خرید تسمه تایم اپتیما

دسته های مرتبط

تسمه تایم در ماشین عضوی از موتور به حساب می آید که نیروی تولید شده از موتور را دریافت کرده و به کمک آن میل بادامک یا میل سوپاپ را به حرکت در می آورد و میل سوپاپ نیز زمان باز و بسته شدن سوپاپ هارا تعیین می کند و به همین دلیل به آن تسمه تایم و یا تسمه تایمینگ می گویند. موتور اپتیما نیز از این قاعده جدا نیست و از تسمه تایم استفاده می نماید. دقت کنید که این تسمه به عنوان قطعه ی مصرفی خودرو به حساب می آید و باید با هر بار سرویس دوره ای چک و بررسی شود.

خرید تسمه تایم اپتیما از یدک یار

این صفحه برای شما عزیزان تمام برند های موجود را گردآوری کرده و تا بتوانید به راحتی نسبت به "خرید تسمه تایم اپتیما" اقدام نمایید. در اینجا می توانید به راحتی تمامی برند های بازار "تسمه تایم اپتیما" را مشاهده نموده و در صورت نیاز نیز برای بررسی ها بیشتر به شماره 02191305060 تماس گرفته و از همکاران ما در رابطه با تسمه تایم مناسب پرس و جو نمایید.

قیمت تسمه تایم اپتیما

همان طور که این خودرو را می شناسید باید بدانید که این خودرو مانند بقیه ی خودرو ها یک سدان معمولی نیست و ماشینی لوکس یا نیمه لوکس به حساب می آید. به همین دلیل "قیمت تسمه تایم اپتیما" نسبت به خودرو های هم رده ی خود کمی بالا تر است اما یدک یار این اطمینان را به شما می دهد که قیمت مناسب و معقول دراختیار شما قرار میدهد تا بتوانید با خیالی آسوده خرید نمایید.

مزایای خرید از یدک یار
ضمانت اصالت خدمتی است که یدک یار بر روی تمامی لوازم یدکی اپتیما از جمله تسمه تایم اپتیما قرار داده است تا شما بتوانید به راحتی محصول را خریداری کرده و در صورت مشاهده هر گونه ایراد و یا اشتباه، جنس را مرجوع و یا تعویض نمایید.

همچنین ارسال سریع به تمام نقاط ایران نیز از مهم ترین مزایا ی یدک یار است. کالای شما در تهران 1 الی 3 ساعته و در سایر شهر ها 24 الی 72 ساعته به دست شما میرسند.

برای اطلاعات بیشتر درباره این قطعه نیز حتما به مقاله تسمه تایم چیست؟ سری بزنید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید تسمه تایم اپتیما با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی