لنت ترمز مگان 2000 و 1600

ارائه بهترین قیمت لنت جلو و عقب مگان 2000 و 1600 در یدک یار

"لنت ترمز مگان" بخشی مهمی از سیستم ترمز این خودرو است که با ایجاد اصطکاک باعث کم شدن و از بین رفتن شتاب وسیله نقلیه می‌شود. عملکرد لنت ترمز به این صورت است که با ایجاد نیروی اصطکاکی لازم و مناسب انرژی جنبشی ماشین را به انرژی حرارتی تبدیل کرده و این عمل، ماشین را از حالت حرکت به حالت سکون در می‌آورد. لنت ترمز (Brake Pad) جزو قطعات مصرفی است و طول عمر آن برحسب عواملی چون کارکرد خودرو، سبک رانندگی و محل رانندگی ارزیابی می‌گردد. رانندگی در مناطق داخل شهری فشار بیشتری بر لنت‌های ترمز آورده و طول عمر این قطعه را کاهش می‌دهد. این صفحه به طور اختصاصی برای فروش لنت ترمز مگان در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید انواع لنت ترمز جلو و عقب مگان را در برندهای مختلف در این صفحه مشاهده و خریداری نمایید.

اگر تمایل دارید تا راجب لنت ترمز بیشتر بدانید، میتوانید مقاله لنت ترمز چیست را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

دلایل زودتر تمام شدن لنت ترمز مگان

تمام شدن لنت ترمز نه‌ تنها می‌تواند صدمات هزینه‌‌بری را بر خودرو وارد نماید، بلکه حتی می‌تواند باعث شود راننده توانایی کاهش سرعت یا توقف خودرو خود را از دست بدهد و نتایج بدی به بار آورد. بنابراین، لازم است که با علائم تمام شدن لنت ترمز آشنا شوید تا با رسیدگی به ‌موقع، بتوانید از مشکلات و حوادث ناشی از آن پیشگیری کنید. در ادامه به بررسی مهم‌ترین دلایلی که می‌تواند موجب تمام شدن زودهنگام این قطعه‌ مهم در خودرو شود، می‌پردازیم:

  • رانندگی در ترافیک و خیابان‌های شلوغ
  • رانندگی طولانی مدت با سرعت بالا
  • استفاده همزمان از پدل گاز و ترمز
  • استفاده از لنت ترمز بی‌کیفیت
  • وزن زیاد خودرو

بخش تخصصی خرید لنت ترمز مگان

همان طور که می‌دانید خودروی مگان در مدل‌های دنده‌ای و اتوماتیک به بازار عرضه شده است. هنگام خرید لنت ترمز توجه داشته باشید که این قطعه در مدل‌های مختلف این خودرو یکسان است. لنت ترمز جلو و عقب مگان به صورت تفکیک شده در این صفحه به شما نمایش داده شده است. با انتخاب بخش مدنظر می‌توانید محصول موردنظر خود را مشاهده و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

در هنگام خرید لنت ترمز مگان به اصل بودن قطعه دقت ویژه نمایید. امروزه شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید لنت غیر اصل می‌کنند که خسارات جبران ناپذیری را به ماشین وارد می‌کند. در واقع وظیفه اصلی و مهم این قطعه، قفل نشدن و عکس العمل سریع آن در کمترین زمان است؛ بنابراین برای عملکرد بهتر ماشین باید نوع اصل و اورجینال را انتخاب و خریداری نمایید.

کیفیت لنت ترمزمگان از دیگر نکاتی است که برای خرید قطعه باید مدنظر قرار داده شود. قطعه اصل و باکیفیت در شرایط مختلف آب و هوایی و تحت تنش‌های گوناگون رانندگی، به درستی قادر به حفظ و ثبات ضریب اصطکاک است. لنت ترمز مگان در برندهای مختلفی به بازار عرضه است که از برندهای اصلی محصول به برند سایپا یدک می‌توان اشاره داشت. دقت داشته باشید که اگر از برند های با کیفیت استفاده نکنید و یا مکانیک مهارت لازم را برای تعویض لنت ترمز نداشته باشید با مشکلاتی روبه رو میشوید که در مقاله مشکلات بعد از تعویض لنت ماشین در وبلاگ یدک یار به آنها پرداختیم.

اگر تمایل دارید تا راجب خودرو مگان بیشتر بدانید، میتوانید مقاله بررسی فنی مگان را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

بررسی رنج قیمت لنت ترمز مگان

قیمت لنت ترمز مگان بسته به کیفیت و ارزش برند شرکت سازنده لنت ترمز متفاوت است. برندهای اصلی به دلیل کیفیت بالاتری که دارند از قیمت بیشتری برخوردارند. با توجه به اهمیت این قطعه در سیستم ترمز خودرو یدک یار به شما توصیه می‌کند برای خرید لنت ترمز مگان از برندهای اصلی و باکیفیت استفاده نمایید. فروشگاه یدک یار همواره در تلاش است تا بهترین قیمت لنت ترمز مگان را با بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

شما مشتریان عزیز می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر هنگام خرید لنت ترمز مگان با کارشناسان ما در یدک یار تماس حاصل فرمایید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی نمایند.

مزایای خرید لنت ترمز مگان از یدک یار

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی یدک یار علاوه بر فروش لنت ترمز مگان خدماتی را برای سهولت در خرید شما به ارمغان اورده است. برای اولین مورد، می‌توان به ضمانت اصالت قطعه یدک یار اشاره نمود. این ضمانت بدین معنی است که شما در زمان تحویل لوازم یدکی مگان، چنانچه متوجه هر گونه مشکلی در آن شدید، یا اصالت قطعه مورد تایید نبود، می‌توانید بدون هیچ نگرانی قطعه را مرجوع و یا تعویض نمایید.

همچنین یدک یار ضمانت سلامت فیزیکی کالا را نیز تضمین کرده و اگر پس از دریافت کالا متوجه خرابی یا شکستگی یا هر مشکلی در کالا شدید، می‌توانید آن را مرجوع یا تعویض نمایید.

ارسال سریع نیز یکی دیگر از خدمات مهم این مجموعه است که برای شما عزیزان به ارمغان آورده شده است. قطعات بعد از سفارش 1 الی 3 ساعته در تهران و در سایر شهرهای ایران 24 الی 48 ساعته به دست شما خواهند رسید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره لنت ترمز مگان 2000 و 1600 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی