خرید سپر ساینا

لیست قیمت سپر جلو و عقب ساینا، خرید با ارسال سریع در یدک یار

دسته های مرتبط

سپر جلو ساینا

سپر عقب ساینا

"سپر ساینا" یکی از مهم‌ترین قطعات بدنه این خودرو به حساب می‌آید که در بخش‌های عقبی و جلویی خودرو قرار می‌گیرد و وظیفه محافظت از اسکلت اصلی اتومبیل در مقابل ضربات ناشی از تصادفات را بر عهده دارد. سپر (Bumper carرا در واقع می‌توان به عنوان تجهیز تزیینی-ایمنی در نظر گرفت که هم زیبایی به ظاهر خودرو بخشیده و هم نقش محافظتی را ایفا می‌کند. سپر ساینا قطعه مصرفی نیست اما این قطعه همواره در معرض تصادفات بوده و احتمال آسیب دیدن آن بسیار زیاد است. در بعضی شرایط می‌توان سپر را بدون تعویض، تعمیر کرد ولی در بعضی مواقع ممکن است سپر حتما نیازمند تعویض باشد. این بخش به صورت تخصصی برای "فروش سپر جلو و عقب ساینا" طراحی شده است و شما می‌توانید این قطعه را در تنوع برندهای مختلف مشاهده کنید و پس از بررسی بهترین انتخاب راداشته باشید.
اگر تمایل دارید تا راجب سپر خودرو بیشتر آشنا شوید، می توانید مقاله سپر چیست را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید

مهم ترین موارد هنگام خرید سپر ساینا

در هنگام "خرید سپر ساینا" دقت کنید که این قطعه هم به صورت خام و هم رنگ شده عرضه شده است. در زمان خرید سپر رنگی ساینا حتما به کیفیت رنگ توجه داشته باشید، رنگ بی کیفیت احتمال پوسته شدن و ریختن در کوتاه مدت را خواهد داشت. لازم به ذکر است این قطعه در تیپ‌های دنده‌ای و اتوماتیک خودروی ساینا یکی بوده و تفاوتی با یکدیگر ندارد.
نکته دیگری که برای خرید سپر جلو عقب ساینا حائز اهمیت است سایر قطعات سپر است. دقت داشته باشید که سپر ساینا دارای قطعات دیگر مثل دیاق فوم و ... است و ممکن است موقع تصادف قطعات زیر سپر نیز تخریب شوند. هنگام خرید سپر ساینا دقت داشته باشید که سپر ساینا در اصل پوسته سپر بوده و در صورت نیاز به خرید سایر قطعات سپر باید آنها را بصورت جداگانه خریداری نمایید و یا سپر کامل ساینا را تهیه کنید.
در زمان خرید سپر جلو و عقب ساینا از فروشگاه اینترنتی یدک یار همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیارتان خواهند گذاشت تا انتخابی بر حسب نیازتان را داشته باشید. اگر سوالی در مورد این قطعه دارید، می توانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا کارشناسان یدک یار اطلاعات جامعی را در اختیارتان قرار دهند.

شما میتوانید بررسی تیپ های دنده ای و اتوماتیک ساینا را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

موارد تاثیرگزار در قیمت سپر ساینا

"قیمت سپر ساینا" بسته به برند و کیفیت کالا متفاوت است. هنگام خرید لوازم یدکی در یدک یار می‌توانید قیمت تمامی قطعات و متعلقات این قطعه را به تفکیک برند مشاهده نمایید. یدک یار تلاش دارد تا بهترین قیمت سپر جلو و عقب ساینا را به شما عرضه کند.
همانطور که گفته شد این قطعه در تیپ‌های اتوماتیک و دنده‌ای با یکدیگر تفاوتی ندارند لذا بدیهی است که قیمت سپر جلو و عقب ساینا در تمامی نسخه‌ها یکی باشد. همچنین بدیهی است سپر خام ساینا، ارزان‌تر از قطعه رنگ شده است و سپرهایی که با رنگ عرضه می‌شوند طبیعتا قیمت بیشتری دارند. از طرفی درباره قیمت سپر ساینا باید گفت که در نسخه‌های رنگی کیفیت رنگ در قیمت سپر این خودرو مستقیما تاثیرگذار است. لذا می‌توانید با خرید سپر رنگی بی کیفیت قطعه‌ای ارزان قیمت خریداری کنید اما پس از مدت زمان کوتاهی شاهد پوسته شدن رنگ‌های روی سپر باشید.

مزایای خرید سپر جلو و عقب ساینا از یدک یار

یدک یار تلاش دارد تا برای شما تجربه بسیار خوبی از خرید اینترنتی فراهم سازد. از این رو خدماتی همچون مشاوره رایگان خرید، ضمانت اصالت و کیفیت رنگ، ارائه بهترین قیمت با بهترین کیفیت، ارسال در سریع ترین زمان ممکن و ... را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

سپر ساینا از لحاظ ابعادی به گونه‌ای است که ارسال آن می‌تواند مشکلاتی اعم از خرابی یا شکستگی را به همراه داشته باشد، ما در مجموعه یدک یار این تضمین را به شما می‌دهیم که چنانچه بعد از خرید سپر جلو و عقب ساینا و دریافت آن، با مشکلی در کالا مانند خرابی و شکستگی مواجه شدید، می‌توانید بدون هیچگونه قید و شرطی قطغه را مرجوع یا تعویض، و تمام قیمت سپر خودرو را بازپس بگیرید.

تضمین اصالت سپر ساینا و سلامت فیزیکی کالا از دیگر مزیت‌های خرید از فروشگاه اینترنتی یدک یار است که ما این ویژگی‌ها را در اختیار شما مشتریان عزیز گذاشته‌ایم.

همچنین با توجه به اهمیت ارسال سریع لوازم یدکی ساینا، شما می‌توانید پس از ثبت سفارش و خرید سپر ساینا، در اسرع وقت کالای خود را تحویل بگیرید، بازه‌ی زمانی ارسال در تهران ۱ الی ۳ ساعت و در سایر شهرها ۱ الی ۳ روزه است.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید سپر ساینا با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی