سپر جلو و عقب کوییک

صفحه خرید و قیمت سپر جلو و عقب کوییک (معمولی و R) در یدک یار

دسته های مرتبط

سپر جلو کوییک

سپر عقب کوییک

سپر سایر کوییک

"سپر کوییک" از مهم‌ترین بخش‌های بدنه این خودروست که در قسمت جلو و پشت خودرو قرار می‌گیرد. کارکرد سپر (Bumper car) در خودرو علاوه بر جنبه زیبایی، برای محافظت از قسمت جلو و پشت خودرو نیز بوده و برای جلوگیری از ضربه‌های ناشی از تصادفات استفاده می‌شود. بنابراین وجود سپرهای محکم و با کیفیت برای خودرو ضروری است. تعمیر و تعویض سپر خودرو در اصل به میزان خسارت وارده و ضربه‌ای که این قطعه متحمل شده بستگی دارد و هر چه شکستگی و خوردگی در آن بیشتر باشد، احتمال نیاز به تعویض آن نیز بیشتر خواهد بود. این بخش بصورت تخصصی برای "فروش سپر جلو و عقب کوییک" طراحی شده است و شما می‌توانید سپر کوییک را به همراه متعلقات آن در این صفحه مشاهده و سفارش دهید. در ادامه تمامی اطلاعات مورد نیاز برای خرید و انتخاب سپر کوییک توسط متخصصین یدک یار در اختیار شما قرار گرفته است.

بخش تخصصی خرید سپر کوییک

این بخش بصورت اختصاصی برای "خرید سپر کوییک" طراحی شده و شما میتوانید سپر جلو و عقب این خودرو را در برند های مختلف بصورت رنگی و خام مشاهده و خریداری نمایید. همان طور که می‌دانید خودروی کوییک در مدل‌های کوییک معمولی،پلاس، R و S به بازار عرضه شده است. برای خرید سپر کوییک به این نکته ای که مشاورین یدک یار تاکید دارند توجه نمایید: سپر کوییک معمولی با سپر کوییک R متفاوت است.

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید سپر جلو و عقب کوییک باید به آن توجه کرد این است که این قطعه، پوسته سپر است که به اصطلاح به آن سپر می‌گویند. در بازار فروش قطعات بدنه این خودرو سپر کامل کوییک با سپر کوییک متفاوت است لذا، به عبارتی سپر کوییک تنها بخش بیرونی سپر بوده و سپر کامل کوییک در اصل بخش بیرونی به همراه سایر قطعات سپر مثل شبکیه، دیاق و ... است لذا در زمان خرید این قطعه به این موضوع توجه داشته باشید.

لازم به ذکر است که امکان خرید سپر کوییک هم به صورت رنگی و هم به صورت خام وجود دارد. لذا شما می‌توانید سپر این خودرو را به صورت خام خریداری کنید و رنگ مورد نظر خود را بر روی آن بزنید و یا اینکه کلاً سپر را به صورت رنگ شده خریداری کنید. متخصصین یدک یار تاکیید دارند تا در زمان خرید سپر کوییک باید به رنگ آن توجه ویژه ای داشته باشید. کیفیت رنگ سپر در هنگام خرید بسیار حائز اهمیت است، در صورتی که سپر با رنگ بی کیفیت خریداری کنید طولی نمی‌کشد که رنگ سپر خریداری شده تکه تکه شده و خواهد ریخت.

در زمان خرید سپر کوییک از فروشگاه اینترنتی یدک یار همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیارتان خواهند گذاشت تا انتخابی بر حسب نیازتان را داشته باشید. اگر سوالی در مورد این قطعه دارید، می‌توانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا کارشناسان یدک یار اطلاعات جامعی را در اختیارتان قرار دهند.

بررسی قیمت سپر کوییک

"قیمت سپر کوییک" بسته به برند و کیفیت کالا متفاوت است و شما میتوانید در این صفحه لیست کاملی از انواع مختلف و برند های متنوع این قطعه را به همراه قیمت مشاهده و پس از مقایسه و بررسی محصول مدنظر خود را خریداری نمایید. در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو یدک یار می‌توانید قیمت تمامی قطعات و متعلقات سپر کوییک را به تفکیک برند مشاهده نمایید. یدک یار تلاش دارد تا بهترین قیمت سپر جلو و عقب کوییک را به شما عرضه کند.

با توجه به اینکه سپر کوییک هم به صورت رنگ شده و هم به صورت خام موجود است، به طبع قیمت سپر کوییک در این دو مدل متفاوت است، قیمت سپر کوییک رنگ شده بالاتر از قیمت سپر خام است، همچنین مشاورین یدک یار تاکیید دارند که دقت داشته باشید، برای سپر کوییک متعلقاتی مثل شبکیه و ... را باید بصورت جداگانه خریداری کنید که می تواند منجر به افزایش هزینه شود. تلاش یدک یار ارائه بهترین قیمت سپر ماشین به شما عزیزان است.

مزایای خرید سپر کوییک از یدک یار

با توجه به ابعاد سپر کوییک، ارسال سالم و بدون مشکل این محصول اولویت دارد. یدک یار ضمانت ارسال سالم این قطعه را عرضه کرده است که اگر پس از خرید و دریافت آن، با مشکلی در محصول اعم از خرابی یا شکستگی مواجه شدید، بتوانید فوراً آن را مرجوع یا تعویض نمایید.

کیفیت و اصالت سپر کوییک از دیگر ویژگی‌های مهم برای خرید این قطعه است که یدک یار با ارائه محصولات اصلی و اورجینال، خیال مشتریان را از این بابت راحت کرده است. با توجه به وجود کالاهای غیر اصلی در بازار، مهم است که خرید خود را از فروشگاهی انجام دهید که این ضمانت را برای شما فراهم کرده باشد که فروشگاه اینترنتی یدک یار از این قاعده مستثنی نیست.

در پایان باید به موضوع ارسال سریع لوازم یدکی کوییک اشاره کنیم که برای اکثر افراد بسیار مهم است. پس از ثبت سفارش و خرید سپر کوییک، محصول را در تهران و در بازه‌ زمانی 1 الی 3 ساعته و در سایر شهرها 24 الی 48 ساعته به دستتان خواهیم رساند.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره سپر جلو و عقب کوییک با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی