دیسک و صفحه ال نود (ال 90)

قیمت دیسک و صفحه ال نود (ال 90) در برند های مختلف در یدک یار

به صفحه اختصاصی “دیسک و صفحه ال نود” خوش آمدید. در این بخش شما میتوانید انواع مختلف دیسک و صفحه ال 90 را در برند های مختلف به همراه قیمت مشاهده و خریداری کنید. دیسک و صفحه ال نود یکی از بخش های اصلی سیستم انتقال نیرو به چرخ ها و حرکت خودرو است. در واقع اگر این قطعه نباشد، باعث جا نرفتن دنده و حرکت نکردن درست ال نود می شود. با توجه به مصرفی بودن دیسک و صفحه (Clutch) شما باید بعد از گذشت زمان و فرسوده شدن اقدام به تعویض این قطعه کنید. عمر مفید دیسک و صفحه ال نود به گفته متخصصین به عواملی مثل نحوه رانندگی، کیفیت دیسک و صفحه، میزان ترافیک و ... بستگی دارد اما بصورت کلی باید گفت در شرایط ایدآل عمر مفید این قطعه چیزی در حدود 60 الی 70 هزار کیلومتر است. به منظور سهولت انتخاب قطعه برای شما عزیزان ما بخش خرید دیسک و صفحه کلاچ ال نود را ایجاد کرده‌ایم تا با دست باز پس از بررسی برند های مختلف این قطعخ به انتخاب خود بپردازید. علاوه بر این، هنگامی که قصد خرید دیسک و صفحه ال 90 را دارید لازم است نکاتی را مدنظر خود قرار دهید که در ادامه مشاورین یدک یار به آن ها پرداخته اند.

بررسی قیمت دیسک و صفحه ال نود

این بخش طراحی شده تا شما بتوانید "قیمت دیسک و صفحه ال نود" را در برند های مختلف مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنیدو خودروی ال نود به کم استهلاک بودن معروف است و قطعات آن دیر به دیر نیاز به تعویض پیدا می کنند، اما دقیقاً همین مرغوبیت بالا باعث بالا رفتن قیمت لوازم یدکی ال نود شده است. بصورت کلی باید گفت قیمت دیسک و صفحه ال 90 در مقایسه با رقبای خود بالاتر است. از طرفی طبیعتاً برند های با کیفیت قیمت بالاتری نسبت به سایر برند ها داشته که این موضوع به خاطر کیفیت بیشتر برندهای اصلی است. گفتنی است بیشتری قیمت دیسک و صفحه ال نود برای برند اورجینال آن یعنی رنو است، در صورتی که سوال یا ابهامی در این موضوع وجود داشت میتوانید با با مجموعه یدک یار تماس بگیرید و از همکاران ما در مورد قیمت دیسک و صفحه کلاچ  پرس و جو کنید.

هنگام خرید دیسک و صفحه ال نود به چه نکاتی دقت کنیم؟

نکته مهمی که هنگام “خرید دیسک و صفحه ال نود” باید دقت کنید این است کلاً این قطعه یک مدل دارد به عبارتی دیسک و صفحه در ال نود، ال 90 پلاس و پارس تندر با یکدیگر تفاوتی ندارند.
در زمان خرید دیسک و صفحه ال 90 اصالت و کیفیت برند موضوع بسیار مهم است، اگر با برند های مختلف این قطعه آشنایی کامل دارید میتوانید در این بخش آنها را مشاهده و اقدام به خرید بهترین دیسک و صفحه کلاچ برای ال نود نمایید. پیشنهاد مشاورین یدک یار برای خرید دیسک و صفحه ال نود در ابتدا برند اصلی آن یعنی رنو و سپس والئو اصل و سایپا یدک است، این برند ها برترین کیفیت دیسک و صفحه ال 90 را به شما ارائه میدهند. اما اگر اطلاعات کافی ندارید میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان و آگاهی از این موضوع با مجموعه یدک یار تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات کاملی در مورد کیفیت و اصالت برند در اختیارتان قرار دهند.

از علائم خرابی دیسک و صفحه میتوان به ریپ زدن خودرو در تعویض دنده، هرز خوردن گاز ماشین، کم اوردن در سربالایی و شنیدن صدا از کلاچ اشاره کرد. ریپ زدن خودرو میتواند دلایل دیگری نیز داشته باشد و جزو علائم گیج کننده در خودرو است، لذا بهتر است با مقاله علت ریپ زدن ماشین در دنده بیشتر آشنا شوید.
همچنین اگر علاقه دارید میتوانید علائم خرابی دیسک و صفحه را در وبلاگ یدک یار مشاهده کنید.

دیسک و صفحه کلاچ ال نود چه برندهایی دارد؟

همانطور که می دانید خودروی ال نود ساخت کمپانی رنو است که به همین منظور این کمپانی قطعات اورجینال و اصلی L90 را تولید می کند. البته با توجه به اینکه ال نود در داخل ایران تولید می گردد، سایپا یدک و ایساکو نیز دست به تولید قطعات این خودرو زده‌اند. با این اوصاف باید بگوییم که برند اصلی دیسک و صفحه ال 90 برند رنو می باشد که کیفیت بسیار بالایی را دارد. علاوه بر این، می توانیم به برندهای عظام، والئو ترک، سایپا یدک و ایساکو نیز اشاره داشته باشیم که کیفیت مناسبی دارند و البته قیمت پایین تری هم نسبت به برند رنو دارند. همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم در زمان خرید دیسک و صفحه کلاچ ال 90 حتماً به برند و اصالت آن دقت کنید. بدین منظور زمانی که قصد ثبت سفارش دیسک و صفحه L90 را دارید می توانید با شماره تلفن 02191305060 تماس بگیرید و تمامی سوالات خود را از کارشناسان یدک یار بپرسید و از مشاوره رایگان فروش لوازم یدکی بهره مند شوید.

ضمانت اصالت دیسک و صفحه کلاچ ال نود

این روزها با توجه به ازدیاد کالاهای فیک و بی کیفیت در بازار، خرید قطعه‌ای که از کیفیت آن مطمئن هستید بسیار مهم است. به همین منظور فروشگاه اینترنتی یدک یار دیسک و صفحه ال 90 را همراه با ضمانت اصالت عرضه می کند تا خیال مشتریان از بابت کیفیت محصول راحت باشد. ضمانت اصالت باعث می شود چنانچه اصل بودن دیسک و صفحه ال نود مورد تایید شما یا مکانیک مورد نظرتان قرار نگرفت بتوانید بدون هیچ هزینه اضافی، دیسک و صفحه خریداری شده را مرجوع یا تعویض کنید. لازم به توضیح است در صورت مرجوع کردن دیسک و صفحه کلاچ L90 تمامی هزینه های پرداخت شده به شما برگشت داده خواهد شد.

زمان ارسال دیسک و صفحه ال نود

بعد از خرید دیسک و صفحه کلاچ ال نود از طریق وبسایت یدک یار و یا ثبت سفارش به صورت تلفنی، این محصول در بازه زمانی 1 الی 3 ساعته در تهران و 24 الی 48 ساعته در سایر شهرهای کشور به شما تحویل داده خواهد شد.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره دیسک و صفحه ال نود (ال 90) با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی