شمع زانتیا 1800 و 2000

خرید و قیمت شمع زانتیا 1800 و 2000 به ضمانت اصالت در یدک یار

شمع زانتیا" یکی از قطعات مصرفی این خودروست که معمولاً در محدوده 25 تا 30 هزار کیلومتر نیاز به تعویض دارد. شمع خودرو (Spark plugوظیفه دارد تا عمل جرقه زنی و احتراق موتور را شروع و ادامه دهد. پس وقتی که متوجه شدید خودروی شما شتاب و قدرت سابق را ندارد، مصرف سوخت ماشین بالا رفته، چراغ چک خودرو روشن شده و یا لرزش محسوسی از ماشین حس کردید، در وهله اول شمع زانتیا را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید. اگر شمع خودرویتان خراب نبود، بهتر است مقاله روشن شدن چراغ چک و لرزش خودرو را در وبلاگ یدک یار بررسی کنید تا متوجه خرابی شوید.
همانطور که گفته شد با توجه به اینکه شمع زانتیا یکی از قطعات مصرفی اصلی این خودرو است، در این صفحه بصورت اختصاصی به "فروش شمع زانتیا" پرداخته ایم و هر آنچه باید درباره این قطعه بدانید را توسط متخصصین یدک یار در اختیار شما قرار داده ایم تا با اطلاعات کامل اقدام به خرید محصول مناسب خودرو خود نمایید.
اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری راجب شمع ماشین داشته باشید، مقاله شمع ماشین چیست را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

صفحه اختصاصی خرید شمع زانتیا

همانطور که در بالا اشاره شد، این صفحه به منظور "خرید شمع زانتیا" و دسترسی راحت تر شما مشتریان عزیز ایجاد شده است. در این صفحه لیست کاملی از برند های مختلف شمع زانیتا مشاهده میکنید تا پس از بررسی بهترین شمع را خریداری نمایید. معمولاً خودروهایی که چندین سال از عمرشان می گذرد و تولیدشان متوقف شده است، پیدا کردن لوازم یدکی آنها با سختی هایی همراه است که خودروی زانتیا هم از این قاعده مستثنی نیست. امروزه ما شاهد این موضوع هستیم که قطعات بی کیفیت چینی به جای قطعات اصلی به فروش می رسند که همین مسئله داشتن اطلاعات لازم در مورد برندها و نکات خرید شمع زانتیا می تواند بسیار موثر باشد. در ادامه متخصصین یدک یار هر اطلاعاتی که باید هنگام خرید شمع زانتیا بدانید را در اختیار شما قرار داده اند.
همانطور که می دانید، خودروی زانتیا با موتور های 1800 و 2000 به بازار آمد. نکته مهمی که هنگام خرید شمع زانتیا باید به آن توجه داشته باشید این است که این خودرو در هر دو مدل 1800 و 2000 از یک مدل شمع استفاده کرده‌ است. در بخش خرید شمع زانتیا میتوانید لیست کاملی از محصولات مناسب این خودرو را مشاهده نمایید. در زمان خرید شمع زانتیا به اصالت محصول دقت دو چندان داشته باشید.
شما مشتریان عزیز به راحتی در این بخش می توانید شمع مورد نظر خود را پیدا کنید، با این حال اگر نمی دانید چه شمعی کیفیت و کارایی بهتر دارد، می توانید با شماره تلفن 02191305060 تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان برای خرید این قطعه بهره مند شوید.

رنج قیمت شمع زانتیا در مقایسه با رقبا

"قیمت شمع زانتیا" در این بخش به تفکیک برند های مختلف به شما نمایش داده شده است. لوازم یدکی زانتیا با توجه به کمیاب بودن آنها معمولاً قیمت متوسط روبه بالایی دارند. در مورد قیمت شمع زانتیا نیز همین موضوع صادق است و با توجه به اینکه این خودرو سالهاست از خط تولید حذف شده، قیمت قطعات آن و علی الخصوص قیمت شمع زانتیا نسبت به خودروهای هم رده بالاتر می باشد. علاوه بر این، نوع برندی که انتخاب می کنید تاثیر مستقیمی روی قیمت شمع ماشین دارد. طبیعتاً برندهای با کیفیتی همچون NGK، بوش و پژو سیتروئن قیمت بالاتری نسبت به برندهای چینی و سایر برندها دارند که شما باید این موضوع را مد نظر قرار دهید.گفتنی است قیمت شمع زانتیا در این بخش بصورت تکی بوده و شما برای تعویض شمع این خودرو باید 4 عدد (یک دست) شمع زانتیا را خریداری نمایید.

همانطور که گفته شد، شمع زانتیا در تیپ های مختلف یکسان است، لذا قیمت شمع زانتیا در تیپ 1800 و 2000 یکسان است.
شمعی که کیفیت مناسبی نداشته باشد می تواند آسیب های زیادی به موتور زانتیا و سایر قسمت های این خودرو وارد کند که به همین دلیل ما در یدک یار به شما مشتریان عزیز توصیه می کنیم خرید شمع زانتیا با برند اورجینال را در دستور کار خود قرار دهید.

شمع اورجینال زانتیا کدام است؟

شمع اورجینال زانتیا برند پژو-سیتروئن فرانسه است. بصورت کلی باید گفت شمع توصیه شده برای زانتیا برند های NGK، پژو-سیتروئن و بوش اصلی است. همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، امروزه با توجه به توقف تولید خودروی زانتیا و عرضه کالاهای بی کیفیت به جای کالاهای اورجینال، پیدا کردن قطعاتی که کیفیت بالا داشته باشند بسیار سخت شده است. برندهای شمع زانتیا که کیفیت بالایی دارند شامل بوش، انجیکا و دنسو می باشند که این برندها در وبسایت یدک یار موجود هستند و شما می توانید ثبت سفارش هر کدام از آنها را انجام دهید. فروشگاه اینترنتی یدک یار شمع های زانتیا را از بابت کیفیت و کارایی تضمین می کند و این کالا را همراه با ضمانت اصالت به دست شما می رساند تا بدون دغدغه، خرید شمع زانتیا را انجام دهید. با این تفاسیر اگر هنوز نمی توانید شمع مورد نظر خود را پیدا کنید، همکاران ما در بخش لوازم یدکی زانتیا به کمک شما خواهند آمد تا خریدی هرچه بهتر داشته باشید. پس اگر سوالی در مورد برند شمع زانتیا دارید حتماً با مشاورین ما در تماس باشید.

ضمانت اصالت شمع زانتیا به چه معناست؟

ما پیش تر به تضمین اصل بودن شمع زانتیا اشاره کردیم که یدک یار این قطعه را همراه با ضمانت اصالت به دست شما می رساند. این ضمانت بسیار مهم و گره‌گشا است و باعث خواهد شد که شما مشتریان از خریدی که انجام می دهید اطمینان داشته باشید. بعد از خرید شمع زانتیا از فروشگاه یدک یار شما ضمانت اصالت را دریافت خواهید کرد تا اگر کیفیت و اصل بودن آن مورد تایید مکانیکتان قرار نگرفت بتوانید بدون هیچگونه قید و شرطی شمع را مرجوع یا تعویض کنید.

زمان ارسال شمع زانتیا

بعد از ثبت سفارش شمع زانتیا چه از طریق وبسایت یدک یار و چه به صورت تلفنی، این محصول در بازه زمانی 1 الی 3 ساعته در تهران و 24 الی 48 ساعته در سایر شهر ها به شما تحویل داده خواهد شد.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره شمع زانتیا 1800 و 2000 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی