خرید دیسک و صفحه کلاچ رانا

لیست قطعات خودرو

کد محصول: 6895270
قطعه اورجینال
کیت کلاچ رانا

محصولات یافت شده:

با توجه به طراحی گیربکس جدیددیسک و صفحه کلاچ راناتبدیل به یکی از مستهلک ترین قطعات این خودرو شده است، لذا طراحی بخشی تخصصی برایخرید دیسک و صفحه راناکه تمامی برند های دیسک و صفحه رانا را با قیمت دقیق به مشتری نمایش دهند بسیار حائز اهمیت است. از این رو فروشگاه آنلاین لوازم یدکی یدک یار این صفحه را برای شما بصورت اخصاصی به منظور خرید دیسک و صفحه کلاچ رانا طراحی کرد. شما میتوانید برند های معتبر دیسک و صفحه رانا را در این صفحه از نظر قیمت با یکدیگر مقایسه کنید. بدیهی است که قطعات زیر کیفیت های مختلفی دارند لذا همواره این امکان برای شما فراهم شده است تا برای دریافت مشاوره رایگان با متخصصین ما تماس بگیرید تا شما را در خریدکیت کلاچ رانامتناسب با قیمت و کیفیت مورد نظرتان راهنمایی کنند. گفتنی است تمامی دیسک و صفحه کلاچ (clutch) های زیر بصورت کیت کلاچ به فروش میرسند. این به دین معنا است که با خرید محصولات زیر شما دیسک، صفحه و بلبرینگ کلاچ رانا را بصورت یکجا خریداری کرده اید. مجموعه یدک یار تلاش دارد هموارهقیمت دیسک و صفحه رانارا با هر برند به بهترین قیمت ممکن به شما عزیزان ارائه کند. از سوی دیگر ضمانت اصالت هر برند را به خریدار ارائه میدهد. ضمانت اصالت لوازم یدکی در یدک یار به این صورت است که شما در صورت خرید دیسک و صفحه رانا با هر برند پس از تحویل آن، در صورتی که اصالت آن برند از سوی متخصص شما تایید نشود این امکان را دارید تا بدون پرداخت هزینه اضافه دیسک و صفحه کلاچ رانا را تعویض و یا مرجوع نمایید. در صورت وجود هر گونه سوال در باره ی دیسک و صفحه رانا میتوانید با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.
یکی از مشکلات بسیار بزرگی که دارندگان رانا در مدل های مختلف از آن شکایت میکنند، بوی نا مطبوع دیسک و صفحه کلاچ در زمان داغ شدن و یا زیر فشار زیاد است. باید به این موضوع توجه کنید که این مشکل به دلیل طراحی گیربکس خودرو بوده و در تمامی نسخه های رانا دیده میشود. شما میتوانید با بهینه کردن رانندگی خود و خرید دیسک و صفحه با کیفیت برای رانا میزان آن را کاهش دهید اما نمیتوانید بصورت کامل این مشکل را مرتفع کنید.
شما میتوانید با مطالعه مقاله دیسک و صفحه کلاچ چیست؟ با نحوه عملکرد این قطعه در خودرو خود بیشتر آشنا شوید.

و در ادامه چنانچه می خواهید از قیمت و یا برند سایر قطعات این خودرو اطلاع پیدا کنید، به صفحه ی لوازم یدکی رانا مراجعه نمایید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید دیسک و صفحه کلاچ رانا با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی