لوازم یدکی ام وی ام 315 (MVM 315)

لوازم یدکی ام وی ام 315 (MVM 315) معمولی و پلاس در یدک یار

در این صفحه می خواهیم به "لوازم یدکی ام وی ام 315" بپردازیم. این خودرو یکی از بهترین محصولات شرکت مدیران خودرو بوده که برای اولین بار در سال 1391 رونمایی شد. ام وی ام 315 (MVM 315) در دسته خودرو های هاچ بک اسپرت قرار می گیرد. این خودرو در چهار کلاس اسپرت اکسلنت، اسپرت لاکچری، پلاس و ساده به بازار های خرید و فروش خودرو عرضه می شود. جالبست که بدانید تمامی تیپ های ام وی ام 315 از لحاظ موتوری یکی بوده و بیشترین تفاوت آنها در آپشن است. در ادامه ی این مطلب به بررسی "قطعات یدکی ام وی ام 315" خواهیم پرداخت.

اگر تمایل دارید تا راجب خودرو ام وی ام 315 بیشتر بدانید، میتوانید مقاله بررسی ام وی ام 315 را در وبسایت یدک یار مطالعه کنید.

بررسی خرید لوازم یدکی ام وی ام 315

در این بخش به بررسی دقیق "خرید لوازم یدکی ام وی ام 315" پرداختیم. با توجه به این که این خودرو از دیرباز در ایران بوده و تولید می شده، وجود برند های متفرقه در بازار خرید قطعات یدکی ام وی ام 315 امری بسیار طبیعی و معمولی است اما مشاورین یدک یار همواره توصیه کردند که برای خرید لوازم یدکی ام وی ام برند اصلی را در اولویت قرار دهید. چرا که هیچ برندی، به کیفیت و دوام برند اصلی نخواهد رسید؛ لذا همواره سعی کنید.

همانطور که گفته شد این خودرو در تیپ های مختلف به بازار آمده اند. از آپشن های این خودرو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایربگ: تمامی تیپ ها 2 تا ایربگ دارند اما ام وی ام 315 اکسلنت 4 عدد دارد.
  • سنسور پارک عقب
  • تهویه مطبوع: تیپ اکسلنت از تهویه اتوماتیک و سایر تیپ ها از تهویه دستی استفاده میکنند.
  • شیشه بالابر های برقی جلو و عقب
  • آینه های جانبی برقی تاشو
  • اسپیکر: تمامی تیپ ها از 4 اسپیکر استفاده میکنند، اما ام وی ام 315 لاکچری از 6 اسپیکر و مدل اکسلنت از 8 اسپیکر برخوردار هستند.
  • گرم کن شیشه عقب: تنها مدل های اکسلنت و لاکچری از این قابلیت برخوردار هستند.
  • سانروف: تنها MVM 315 اکسلنت سانروف دارد.

برند اصلی لوازم یدکی  ام وی ام 315 خود برند MVM است که در بازار لوازم یدکی نیز می توان به راحتی پیدا نمود. اما در بسیار از مواقع ممکن است که شما نیاز به خرید برند اصلی و با قیمت لوازم یدکی ام وی ام 315 نداشته باشید و بتوانید با صرف هزینه ی کمتری، کالایی را با کیفیت مطلوب و مناسب تهیه کنید. برای بررسی و خرید همه ی این برند ها نیاز به صرف زمان و تحقیق های متعدد دارید و اینجاست که داشتن یک همراه ماهر و خبره در امر لوازم یدکی بسیار به شما کمک کننده است. برای راحتی در این امر، شما می توانید به شماره 02191305060 تماس گرفته و به مشاورین مجموعه ی یدک یار ارتباط برقرار کنید تا شما را در خرید قطعات یدکی ام وی ام 315 راهنمایی کنند.

قیمت لوازم یدکی ام وی ام 315

این قسمت به منظور راهنمایی خریداران برای "قیمت لوازم یدکی ام وی ام 315" نوشته شده است. همانطور که اشاره شد بهتر است قطعات ام وی ام 315 را با برند اصلی تهیه نمایید. بدیهی است که قیمت لوازم یدکی ام وی ام 315 با برند اصلی به علت کیفیت بالاتر بیشتر از برند های متفرقه است. قیمت قطعات یدکی ام وی ام 315 نسبت به خودرو های واردتی ارزون تر و در رنج خودرو های منتاژ داخلی میباشد.

با توجه به اینکه تمامی تیپ های ام وی ام 315 از لحاظ موتوری یکی بوده و تفاوت در آپشن های آنهاست، قیمت لوازم یدکی ام وی ام 315 در تمامی تیپ ها در یک رنج بوده و تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد.

همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره نمودیم، تولید کنندگان بسیاری در امر تولید و "فروش لوازم یدکی ام وی ام  315" دخیل شده اند و همین کار باعث شده تا شما هنگام ورود به بازار لوازم یدکی این خودرو، حق انتخاب داشته باشید و بتوانید برند های متفاوتی را برای خرید در نظر بگیرید. همانطور که اشاره کردیم میتوانید با مشاورین مجرب یدک یار تماس بگیرید تا علاوه بر دریافت قیمت لوازم یدکی ام وی ام 315 شما را در خرید بهترین برند باتوجه به بوجتان راهنمایی کنند.

مزایای خرید از یدک یار

بسیار برای شما نیز اتفاق افتاده است که خودروی شما در مکانیکی کاملا باز شده و فقط منتظر تأمین یک قطعه می باشد. این امر با فروشگاه لوازم یدکی آنلاین یدک یار به طور کلی حل شده است. شما می توانید با سفارش قطعه ی مورد نظر خود، کالای مد نظر را در اسرع وقت تحویل بگیرید. چنانچه در تهران هستید، 1 الی 3 ساعته، و چنانچه در سایر استان ها قرار دارید، در 24 الی 48 ساعت آتی لوازم یدکی خودرو را تحویل خواهید گرفت.

خدمت دیگری که در فروشگاه یدک یار در اختیار شما قرار می گیرد، ضمانت اصالت کالا می باشد. در این روز ها متاسفانه بسیاری از افراد سود جو نیز دست به کار شده و کالای تقلبی را با برچسب های به ظاهر اصلی و در بسته بندی های ظاهراً اورجینال به شما عرضه می کنند. برای حل شدن این مشکل نیز همه ی قطعات و لوازم یدکی ام وی ام 315 همراه با ضمانت اصالت کالا به شما عرضه می شود. بدین معنی که چنانچه بعد از دریافت کالا و مشاهده ی آن توسط مکانیک و متخصص شما، چنانچه اصالت کالای خریداری شده تأیید نشد، می توانید قطعه را مرجوع و یا تعویض نمایید و در اسرع وقت کالای اصلی را تحویل بگیرید. این مهم در فروشگاه آنلاین لوازم یدکی یدک یار باعث اطمینان خاطر همه ی خریداران شده و می توانند با خیالی آسوده تر و راحت تر به خرید خود بپردازند.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره لوازم یدکی ام وی ام 315 (MVM 315) با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی