خرید گلگیر پژو 206

لیست قیمت گلگیر جلو و عقب 206 و خرید به ضمانت کیفیت از یدک یار

گلگیر جلو 206

گلگیر عقب 206

گلگیر سایر 206

گلگیر 206" یکی از اجزای بدنه این خودرو است که از جنس فلز ساخته میشود. گلگیر (car fender) به بخشی از بدنه اصلی ماشین گفته میشود که در بالای لاستیک قرار دارد. گلگیر ماشین وظیفه دارد تا از پخش شدن گل و لای، شن و خاک، سنگ ها، مایعات و زباله های خیابان به اطراف یا برخورد آن ها به بدنه ماشین جلوگیری کند همچنین از نقش این قطعه در طراحی خودرو نمیشود چشم پوشی کرد.
با توجه به اهمیت گلگیر ماشین، ما صفحه اختصاصی خرید گلگیر 206 را ایجاد کرده ایم تا بیشتر با گلگیر 206 آشنا شوید و بتوانید به راحتی انتخاب خود را انجام دهید. در این صفحه شما می توانید انواع گلگیر جلو و عقب 206 را مشاهده و انتخاب کنید. نکاتی که در ادامه برای خرید، برندهای مختلف، قیمت این قطعه آورده می شود باعث خواهد شد که انتخابی هرچه بهتر داشته باشید.

نکاتی هنگام خرید گلگیر 206

مهم ترین نکته ای که هنگام “خرید گلگیر 206” باید دقت داشته باشید این است که هنگام خرید گلگیر جلو و عقب 206 این قطعه خام بوده و رنگ فابریک نیست و در صورت تمایل باید آن را به صورت رنگ شده توسط شرکت های متفرقه یا استوک بخرید. البته اگر می خواهید که قطعه فابریک و اصلی را بخرید، باید بدانید که این گلگیرها خام با روکش آستر خواهند بود.
گلگیر عقب 206 ( کلاف ) با دوبل و بدون دوبل است و حتماً دقت داشته باشید که گلگیر عقب 206 صندوق دار با هاچ بک فرق می کند. همچنین نکته دیگری در مورد این قطعه وجود دارد این است که شما باید گلگیر را به صورت خام خریداری کنید و سپس رنگ مورد نظر خود را روی آن اعمال کنید. نکته‌ی آخر در مورد خرید گلگیر 206، برند گلگیرها می باشد. برند ایساکو تنها عرضه کننده گلگیر اصلی پژو 206 می باشد و کیفیت بالایی دارد.
اصلی ترین نکاتی که در مورد خرید گلگیر 206 وجود داشت را عرض کردیم، با این حال اگر احتیاج به راهنمایی های بیشتری در مورد این قطعه داشتید، می توانید با کارشناسان یدک یار در تماس باشید.

بررسی قیمت گلگیر 206

با توجه به اینکه نوسانات زیادی در بازار وجود دارد، دائماً “قیمت گلگیر 206” در حال تغییر است که این مسئله می تواند باعث دغدغه صاحبان این خودرو شود. البته با توجه به اینکه خودروی پژو 206 یکی از پرفروش ترین خودروهای بازار می باشد، شما به راحتی می توانید به قطعات این خودرو از جمله گلگیر دسترسی داشته باشید. همچنین این مزیت باعث شده که قیمت لوازم یدکی 206 در بازه‌ی مناسبی قرار داشته باشد. حال باید دقت کنید که با توجه به اینکه گلگیر 206 رنگ فابریک نیست و خام می باشد، شما باید بعد از خرید گلگیر 206، گلگیر را رنگ کنید که این موضوع می تواند بر روی قیمت گلگیر 206 تاثیر بگذارد. یدک یار در تلاش است که بهترین و مناسب ترین قیمت گلگیر 206 را در اختیار شما قرار دهد.

مزایای خرید این قطعه از یدک یار

با توجه به ابعادی که گلگیر 206 دارد، سالم رسیدن آن به دست مشتری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ما در یدک یار به شما تضمین می دهیم که گلگیر 206 در سلامت کامل به دست شما خواهد رسید، ولی اگر پس از دریافت گلگیر 206 مشکلاتی اعم از خرابی یا شکستگی در آن وجود داشته باشد شما می توانید فوراً آن را مرجوع یا تعویض کنید. همچنین ضمانت اصالت و کیفیت کالا به گلگیر 206 شما تعلق خواهد گرفت. به این معنی که اگر مغایرتی در گلگیر 206 وجود داشته باشید، شما می توانید بدون هیچ قید و شرطی آن را مرجوع کنید. فروشگاه اینترنتی یدک یار در سریع ترین زمان ممکن قطعات پژو 206 را به دست شما خواهد رساند. بازه‌ی زمانی ارسال کالا در تهران 1 الی 3 ساعته و در سایر شهرها 1 الی 3 روزه می باشد. همکاران ما در یدک یار تمامی موضوعات، از خرید گرفته تا رسیدن کالا به دست شما را پیگیری خواهند کرد تا با خیال راحت محصول مورد نیاز خود را دریافت کنید.

نمایش بیشتر

آیا گلگیر رنگ شده فابریک 206 در بازار پیدا میشود؟

دقت داشته باشید که گلگیر فابریک 206 که توسط شرکت عرضه میشود همگی خام هستند و گلگیر های رنگی توسط شرکت های متفرقه رنگ شده اند. لذا هنگام خرید به کیفیت قطعه و رنگ دقت داشته باشید.


نظرات درباره خرید گلگیر پژو 206

امیرخاشعی
1402-10-30
پاسخ
سلام من گلگیر عقب 206 دوگانه را می خواهم لطف کنید اگر موجد هست اطلاع دهید

نظر خود را درباره خرید گلگیر پژو 206 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
مشاور فروش یدک یار
1402-11-03

سلام وقت بخیر

بله موجود هست.

نظر خود را درباره خرید گلگیر پژو 206 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی