خرید و قیمت سنسور اکسیژن پراید - یدک یار

لیست قطعات خودرو

کد محصول: 5205632
کد محصول: 1828897
کد محصول: 8411916
کد محصول: 3508217
کد محصول: 5533643
کد محصول: 3245104
کد محصول: 7839137
کد محصول: 4922947
کد محصول: 8432271

محصولات یافت شده:

"سنسور اکسیژن پراید" جزو قطعات مصرفی این خودرو محسوب میشود، پراید های یورو 2 یک سنسور و پراید های یورو 4 دو سنسور اکسیژن (Oxygen Sensor) دارند. گفتنی است سنسور اکسیژن بالا برای پراید های یورو 4 قطعه ایست که بیشتر تعویض میگردد. این قطعه بروی منیفولد خودرو قرار گرفته و به احتراق بهتر موتور کمک میکند. خرابی سنسور اکسیژن پراید ممکن است موجب مشکلاتی همچون روشن شدن چراغ چک، افزایش مصرف سوخت، خام سوزی وشود.
سنسور اکسیژن پراید متناسب با سال تولید خودرو متفاوت است، دو نوع سنسور اکسیژن برای این خودرو تولید شده، سنسور اکسیژن پراید ساژم و زیمنس که به نترتیب با نام های یورو 2 و یورو 4 نیز میشناسند. در صورت تمایل میتوانید مقاله سنسور اکسیژن چیست؟ را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری را درباره این قطعه کسب کنید.

خرید سنسور اکسیژن پراید

در زمان "خرید سنسور اکسیژن پراید" بسیار دقت داشته باشید، چرا که باید قطعه مناسب خودرو خود را خریداری کنید. همانطور که گفته شد در مدل های مختلف پراید سنسور اکسیژن های مختلفی استفاده شده لذا باید قطعه مناسب با خودرو خود را خریداری کنید.
سنسور اکسیژن ساژم پراید مناسب برای پراید های مدل 1389 به قبل هستند، این قطعه با اسم سنسور اکسیژن پراید یورو 2 نیز شناخته میشود.
سنسور اکسیژن زیمنس پراید نیز مناسب برای پراید های مدل 1392 به بعد هستند، این مدل با اسم سنسور اکسیژن پراید یورو 4 نیز شناخته میشود.
در این بین برای خرید سنسور اکسیژن پراید های مدل 1389 تا 1392 باید دقت بیشتری داشت، چرا که برخی از این پراید ها از سنسور اکسیژن زیمنس و برخی دیگر از سنسور اکسیژن ساژم استفاده میکنند. شما میتوانید سنسور اکسیژن مدل های مختلف پراید را در این صفحه پیدا کنید. به همین دلیل شما باید قبل از خرید باید از مدل سنسور مناسب خودرو خود مطلع باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید سنسور اکسیژن پراید را در بخش مجله یدک یار مطالعه نمایید.

قیمت سنسور اکسیژن پراید

"قیمت سنسور اکسیژن پراید" فارغ از ساژم یا زیمنسی بودن آن بصورت مستقیم با برند آن نیز ارتباط دارد. جا افتاده ترین برند این قطعه در بین مردم برند سایپا یدک بوده که به عنوان برند اصلی شناخته میشود. اما باید گفت برند های دیگری نیز در بازار حضور دارند که این قطعه را در قیمت ها مختلف عرضه میکنند. در این بخش شما میتوانید قیمت سنسور اکسیژن پراید را در مدل ها و برند های مختلف مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید. یدک یار تلاش دارد تا بهترین قیمت سنسور اکسیژن پراید را در این قسمت به شما عرضه دارد.

برند اصلی سنسور اکسیژن پراید چیست؟

سنسور اکسیژن اصلی پراید با برند سایپا یدک در بازار عرضه میشود. نکته بسیار مهم که باید به آن توجه نمود آن است که این قطعه به سفارش سایپا یدک تولید و توسط این شرکت کنترل کیفی شده و در بسته بندی سایپا یدک در بازار یافت میشود. باید گفت در صورتی که نسبت به برند های لوازم یدکی آشناییت کافی داشته باشید، ممکن است از نظر کیفیتی بتوانید قطعات با کیفیت تر از سایپا یدک نیز پیدا کنید. پیشنهاد ما استفاده از مشاوره رایگان یدک یار برای خرید با کیفیت ترین برند سنسور اکسیژن پراید است. جهت آموزش تشخیص اصالت قطعات سایپا میتوانید مقاله مرتبط را در بخش مجله مطالعه نمایید.

ضمانت اصالت سنسور اکسیژن پراید

از دغدغه های اصلی خریداران سنسور اکسیژن پراید، اطمینان از اصالت قطعه است. فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی یدک یار به منظور رفع این مشکل در هنگام "فروش سنسور اکسیژن پراید" ضمانت اصالت آن را به شما ارائه میدهد. این ضمانت به این معناست، در صورتی که قطعه ارسال شده اصل نبوده و با سفارش شما مغایرت داشت، میتوانید بدون پرداخت هیچ هزینه سنسور اکسیژن را مرجوع و یا تعویض نمایید.

مشاوره خرید سنسور اکسیژن پراید

از آنجایی که در بازار لوازم یدکی سنسور اکسیژن های بی کیفیت، ارزان قیمت و تقلبی زیاد است، یدک یار خدمتی را به نام مشاوره رایگان خرید سنسور اکسیژن پراید به شما عزیزان ارائه میدهد. شما میتوانید با متخصصین ما تماس گرفته و برای خریدی مناسب از آنها کمک بگیرید. همکاران ما شما را در خرید سنسور اکسیژن پراید با بهترین قیمت و کیفیت، متناسب با بودجه مدنظرتان راهنمایی خواهند نمود. میتوانید با شماره 02191305060 با متخصصین یدک یار در تماس باشید.

چنانچه قصد خرید باقی لوازم یدکی پراید را دارید می توانید به صفحه ی خرید لوازم یدکی پراید مراجعه کنید و از قیمت ها روز و تنوع برند های نیز مطلع شوید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید و قیمت سنسور اکسیژن پراید - یدک یار با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی