خرید سنسور اکسیژن پژو 207

لیست خرید و قیمت سنسور اکسیژن 207 در برند های مختلف در یدک یار

"سنسور اکسیژن 207" وظیفه دارد میزان اکسیژن ورودی به موتور را اندازه گیری و محاسبه نموده و به ECU گزارش کند. این قطعه میزان ترکیب سوخت و اکسیژن در موتور را اندازه گیری و تنظیم میکند و در صورت خراب شدن، اکسیژن به اندازه نیاز به موتور نرسیده و باعث بد کار کردن موتور و بالا رفتن مصرف سوخت خودرو خواهد شد. لذا باید گفت سنسور اکسیژن پژو 207 یکی از مهم ترین قطعات این خودرو در کنترل مصرف سوخت آن است. برای کسب اطلاع بیشتر از این قطعه می توانید مقاله ی وظیفه سنسور اکسیژن چیست؟ را مورد مطالعه قرار دهید. خرابی سنسور اکسیژن (oxygen sensor) میتواند یکی از دلایل روشن شدن چراغ چک خودرو باشد. سنسور اکسیژن 207 قطعه ای مصرفی به شمار رفته اما عمر مفید آن طولانی است و در صورت مراقبت درست از خودرو چیزی در حدود 150 هزار کیلومتر بدون مشکل وظیفه خود را انجام میدهد. در این صفحه بصورت اختصاصی تمامی مدل های استاندارد سنسور اکسیژن 207 را برای شما گردآوری کرده ایم تا بتوانید با بررسی دقیق قطعه مورنظر خود را سفارش دهید.

صفحه اختصاصی خرید سنسور اکسیژن 207

این بخش بصورت تخصصی برای "خرید سنسور اکسیژن 207" طراحی شده است. این قطعه به علت کیفیت پایین سنسور اکسیژن های موجود در بازار و کیفیت پایین بنزین یکی از پر مصرف ترین سنسور های این خودرو است. لذا قبل از هر چیز باید اشاره نمود که بهتر است قبل از خرید سنسور اکسیژن 207 باید دقت داشته باشید که قطعه استاندارد و با کیفیت خریداری کنید تا عمر مفید بیشتری داشته باشد. با مشاورین یدک یار تماس گرفته و از همکاران ما در رابطه با انواع برند ها و قیمت سنسور اکسیژن 207 پرس و جو کنید. شما میتوانید با کمک گرفتن از مشاوره رایگان خرید سنسور اکسیژن 207 بهترین و با کیفیت ترین برند این قطعه را از این صفحه خریداری کنید تا مدت زمان بیشتری را بتوانید بدون نیاز به تعویض این قطعه از خودرو خود استفاده کنید. در زمان خرید سنسور اکسیژن پژو 207 حتما باید به شکل و رنگ قطعه نصب شده روی خودرو خود دقت داشته باشید چرا که این قطعه در مدل های مختلف تولید و در به بازار عرضه شده است.

کدام سنسور اکسیژن مناسب 207 شماست؟

پژو 207 نیز که چندین سال است در ایران تولید می شود، در سال های مختلف، سنسور اکسیژن های مختلفی بر روی آن نصب گردیده است. برای راحتی شما در ادامه توضیحاتی درباره انواع سنسور اکسیژن پژو 207 بازگو میکنیم:
پژو 207 دو عدد سنسور اکسیژن داشته که به نام های سنسور اکسیژن بالا و سنسور اکسیژن پایین شناخته می شوند. سنسور اکسیژن بالا پژو 207 قبل از کاتالیزور خودرو قرار گرفته و میزان اکسیژن ورودی به کاتالیزور را اندازه میگیرد و سنسور اکسیژن پایین 207 بعد از کاتالیزور قرار دارد و همین کار را دوباره انجام داده و اطلاعات دریافتی را به ECU می فرستند. این دو با یکدیگر متفاوت هستند و در زمان خرید باید دقت داشته باشید که کدام یک مورد نیاز شماست.
حال در مدل های مختلف 207 ممکن است انواع مختلفی از سنسور اکسیژن به کار رود که به 4 دسته تقسیم می شوند:
سنسور اکسیژن 207 سوکت مشکی: این مدل سنسور اکسیژن به دو دسته 4 فیش و 6 فیش تقسیم می شود.
سنسور اکسیژن 207 سوکت طوسی: سنسور اکسیژن سوکت طوسی نیز به دو مدل 4 فیش و 6 فیش تقسیم می شود.
نکته بسیار مهمی که قبل از خرید باید به آن توجه داشته باشید این است که، سنسور اکسیژن بالا و پایین پژو 207 در هر خودرو میتواند متفاوت باشد و ممکن است از هر کدام از این 4 نوع سنسور در زمان تولید استفاده کرده باشند. لذا قبل از خرید این قطعه حتما باید از نوع دقیق آن مطلع باشید و یا عکس آن را به همکاران ما در بخش فروش سنسور اکسیژن ماشین ارسال کنید. گفتنی مدل سنسور اکسیژن پژو 207 را نمیتوان از روی سال خودرو، فرانسوی یا ایرانیزه بودن آن تشخیص داد.

بررسی قیمت سنسور اکسیژن 207

"قیمت سنسور اکسیژن 207" با توجه به اینکه برای موتور TU5 بوده و این موتور یکی از رایج ترین موتور های مورد استفاده بروی خودرو های داخلی است بسیار رقابتی است و شما میتوانید قیمت های مختلف و کیفیت های گوناگونی از این قطعه را در بازار لوازم یدکی این خودرو پیدا کنید. در کل لوازم یدکی پژو 207 بازاری رقابتی تر از سایر خودرو های داخلی دارد. بصورت کلی باید گفت سنسور اکسیژن جزو سنسور های گران در تمامی خودرو ها به شمار میرود به همین دلیل از دیدن قیمت های بالا برای این خودرو متعجب نشوید. قیمت سنسور اکسیژن 207 بصورت مستقیم به برند و کیفیت آن مرتبط است و بهترین و گرانترین برند موجود آن در بازار نسسور اکسیژن NGK است. یدک یار در این صفحه بهترین قیمت سنسور اکسیژن پژو 207 در برند های مختلف در اختیار شما قرار میدهد که در ادامه میتوانید آنها را مشاهده نمایید.

مزایای خرید سنسور اکسیژن 207 از یدک یار

اولین و مهمترین اصل در فروشگاه اینترنتی یدک یار ضمانت اصالت لوازم یدکی خودرو است. شما بعد از تحویل کالا، در صورتی که در آن موردی مشاهده نمودید، می توانید جنس را مرجوع و یا تعویض نمایید. همانطور که در بالا نیز گفتیم وجود مشاوران متخصص در امر فروش سنسور اکسیژن 207 خرید را برای شما بسیار آسان تر نموده است. شما می توانید برای اطمینان بیشتر از خرید، عکس سنسور اکسیژن خود را به متخصصان ما فرستاده و همکاران ما برای شما مدل دقیق آن را خریداری خواهند کرد. البته ارسال سریع نیز از مزایای خرید از یدک یار می باشد.

نمایش بیشتر

بهترین برند سنسور اکسیژن 207 چیست؟

بهترین برند سنسور اکسیژن پژو 207 در حال حاضر برند NGK اصلی است. در زمان خرید به رنگ سوکت این قطعه دقت داشته باشید. شما میتوانید سنسور اکسیژن NGK برای 207 را در این بخش خریداری نمایید.


چه زمانی سنسور اکسیژن 207 را تعویض کنیم؟

عمر مفید سنسور اکسیژن 207 به مواردی مثل کیفیت بنزین، نحوه نگهداری و ... بستگی دارد و در شرایط ایدآل قطعه استاندارد عمر مفیدی در حدود 150 هزار کیلومتر خواهد داشت. گفتنی است تا زمان خراب نشدن سنسور اکسیژن 207 نیازی به تعویض این قطعه نیست.


نظر خود را درباره خرید سنسور اکسیژن پژو 207 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی