لنت ترمز ال نود (L90)

ارائه بهترین قیمت لنت جلو و عقب ال نود و خرید از یدک یار

لنت جلو ال نود

لنت عقب ال نود

"لنت ترمز ال نود" قسمتی از سیستم ترمز این ماشین است که با به وجود آوردن اصطکاک با دیسک یا کاسه ترمز باعث متوقف شدن خودرو می‌شود. هنگام فشار دادن پدال ترمز، لنت‌ها متراکم می‌شوند و با اصطکاکی که با تایر ایجاد می‌کنند باعث کم‌ شدن سرعت وسیله نقلیه می‌شوند. لنت ترمز ال نود یکی از قطعات مصرفی این خودرو است که پس مدتی باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید تا ترمز خودرو به درستی کار کند. میزان مصرف لنت ترمز ال نود به عوامل مختلفی بستگی دارد. همچنین با توجه به نوع سیستم ترمز خودرو و نوع لنت دیسکی و کاسه‌ای، میزان مصرف لنت در چرخ جلو و عقب خودرو متفاوت است و معمولا در عموم خودروها، طول عمر لنت عقب بسیار بالاتر از لنت جلو است. زمان تعویض لنت ترمز ال90 به شرایط و سبک رانندگی و کیفیت لنت نیز بستگی دارد. با توجه به اهمیت این قطعه در سیستم ترمز بهتر است بعد از مشاهده علائم فرسوده شدن لنت ترمز (brake pad) برای بالا بردن سطح ایمنی هر چه سریع تر لنت را تعویض کنید.

مشاورین یدک یار این صفحه را به منظور "فروش لنت ترمز ال نود" طراحی کرده اند و این مقاله را برای آشنایی شما با نکات خرید لنت ترمز ال 90 نوشته اند تا شما بتوانید بهترین قطعه را برای خودررویتان خریداری کنید.

چه زمانی باید لنت ترمز ال 90 را تعویض کنیم؟

با توجه به این علائم می توانید متوجه شوید که زمان تعویض لنت ترمز فرا رسیده است:

  • روشن شدن چراغ هشدار برای ترمز
  • کاهش قدرت لنت ترمز
  • شنیدن صدای بسیار بالا از سیستم ترمز
  • کشیده شدن خودرو به یک سمت دیگر در هنگام ترمزگیری
  • لرزیدن پدال خودرو

بعضی وقتا شما شاهد این هستید که در هنگام حرکت چراغ ترمز دستی روشن میشود. این موضوع از دیگر علائم تمام شدن لنت ال 90 است، وقتی که لنت ترمز در حال تمام شدن است لنت لاغر میشود که در نتیجه سطح روغن ترمز کاهش پیدا کرده و باعث روشن شدن چراغ ترمز دستی میشود. اگر تمایل دارید تا راجب این موضوع بیشتر بدانید مقاله علت روشن شدن چراغ ترمز دستی حین حرکت را مطالعه کنید. 

بخش تخصصی خرید لنت ترمز ال نود

در هنگام "خرید لنت ترمز ال نود" توجه داشته باشید که لنت ترمز جلو و عقب خودرو متفاوت بوده و نوع ترمز جلو دیسکی و نوع ترمز عقب کاسه ای است. خودروی ال نود در تیپ های مختلفی مثل ال نود پارس تندر و ال نود پلاس به بازار آمده است. شما میتوانید لنت ترمز را باخیال راحت خریداری کنید، چراکه لنت ترمز همه تیپ های ال نود یکی بوده و تفاوتی با یکدیگر ندارند

همچنین هنگام خرید این قطعه به جنس لنت ترمز دقت ویژه داشته باشید. توانایی جذب و پخش گرما، سرعت سایش و میزان صدا و گرد و غبار ایجاد شده از جمله مواردی هستند که در انتخاب لنت ترمز ال نود باید در نظر گرفته شوند. لنت‌ ترمزهای با کیفیت پایین می‌توانند بسیار پر سر‌و‌صدا باشند، سریع‌تر تمام شده و همچنین باعث ساییدگی سایر قطعات سیستم ترمز مانند دیسک ترمز شوند، که به معنای صرف هزینه بیشتر در دراز مدت است.

برای تهیه لنت باکیفیت، باید کالای خود را از برندهای معتبر تهیه کنید. این قطعه در برندهای رنو و ایساکو در فروشگاه یدک عرضه شده‌اند که از برندهای اصلی محسوب می‌شوند. شرکت یدک یار برای آسودگی خاطر شما مشتریان عزیز لنت ترمز ال نود را با ضمانت اصالت به فروش میرسانند. تا شما بتوانید با خیال راحت خرید لنت ترمز ال 90 را در برند های اورجینال انجام دهید.

بررسی قیمت لنت ترمز ال نود

"قیمت لنت ترمز ال نود" با نوع و برند تولید کننده محصول ارتباط مستقیم دارد. معمولا قیمت لنت ترمز سرامیکی بالاتر از لنت‌ نیمه ‌فلزی است. از طرفی قیمت لنت ماشین بصورت کلی در مدل های کاسه‌ای یا کفشکی به‌ دلیل ابعاد و اندازه‌های بزرگتر، معمولا بیشتر از لنت‌های دیسکی است. علاوه بر این برندهای اصلی و با کیفیت نسبت به سایر برندهای متفرقه از قیمت بالاتری برخودارند.

از عوامل دیگری که بر قیمت انواع لنت ترمز ال نود تاثیر می‌گذارد، می‌توان به سال تولید خودرو و مدل آن اشاره کرد. برای اینکه بتوانید لنت ترمز مناسبی را برای خودرو خود پیدا کنید، باید ابتدا مدل خودروی خود را مدنظر قرار دهید. یدک یار بهترین قیمت لوازم یدکی خودرو شما را در انواع برند ها عرضه میکند.

شما مشتریان عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر هنگام خرید لنت ترمز با کارشناسان ما در یدک یار تماس حاصل فرمایید تا شما را به صورت رایگان در برند و قیمت لنت ترمز ال 90 راهنمایی نمایند.

اگر تمایل دارید تا راجب خودرو ال نود بیشتر بدانید، مقاله بررسی ال نود را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

مزایای خرید لنت ترمز ال نود از یدک یار

یدک یار علاوه بر توانایی مشاوره آنلاین، مزیت های دیگری نیز مانند ضمانت اصالت و تضمین سلامت فیزیکی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. ضمانت اصالت لنت ترمز ال 90 به این معنی است که چنانچه شما قطعه را دریافت نموده و متوجه شدید که از هر لحاظ جنس اصلی را دریافت نکردید، و یا کالای شما مورد تأیید مکانیک شما نبود می‌توانید آن را مرجوع یا تعویض نمایید.

سلامت فیزیکی کالا توسط یدک یار تضمین شده و اگر قطعه خریداری شده کاربران مخدوش، خراب و یا دارای هر گونه ایرادی در بسته بندی باشد، امکان تعویض آن توسط مجموعه یدک یار فراهم است.

همچنین لوازم یدکی ال نود سفارش داده شده در تهران 1 الی 3 ساعته و در سایر شهر تا 24 الی 48 ساعته به دست شما خواهد رسید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره لنت ترمز ال نود (L90) با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی