خرید کمپرسور کولر پژو 207

بهترین قیمت کمپرسور کولر 207 و خرید به ضمانت اصالت یدک یار

"کمپرسور کولر پژو 207" یکی از قطعات مهم در بخش سیستم تهویه و کولر این خودرو است که با گاز کولر خودرو سر کار داشته و با متراکم سازی آن باعث خنک کردن هوا دمیده شده به داخل اتاق میشود. برای آشنایی دقیق تر و بهتر با نحوه عملکرد این قطعه می توانید مقاله کمپرسور کولر چیست؟ را نیز بررسی نمود. کمپرسور کولر خودرو (ac compressor) را نمیتوان قطعه ای مصرفی دانست اما بدیهی است که به مرور زمان مستهلک شده و در نهایت نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد. این صفحه به منظور خرید راحت تر کمپرسور کولر پژو 207 طراحی شده است. در این بخش شما میتوانید تمامی مدل های کمپرسور کولر این خودرو را بصورت یکجا به همراه قیمت مشاهده کنید.

برای خرید کمپرسور کولر پژو 207 به چه مواردی دقت کنیم؟

کمپرسور کولر 207 به دو نوع اصلی کمپرسور 3 پیچ و کمپرسور 4 پیچ تقسیم می شود و هر کدام از این دو مدل با توجه به جای شیلنگ ها و اتصالات به چند مدل دیگر تقسیم میشوند. این دو نوع کمپرسور در سال های مختلف بر روی مدل های مختلف پژو 207 نصب شده است و به همین علت نمیتوان دقیق گفت که برای چه مدل پژو 207، چه کمپرسوری مناسب است. این بخش بصورت تخصصی برای "خرید کمپرسور کولر پژو 207" طراحی شده است لذا شما میتوانید به راحتی تمامی مدل های کمپرسور کولر 207 را تفکیک برند و قیمت مشاهده و پس از بررسی دقیق اقدام به خرید کمپرسور کولر مناسب 207 خود کنید. همانطور که گفته شد مشخص نیست کدام نوع از کمپرسور بروی 207 شما نصب شده است لذا در زمان خرید کمپرسور کولر پژو 207 حتما باید یا از نوع دقیق این قطعه مطلع باشید و یا قبل از ثبت سفارش و تکمیل خرید، عکس قطعه ای که بروی خوردو شما نصب بوده را در اختیار مشاورین "فروش کمپرسور کولر 207" یدک یار قرار دهید تا قطعه درست و مناسب خودرویتان را برای شما ارسال نمایند.

برند اصلی کمپرسور کولر 207 چیست؟

خب به طبع همه ی ما میدانیم که برند اصلی لوازم یدکی پژو 207، قطعات ایساکو است که معتبر ترین برند توزیع کننده لوازم یدکی خودرو های تولیدی ایران خودرو است. اما کمپرسور کولر 207 از این قضیه مستثنی بوده و شامل برند ایساکو نمی شود! به عبارت دیگر ایساکو کمپرسور کولر 207 را امروزه با برند و بسته بندی خود به بازار عرضه نمیکند. معتبر ترین، با کیفیت ترین و شناخته شده ترین برند کمپرسور کولر 207 که به نام برند اصلی شناخته می شود و در اصل همان کمپرسوری است که خط تولید ایرانخودرو بروی خودرو های صفر نصب میکند، کمپرسور کولر برند ساندن است.

بررسی قیمت کمپرسور کولر 207

خب این قطعه از اجزای مختلفی تشکیل شده و مکانیزم پیچیده تری نسبت به سایر قطعات 207 دارد. از این رو باید گفت که در کل با نگاهی قیمت کمپرسور کولر خودرو میتوان این نتیجه را گرفت که این قطعه در هر خودرو جزو قطعات گران قیمت محسوب میشود. در این بخش میتوانید "قیمت کمپرسور کولر پژو 207" به تفکیک برند و مدل مشاهده کنید. همچنین برای استعلام دقیق و اطمینان از انتخاب مدل درست کمپرسور 207 میتوانید با همکاران ما تماس گرفته و از آنها درباره ی قیمت کمپرسور کولر پژو 207 اطلاعات تکمیلی دریافت کنید. در بازار لوازم یدکی شاید به قیمت هایی بسیار متفاوتی از کمپرسور کولر 207 بر بخورید، اما گفتنی است بسیاری افراد کمپرسور استوک 207 را تعمیر، تمیز و به عنوان قطعه نو به شما میفروشند. بدیهی است عمر این قطعات بسیار کمتر بوده و با خرید آنها در آینده نه چندان دور نیاز به تعویض قطعه و خرید کمپرسور جدیدی برای 207 خود خواهید داشت. از طرفی ممکن است با ارائه قیمت ارزانتر کمپرسور کولر بی کیفیت را به عنوان قطعه اصلی به شما عرضه کنند. لذا حتما این قطعه را از فروشگاه های معتبر خریداری کرده و از نو بودن آن اطمینان داشته باشید. دقت داشته باشید که اگر قطعه با کیفیت را خریداری نکنید بعد از مدت زمان کوتاهی این قطعه خراب میشود . یکی از نشانه های خراب شدن این قطعه روشن شدن چراغ چک بعد از گرفتن کولر است. برای اطلاعات بیشتر راجب این علت میتوانید مقاله علت روشن شدن چراغ چک بعد از روشن شدن کولر را در وبلاگ یدک یار بررسی کنید.

چرا کمپرسور 207 را از یدک یار بخریم؟

برای سهولت شما عزیزان امکاناتی از قبیل ضمانت اصالت و ارسال سریع و مشاوره رایگان در فروشگاه آنلاین یدک یار قرار داده شده است تا بتوانید خریدی سریع تر، بهتر و دقیق تر داشته باشید. شما می توانید با متخصصان و مشاوران خبره یدک یار تماس گرفته و از همکاران ما در رابطه با نوع کمپرسور مناسب خودروی خود پرس و جو کنید. تمامی محصولات دارای ضمانت اصالت هستند بدین معنی که شما می توانید در صورت وجود هر گونه ایراد به قسمت پشتیبانی زنگ زده و در صورت نیاز قطعه را تعویض نمایید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید کمپرسور کولر پژو 207 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی