لنت ترمز اچ سی کراس (H30 کراس)

فروش لنت عقب و جلو اچ سی کراس با بهترین قیمت در یدک یار

لنت ترمز جلو اچ سی کراس

لنت ترمز عقب اچ سی کراس

توقف خودرو نیازمند اصطکاک است و تولید اصطکاک در سیستم ترمز، برعهده لنت‌هاست. لنت‌ها با فشرده شدن بر روی دیسک ترمز اصطکاک ایجاد کرده و باعث توقف خودور میشود. "لنت ترمز اچ سی کراس" یکی از اصلی‌ترین قطعات مصرفی این خودرو است که عمر مفید آن به سبک رانندگی، نوع جاده و کیفیت لنت ترمز (brake pad) بستگی دارد؛ اما به صورت کلی باید گفت در شرایط عادی عمر مفید لنت جلو اچ سی کراس چیزی در حدود 20 تا 30 هزار کیلومتر و عمر مفید لنت عقب اچ سی کراس چیزی در حدود 40 تا 50 هزار کیلومتر است. با این حال بهتر است به صورت منظم و دوره ای لنت ترمز اچ سی کراس را بررسی نمایید. این صفحه از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی یدک یار برای فروش لنت ترمز اچ سی کراس در نظر گرفته شده است . در این صفحه شما می‌توانید قبل از خرید لنت ترمز اچ سی کراس تمامی برندهای معتبر را مشاهده و پس از بررسی انتخاب و اقدام به خرید نمایید.

اگر تمایل دارید تا راجب لنت ترمز بیشتر بدانید، مقاله انواع لنت ترمز را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

نشانه‌های تمام شدن لنت ترمز اچ سی کراس

برخلاف دیگر قطعات خودرو که با مستهلک شدن و یا تصادفات غیر منتظره به صورت یکباره خراب می‌شوند، لنت ترمز به صورت تدریجی تمام شده و کارایی خود را از دست می‌دهد. این بازه زمانی به عواملی مانند نوع رانندگی شما، میزان استفاده از ماشین و مرغوبیت لنت ترمز وابسته است. عموما نشانه‌های اتمام لنت ترمز اچ سی کراس عبارتند از:

  • لرزش پدال
  • صدای سوت یا جیغ در زمان ترمزگیری
  • کشیده شدن خودرو به یک سمت در زمان ترمزگیری
  • نامتناسب بودن فشار وارده به پدال و عملکرد ترمز
  • روشن شدن چراغ ترمز دستی در سربالایی

روشن شدن چراغ ترمز دستی به این دلیل صورت میگیرد که وقتی لنت ترمز رو به اتمام است سطح روغن ترمز کاهش پیدا کرده که همین موضوع باعث روشن شدن چراغ ترمز دستی در سربالایی میشود. اگر تمایل دارید تا راجب این علت بیشتر بدانید، مقاله چرا چراغ ترمز دستی خاموش نمیشود را در وبلاگ یدک یار بررسی کنید.

بخش تخصصی خرید لنت ترمز اچ سی کراس

خودروی دانگ فنگ اچ سی کراس یکی از خودروهای چینی است که به وسیله ایران خودرو، وارد بازار ایران شده است. برای خودرو دانگ فنگ شرکت‌های زیادی وجود دارند که لنت ترمز تولید می‌کنند. در هنگام "خرید لنت ترمز اچ سی کراس" باید به اصلی بودن آن دقت کنید. برند اصلی این قطعه ایساکو محسوب می‌شود. خرید از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر که به شما گارانتی و ضمانت اصالت کالا ارائه می‌دهند می‌تواند خیال شما را از بابت خرید لنت ترمز اصلی راحت کند.

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید لنت ترمز اچ سی کراس باید به آن توجه کنید جنس لنت ترمز است. لنت‌ها عموما در انواع مختلفی مانند فلزی، نیمه فلزی، سرامیکی و ارگانیک تولید می‌شوند. لنت سرامیکی جدیدترین نوع لنت ترمز است که در بازار برای انواع خودروها از جمله H30 کراس عرضه می‌شود. لنت‌های نیمه فلزی اما سابقه طولانی‌تری دارند. این لنت‌ها از مواد فلزی مثل فولاد، مس و سایر آلیاژها ساخته می‌شوند.
در هنگام خرید لنت ترمز اچ سی کراس به نوع قطعه و جلو و عقب بودن لنت ترمز دقت نمایید زیرا ابعاد این قطعه در قسمت جلو با عقب تفاوت دارد.

اگر تمایل دارید تا راجب خودرو اچ سی کراس بیشتر بدانید، مقاله بررسی خودرو دانگ فنگ اچ سی کراس را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

بررسی قیمت لنت ترمز اچ سی کراس

از جمله مواردی که بر "قیمت لنت ترمز اچ سی کراس" تاثیرگذار است می‌توان به جنس لنت اشاره کرد. لنت ترمز سرامیکی جزو گران‌ترین و لنت ترمز ارگانیک ارزان‌ترین نوع لنت ترمز در بازار هستند. بصورت کلی باید گفت قیمت لنت ماشین فارغ از مدل آن مستقیما به نوع و متریال ساخت آن ارتباط دارد.

نکته مهم دیگر که در قیمت لنت ترمز دانگ فنگ اچ سی کراس موثر است شرکت سازنده آن است. برندهای مختلف دارای رنج‌های قیمتی متفاوتی هستند و طبعا لنت‌های داخلی قیمت پایین تری از برندهای خارجی دارند.

علاوه بر جنس لنت، مواد جانبی استفاده شده در لنت ترمز دانگ فنگ اچ سی کراس نیز می‌تواند بر قیمت آن اثر بگذارد. تولید لنت ترمز اچ سی کراس باید همراه با استانداردهای جهانی متناسب باشد. در استاندارد جهانی لنت ترمز باید عاری از ماده سرطان زا آزبست تولید شود. زیرا این ماده لنت ترمز را نرم، چسبنده و بی کیفیت می‌کند. در نظر داشته باشید برندهای متفرقه از این ماده در ساختار اصلی لنت ترمزها خود استفاده می‌کنند.

مزایای خرید لنت ترمز اچ سی کراس از یدک یار

فروشگاه اینترنتی یدک یار لنت ترمز اچ سی کراس را از بابت کیفیت و اصالت کالا تضمین خواهد کرد. ضمانت اصالت باعث می‌شود چنانچه اصل بودن لنت ترمز اچ سی کراس مورد تایید شما یا مکانیک مورد نظرتان قرار نگرفت بتوانید بدون هیچ هزینه اضافی، لنت ترمز خریداری شده را مرجوع یا تعویض کنید.

همچنین یدک یار ضمانت سلامت فیزیکی کالا را نیز تضمین کرده و اگر پس از دریافت کالا متوجه خرابی یا هر مشکلی در کالا شدید، می توانید آن را مرجوع یا تعویض نمایید.

از دیگر مزایای خرید از یدک یار ارسال سریع لوازم یدکی اچ سی کراس است که در تهران 1 الی 3 ساعته و در سایر شهر ها 24 الی 48 ساعته به دست شما مشتریان عزیز میرسد. همچنین به منظور راهنمایی بهتر درخرید این قطعه می‌توانید با همکاران ما در مجموعه یدک یار در تماس باشید و از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره لنت ترمز اچ سی کراس (H30 کراس) با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی