خرید کمپرسور کولر ورنا 1500 و 1600

بخش تخصصی خرید و قیمت کمپرسور ورنا 1500 و 1600 در یدک یار

"کمپرسور ورنا" یکی از اصلی ترین قطعات در سیستم کولر و بخاری خودرو، کمپرسور کولر (compressor) می باشد که وظیفه‌ی خنک سازی کابین خودرو را برعهده دارد. علاوه بر خنک کردن کابین خودرو، کمپرسور کولر وظیفه‌ی از بین بردن بخار شیشه جلو را نیز برعهده دارد.
ما در این صفحه قصد داریم به بررسی کامل کمپرسور ورنا بپردازیم تا پس از آشنایی با کمپرسور کولر، راهنمای خرید کمپرسور ورنا و برندهای آن، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

کمپرسور کولر ورنا چگونه کار می کند ؟

ما در مجله یدک یار به بررسی کامل کمپرسور کولر ماشین پرداخته ایم که می توانید آن را مطالعه کنید. با این حال، کمپرسور کولر و مبرد دو جزء حیاتی هستند که در ارتباط با یکدیگر کار میکنند. کمپرسور در قالب یک پمپ به عنوان مهم ترین بخش سیستم تهویه وظیفه‌ی انتقال جریان گاز مبرد خنک را بر عهده دارد و به وسیله‌ی یک تسمه به میل لنگ موتور متصل شده است، با روشن کردن دکمه AC، گاز خنک کننده توسط کمپرسور فشرده و متراکم شده و به وسیله‌ی کندانسور به سمت خروجی هدایت می شود.

عمل فشرده سازی هوا معمولاً توسط تسمه دینام خودرو انجام می شود، زمانی که جریان خنک کننده مسیر کندانسور را طی می کند، وارد شیر انبساط شده و دچار افت فشار می شود. بعد از این افت فشار، خنک کننده تبدیل به دو حالت مایع و گاز در اواپراتور را داراست؛ بدین ترتیب بخشی از آن به مایع تبدیل می شود اما مجدداً تبخیر شده و به گاز تغییر حالت می دهد. در نهایت سرمای ایجاد شده در این مرحله از طریق لوله های اواپراتور وارد فن کولر خودرو شده و از آنجا به کابین خودرو ورود می کند.

نقش کمپرسور کولر در این فرآیند بسیار مهم است، زیرا گاز مبرد خنک کننده از اواپراتور به کندانسور منتقل شده و بعد از آن به اواپراتور باز می گردد.

نکات خرید کمپرسور ورنا

همانطور که می دانید، خودروی هیوندای ورنا دارای دو مدل دنده دستی و اتوماتیک می باشد که یک مدل کمپرسور کولر برای هر دو تعبیه شده ولی قبل از "خرید کمپرسور کولر ورنا" حتما خودروی خود را بررسی کنید چون ممکن است در بعضی از مدل ها کمپرسور کولر متفاوت باشد. این تفاوت کمپرسور کولر ورنا ارتباطی با اینکه ماشین دنده دستی یا اتوماتیک است ندارد.

نکته‌ی بعدی در مورد خرید کمپرسور کولر ورنا، برندهای مختلفی است که در بازار وجود دارد. برندهای کمپرسور ورنا شامل موبیس، هیوندای ( جنیون پارت )، برندهای چینی و برند اچ سی سی که کره ای می باشد هستند. برند اورجینال کمپرسور کولر ورنا موبیس و هیوندای است که برند هیوندای در بسته بندی جنیون پارت عرضه می شود، پس هنگام خرید کمپرسور کولر ورنا به اینکه کدام برند اورجینال و کدام برند متفرقه است دقت داشته باشید.

بهتر است بدانید که وقتی کولر را روشن میکنید، کمپرسور وارد مدار شده و باعث افت قدرت موتور میشود و این موضوع نشانه خرابی کمپرسور نیست. اما وقتی که بعد از گرفتن کولر ماشین ریپ میزند، این موضوع به علت خرابی کمپرسور میباشد و باید سریعا این قطعه را تعویض کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله ریپ زدن خودرو هنگام کولر گرفتن را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

قیمت کمپرسور کولر ورنا

به طور کلی نه فقط "قیمت کمپرسور کولر ورنا"، بلکه کمپرسور اکثر خودروها قیمت بالایی دارند که این موضوع به اهمیت این قطعه بر می گردد. علاوه بر این، قیمت کمپرسور کولر ورنا تحت تاثیر نوسانات بازار قرار دارد که باعث دغدغه صاحبان این خودرو شده است.

همچنین، برندهای مختلفی که در بازار وجود دارد باعث ایجاد قیمت های متفاوت در این قطعه شده است. به طبع قیمت کمپرسور کولر ورنا برند اصلی گران تر از برندهای متفرقه می باشد که این موضوع به خاطر کیفیت و طول عمر بالاتر برندهای اورجینال می باشد.

یدک یار با فروش لوازم یدکی ورنا با قیمت های مناسب، سعی بر این دارد که خیال خریداران را بابت خرید کمپرسور ورنا راحت کند. شما می توانید برای آگاهی از آخرین قیمت کمپرسور کولر ماشین با مجموعه یدک یار در تماس باشید. پس از تماس با شماره تلفن ۹۱۳۰۵۰۶۰-۰۲۱ کارشناسان یدک یار شما را از آخرین قیمت کمپرسور کولر ورنا و همچنین راهنمای خرید کمپرسور کولر ورنا آگاه خواهند کرد.

مزایای خرید از یدک یار

با توجه به اهمیت کمپرسور ورنا و ارسال سالم آن به دست مشتری، ما ضمانت اصالت و کیفیت کالا، ضمانت ارسال سالم و همچنین ارسال سریع را برای مشتریان فراهم کرده ایم.

پس از خرید کمپرسور کولر ورنا از یدک یار در سریع ترین زمان ممکن این قطعه را به دست شما خواهیم رساند. زمان ارسال کالا در تهران ۱ الی ۳ ساعته و در سایر شهرها ۱ الی ۳ روزه می باشد.

پس از ارسال کالا اگر هرگونه مشکلی اعم از خرابی، کمبود لوازم و مغایرتی در کمپرسور کولر ورنا خریداری شده وجود داشت، شما می توانید بدون هیچگونه قید و شرطی محصول را تعویض یا مرجوع کنید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید کمپرسور کولر ورنا 1500 و 1600 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی