خرید دیسک و صفحه ورنا

قیمت دیسک و صفحه ورنا 1500 و 1600 و خرید با ضمانت یدک یار

یکی از اصلی ترین قطعاتی که در خودروهای گیربکس دستی بکار می رود، دیسک صفحه کلاچ (clutch) است. اگر دیسک و صفحه در خودرو وجود نداشته باشد یا اینکه تمام شده باشد، باعث جا نرفتن دنده می شود و در واقع خودرو حرکت نخواهد کرد. به عبارت دیگر کار دیسک و صفحه کلاچ انتقال نیرو از گیربکس به فلایویل است. ما در این صفحه قصد داریم راهنمایی های لازم در مورد خرید دیسک و صفحه ورنا را در اختیارتان قرار دهیم تا علاوه بر آشنایی با این قطعه، بتوانید با بررسی ویژگی های مختلف “دیسک و صفحه ورنا”، انتخابی مناسب نیازتان را داشته باشید.

آنچه هنگام خرید دیسک و صفحه کلاچ ورنا باید بدانید

مهم ترین موضوعی که در مورد “خرید دیسک و صفحه ورنا” وجود دارد این است که این قطعه دو نوع بزرگ و دور کوچک دارد که از روی سال تولید خودرو هم نمی توان نوع دیسک و صفحه کلاچ را مشخص کرد و حتماً لازم است که اول دیسک و صفحه ورنا باز شود تا بررسی شود و سپس نوع دقیق آن مشخص شود.
شما در این صفحه می توانید خرید دیسک و صفحه کلاچ ورنا بزرگ و یا دور کوچک را انجام دهید. قبل از خرید دیسک و صفحه ورنا می توانید با کارشناسان فروش لوازم یدکی ورنا در تماس باشید تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. پس از تماس با شماره تلفن 02191305060 شما از مشاوره رایگان برخوردار خواهید شد.
نکته‌ی بعدی در مورد خرید دیسک و صفحه ورنا، انتخاب برندهای مناسب است که پیش تر نیز اشاره شد. یدک یار با ارائه برندهای معتبر دیسک و صفحه این خودرو، دست خریداران را برای انتخاب مناسب باز گذاشته است.

برندهای اصلی دیسک و صفحه کلاچ ورنا کدامند ؟

دیسک و صفحه ورنا دارای برندهای مختلفی است که باید هنگام خرید آن، به برند تولید کننده آن دقت داشته باشید. برندهای اصلی لوازم یدکی هیوندای شامل برند موبیس و قطعات جنیون پارت می باشد.

با توجه به اهمیت این قطعه در خودروی هیوندای ورنا، برندهایی را خریداری کنید که علاوه بر طول عمر مناسب، کیفیت و کارایی بالایی را نیز داشته باشند. موبیس، والئو و جنیون پارت برندهای شناخته شده ای هستند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.

قیمت دیسک و صفحه ورنا

به طور کلی “قیمت دیسک و صفحه ورنا” از اکثر قطعات این خودرو بالاتر می باشد که دلیل این موضوع به خاطر اهمیت این قطعه و نوساناتی که در بازار وجود دارد است. قیمت دیسک و صفحه ورنا دچار نوسانات زیادی شده است که همین موضوع کار افراد را برای خرید دیسک کلاچ ورنا سخت کرده است. علاوه بر این، قیمت دیسک و صفحه ورنا در برندهای مختلف متفاوت است. با توجه به عرضه برندهای متفرقه در بازار، به شما توصیه می کنیم همیشه از برندهای اصلی این خودرو استفاده کنید تا خیالتان بابت کیفیت و کارایی آنها راحت باشد. نکته‌ی بعدی که در مورد قیمت دیسک و صفحه ورنا وجود دارد، دور بزرگ یا دور کوچک بودن دیسک صفحه است. به طبع قیمت دیسک و صفحه کلاچ دور بزرگ ورنا از دور کوچک بیشتر است که لازم است به این موضوع دقت داشته باشید.

مزایای خرید دیسک و صفحه ورنا از یدک یار

با خرید دیسک و صفحه ورنا از یدک یار از مزیت های زیر برخوردار شوید :

ضمانت اصالت و کیفیت کالا : یدک یار ضمانت اصالت و کیفیت کالا را ایجاد کرده تا شما مشتریان عزیز بتوانید با خیال راحت اقدام به خرید دیسک و صفحه کلاچ ورنا کنید.

ضمانت سلامت فیزیکی کالا : با توجه به اهمیت دیسک و صفحه ورنا، این قطعه را سالم به دست شما خواهیم رساند. اگر هرگونه مشکلی در کالای ارسال شده وجود داشته باشد، شما می توانید فوراً آنرا تعویض یا مرجوع کنید.

ارسال سریع : ارسال سریع لوازم یدکی از دغدغه های اصلی مشتریان است، به همین دلیل مجموعه یدک یار در سریع ترین زمان ممکن، یعنی بازه‌ی زمانی 1 الی 3 ساعته در تهران و 1 الی 3 روزه در شهرهای دیگر پس از خرید دیسک و صفحه را به دست شما خواهد رساند.












نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید دیسک و صفحه ورنا با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی