شده است. شما می‌توانید این قطعه را در برندهای مختلف مشاهده نموده و پس از مقایسه اقدام به خرید نمایید. مشاورین یدک یار آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز در هر مرحله از خرید لوازم یدکی 405 هستند.

برای خرید سنسور دریچه گاز 405 به چه نکاتی دقت کنیم؟

برای "خرید سنسور دریچه گاز 405" حتما به نوع مدل خودرو و ECU توجه کنید که سنسور دریچه گاز مخصوص به آن را تهیه کنید. این حسگرها عمدتا از لحاظ کارایی یکی بوده ولی از لحاظ ظاهر متفاوت‌اند که معمولا نوع سوکت و شکل ظاهری و جای پیچ‌ها با هم فرق می‌کنند و بستگی به نوع ECU و سیم کشی خودرو دارد. در خودروهای تولید داخل معمولا این حسگرها به دو دسته ساژم و زیمنس تقسیم می‌شوند. ساختار حسگر دریچه هوای ساژم و زیمنس متفاوت است. برای خودرویی که ECU ساژم دارد باید حسگر دریچه گاز ساژم و برای ECU که زیمنسی است باید سنسور دریچه گاز زیمنس خریداری شود. شما عزیزان برای اطمینان بیشتر می‌توانید عکس سنسور دریچه گاز خودروی 405 خود را برای مشاورین مجموعه یدک یار ارسال کنید تا مطابق آن برای شما قطعه مورد نظر را ارسال نمایند.

باید توجه داشت که سنسور دریچه گاز یک قطعه الکترونیکی بوده و نسبت به دیگر سنسورهای خودرو عمر طولانی تری دارد با این حال برای خرید سنسور دریچه گاز 405به کیفیت قطعه توجه ویژه داشته باشید تا خیالتان بابت کارایی محصول راحت باشد زیرا این قطعه از اهمیت بالایی در سیستم خودرو برخوردار است و در عملکرد صحیح و بهینه خودرو تأثیرگذار است.

بررسی عوامل موثر بر قیمت سنسور دریچه گاز 405

از عوامل موثر بر "قیمت سنسور دریچه گاز 405" می‌توان به کیفیت و برند قطعه اشاره کرد. این قطعه در برندهای ایساکو و برندهای اسپانیایی به بازار عرضه شده است که برند اصلی آن ایساکو محسوب می‌شود. بدیهی است که قیمت برند اورجینال از سایر برند ها به علت کیفیت و کارایی بیشتر گران تر و مقرون به صرفه تر است. اما با توجه به اینکه سنسور دریچه گاز قطعه ای است که طول عمر بالایی دارد، شما میتوانید از برند های با کیفیت خوب نیز برای کاهش هزینه ها استفاده کنید.

با توجه به اینکه هر خودروی 405 از سنسور اکسیژن متفاوتی استفاده میکند، لذا قیمت سنسور دریچه گاز 405 ساژم و زیمنس نیز با هم متفاوت هستند.

اگر سوال یا ابهامی درباره برند و قیمت سنسور دریچه گاز ماشین دارید، میتوانید با مشاورین مجری یدک یار تماس بگیرید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنند.

اگر تمایل دارید تا راجع به خودروی 405 بیشتر بدانید، میتوانید به مقاله بررسی فنی 405 در وبلاگ یدک یار مراجعه کنید.

چرا سنسور دریچه گاز 405را از یدک یار تهیه کنیم؟

فروشگاه اینترنتی یدک یار با تجربه‌ای که در سال‌های طولانی به دست آورده و نظراتی که از مشتریان دریافت کرده است، به این نتیجه رسیده است که داشتن ضمانت کیفیت و اصالت، قیمت مناسب و ارسال سریع کالا از اولویت‌های اصلی افراد بوده است. به همین منظور یدک یار در تلاش است که بستری ایمن و راحت را برای مشتریان خود به وجود آورده تا خیال مشتریان از بابت خرید کالا راحت باشد.

یکی از این مزایای مهم، ضمانت اصالت و کیفیت سنسور دریچه گاز 405 است. این ضمانت باعث می‌شود که چنانچه بعد از دریافت کالا، اصالت این قطعه مورد تایید شما نبود، بتوانید بدون هیچ مشکل و نگرانی قطعه را مرجوع کنید.

به دلیل اهمیت سلامت فیزیکی کالا از جمله سنسور دریچه گاز 405، تضمین می‌کنیم که کالای مورد نظر با سلامت کامل به دست شما برسد و اگر هرگونه مشکلی اعم از خرابی یا شکستگی در کالا وجود داشته باشد، بدون هیچ گونه قید و شرطی محصول شما را مرجوع یا تعویض می ‌کنیم.

همچنین به دلیل اهمیت ارسال سریع کالا، سنسور دریچه گاز 405را در اسرع وقت و در بازه‌ زمانی 1 الی 3 ساعته در تهران و در سایر شهرها تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش به دست شما عزیزان خواهیم رساند.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید سنسور دریچه گاز 405 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی