استپر موتور کوییک

بهترین قیمت استپر موتور کوییک و خرید با ضمانت اصالت یدک یار

"استپر موتور کوییک" یکی از قطعات مهم این خودرو است که وظیفه مدیریت و تنظیم دور آرام موتور را به عهده دارد. این قطعه دور موتور را در حالتی که درجا کار می‌کند، در صورت لزوم افزایش یا کاهش می‌دهد. خرابی استپر موتور کوییک درصورتی‌ که نادیده گرفته شود، می‌تواند به اجزای موتور آسیب برساند و یا منجر به خاموش شدن ماشین در حالت درجا شود. به طور کلی، استپر موتور (Stepper Motor) طول عمر مشخصی ندارد و به عنوان لوازم یدکی مصرفی شناخته نمیشود اما این جمله به این معنا نیست که در طول عمر اتومبیل نباید آن را تعویض و یا تمیز کرد. هر چند وقت یک بار بهتر است استپر موتور کوییک را تمیز کرده و یا در صورت نیاز آن را تعویض نمایید. این بخش بصورت تخصصی برای "فروش استپر موتور کوییک" طراحی شده و در ادامه هر آنچه باید برای خرید این قطعه بدانید در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اگر تمایل دارید تا راجب استپر موتور بیشتر بدانید، مقاله استپر موتور چیست را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

بخش تخصصی خرید استپر کوییک

همانطور که پیشتر گفته شد، این صفحه بصورت اختصاصی برای "خرید استپر کوییک" طراحی شده است. شرکت سایپا در حال حاضر خودروی کوییک را در مدل‌های کوییک دنده‌ای یا معمولی، کوییک R یا دو رنگ، کوییک اتوماتیک پلاس و کوییک S به بازار عرضه کرده است. در هنگام خرید استپر موتور کوییک به این نکته توجه داشته باشید که موتور تمامی مدل های این خودرو یکی بوده لذا استپر کوییک در مدل‌های مختلف این خودرو، تفاوتی بایکدیگر ندارد.

برای خرید استپر کوییک توجه داشته باشید که برند اصلی این قطعه برند کروز است، به عبارت دیگر شرکت کروز استپر موتور کوییک را برای خط تولید این خودرو ارائه کرده است. از آنجایی که استپر کوئیک یکی از اصلی‌ترین سنسورهای موجود در خودرو بوده که وظیفه مهم آن تنظیم هوای ورودی به محفظه دریچه گاز است، بنابراین عملکرد صحیح آن نیز مهم است. استفاده از استپر بی کیفیت می‌تواند علاوه بر آسیب به خودرو شما باعث افزایش هزینه‌های تعمیر و نگهداری و حتی افزایش مصرف سوخت خودرو شود. از این رو پیشنهاد می‌شود هنگام خرید اسپر کوییک از برندهای مطرح و باکیفیت استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از مشاوره رایگان خرید استپر کوییک توسط کارشناسان در یدک یار کمک بگیرید.

اگر می خواهید با مزیت های خودرو کوییک آشنا شوید، مقاله مزایا و معایب کوییک را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

بررسی قیمت استپر موتور کوییک

"قیمت استپر موتور کوییک" در بازار بسته به برند در محدوده‌ها قیمتی متفاوتی به فروش می‌رسد. در هنگام بررسی قیمت استپر موتور کوییک به این نکته توجه داشته باشید عواملی همچون کیفیت و دوام قطعه و سازگاری آن با موتور خودرو نیز نقش زیادی در قیمت این قطعه دارند، استپر بی کیفیت و ارزان قیمت برای کوییک در بازار بسیار است اما اصلی ترین مشکل آنها عمر بسیار کوتاه و عملکرد ضعیف آنهاست که مستقیما باعث افزایش مصرف سوخت میشود.

یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت استپر کوییک تاثیر دارد برند تولید کننده این قطعه است. پیشنهاد می‌شود با توجه به نقش مهم استپر موتور، بدون توجه به قیمت استپر کوییک برندهای باکیفیت را خریداری کنید.

علائم خرابی استپر موتور کوییک چیست و استپر موتور کوییک کجا قرار دارد؟

محل قرار گیری استپر موتور کوییک در کنار دریچه گاز است. مهم‌ترین وظیفه این قطعه، جلوگیری از خاموش شدن خودرو در دورهای پایین است؛ به‌عبارتی، دور موتور در دورهای پایین توسط این قطعه تنظیم می‌شود؛ لذا خرابی آن در دورهای پایین، قابل تشخیص است و اغلب هنگام درجا کارکردن موتور، دور موتور پایدار نیست و مدام تغییر می‌کند. تشخیص خرابی استپر موتور کوییک با علائم دیگری نیز همراه است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

  • افزایش دور موتور کوییک بلافاصله پس از روشن‌کردن
  • خاموش‌شدن کوییک با رهاکردن پدال گاز (اصلی ترین نشانه خرابی)
  • کاهش دور موتور کوییک در بارهای اضافی نظیر روشن‌بودن کولر
  • عدم پایداری دور موتور کوییک هنگام درجاکارکردن
  • گازخوردن بی‌دلیل کوییک در حالت درجا
  • افزایش دور موتور کوییک با افزایش دمای موتور

تمامی نشانه‌های خرابی استپر کوییک، مرتبط با نحوه عملکرد خود استپر هستند؛ چراکه دریچه گاز به ‌درستی باز و بسته نمی‌شود و در نتیجه، میزان هوای ورودی به موتور مختل شده و موارد فوق ظاهر خواهند شد.

مزایای خرید استپر موتور کوییک از یدک یار

برای جلب اطمینان شما عزیزانی که قصد خرید استپر موتور کوییک را دارید، تمامی قطعات موجود در این فروشگاه همراه با ضمانت اصالت کالا به فروش میرسد. بدین معنی که چنانچه بعد از دریافت این کالا متوجه هرگونه ایراد و یا اشکال در آن شدید و یا متخصص و مکانیک مورد نظر شما کالا را از لحاظ اصالت تأیید ننمود، می توانید بدون هیچ هزینه‌ای کالا را مرجوع و تمام مبلغ خود را باز پس بگیرید.

همچنین به یاد داشته باشید که ارسال لوازم یدکی کوییک در کوتاه‌ترین زمان انجام خواهد شد. در تهران از 1 الی 3 ساعت و در سایر شهرها از 24 تا 48 ساعت به طول خواهد انجامید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره استپر موتور کوییک با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی