سنسور اکسیژن سمند سورن و سورن پلاس

خرید سنسور اکسیژن سورن و سورن پلاس با بهترین قیمت در یدک یار

یکی از حساس ترین حسگر های خودرو سورن، "سنسور اکسیژن سورن" می باشد. سنسور اکسیژن یا همان لامبدا میزان اکسیژن موجود در سوخت یا گاز را اندازه گیری می کند در واقع سنسور اکسیژن نسبت هوا به سوخت را به ECU گزارش میدهد تا زمان پاشش انژکتور را تنظیم کند.
وظیفه ی سسنسور اکسیژن (Oxygen Sensor) کاهش مصرف سوخت، کاهش آلایندگی و بهبود احتراق است. سنسور اکسیژن سورن در تیپ های مختلف با یکدیگر تفاوتی ندارند. در خودور سورن دو سنسور اکسیژن، بالا و پایین وجود دارد که قبل و بعد کاتالیزور نصب می شود.

این صفحه به منظور "فروش سنسور اکسیژن سورن" طراحی شده است و شما را با نکات خرید و قیمت سنسور اکسیژن سورن بیشتر آشنا می کند.

اگر تمایل دارید تا راجب سنسور اکسیژن بیشتر بدانید، مقاله سنسور اکسیژن چیست را در وبلاگ یدک یار بررسی کنید.

علائم خرابی سنسور اکسیژن سورن

اگر چراغ چک خودرو ی شما روشن بشود و یا افزایش سوخت نسبت به قبل داشته باشید همچنین افزایش آلایندگی اگزوز، نشان می دهند که سنسور اکسیژن شما به احتمال زیاد دچار مشکل شده است و بهتر است هرچه سریع تر به تعویض آن اقدام نمایید. اما دقت داشته باشید که روشن شدن چراغ چک قبل از استارت امری طبیعی است.برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است مقاله علت روشن شدن چراغ چک قبل از استارت را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

نکات مهمی در خرید سنسور اکسیژن سورن

همانطور که گفتیم سنسور اکسیژن سورن یکی از حساس ترین سنسورها در اتومبیل است بنابراین در "خرید سنسور اکسیژن سورن" باید دقت لازم داشته باشید. خودروی سورن دارای دو سنسور اکسیژن است معمولا اگر یک سنسور به مشکل بخورد سنسور اکسیژن بعدی نیز به پایان عمر مفید خود نزدیک شده است پس بهتر است هردو را باهم تعویض نمایید. البته در خرید سنسور اکسیژن سورن پلاس دقت کنید که درسته سنسور اکسیژن خودروی سورن در تیپ های مختلف با یکدیگر تفاوتی ندارند اما دارای دو مدل سوکت آبی و سبز است. برای اینکه در خرید سنسور اکسیژن سورن دچار اشتباه نشوید باید سنسور اکسیژن را باز کنید و رنگ سوکت اتومبیل سورن خود را ببینید و متناسب با آن خریداری نمایید. همچنین میتوانید برای اطمینان بیشتر عکس سوکت را برای مشاورین مجرب یدک یار ارسال کنید تا آن ها به صورت رایگان در هر ساعت از شبانه روز شما را در خرید سنسور اکسیژن سورن پلاس راهنمایی کنند.

نکته دیگری که باید در خرید سنسور اکسیژن سورن رعایت کنید، توجه به برند قطعه است. مشاورین یدک یار توصیه میکنند که برای کاهش هزینه ها، افزایش طول عمر قطعات و کارایی بهتر خودرو، خرید سنسور اکسیژن سورن را از برند های اورجینال انجام دهید. همچنین به علت اینکه موتور های توربو شارژ از حساسیت بیشتری برخوردار هستند، بهتر است برای نسخه سورن توربو شارژ بهترین قطعه را خریداری کنید.

اگر تمایل دارید تا راجب خودرو سورن بیشتر بدانید، میتوانید مقاله بررسی فنی سورن را در وبلاگ یدک یار بررسی کنید.

چرا قیمت سنسور اکسیژن سورن متفاوت است؟

"قیمت سنسور اکسیژن سورن" در برند های مختلف متفاوت است. نمونه های تقلبی که در بازار با قیمت ارزان فراوان هستند باعث آسیب بیشتر به خودوری شما می شوند بنابراین سعی کنید از سنسور اکسیژن های اورجینال و استاندارد استفاده کنید که البته قیمت سنسور اکسیژن سورن و سورن پلاس با برند اورجینال بیشتر است.

در خرید سنسور اکسیژن ماشین با برند اورجینال دقت داشته باشید که باید قطعه را از فروشگاهی بخرید که از کیفیت و اصالت آن اطمینان داشته باشید. سایت یدک یار با تضمین اصالت کالا، به شما اطمینان خاطر می دهد که تمامی لوازم یدکی سورن را میتوانید بعد از خرید بررسی و اگر اصالت آن مورد تاییدتان نبود قطعه را مرجوع و یا تعویض کنید.

نکته دیگری که بر قیمت سنسور اکسیژن سورن تاثیر گذار است نوع سوکت است. همانطور که گفته شد سنسور اکسیژن سورن در دو رنگ سوکت مشکی و سوکت سبز موجود است و ارتباطی با سال و تیپ ندارد که این موضوع میتواند باعث تفاوت قیمتی در آنها شود.

مزایای خرید سنسور اکسیژن سورن پلاس از یدک یار

شرکت یدک یار در تلاش است با ارائه خدماتی مانند مشاورین رایگان، تضمین اصالت و ارسال سریع به خرید هرچه بهتر شما مشتریان عزیز کمک کند.

مشاورین مجرب یدک یار به صورت رایگان آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند شما با تماس با این مشاورین می توانید از راهنمایی های آن ها بهرمند شوید.

یدک یار در سریع ترین زمان ممکن قطعه را به دست شما می رساند به این صورت که در تهران 1 الی 3 ساعت در سایر استان ها 24 تا 4 ساعت ارسال صورت می گیرد.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره سنسور اکسیژن سمند سورن و سورن پلاس با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی