دسته موتور پژو پارس (پرشیا)

خرید دسته موتور پژو پارس با کمترین قیمت و ضمانت از یدک یار

به صفحه "دسته موتور پژو پارس" خوش آمدید. تا به حال برای شما هم پیش آمده است که موتور خودرو ی شما دچار لرزش های بسیاری شده باشد و زمانی که پای خود را روی گاز میگذارید موتور تکان های اضافه تری نسبت به حالت عادی می خورد. این موضوع ممکن است به دلیل آسیب به دسته موتور باشد. دسته موتور پژو پارس وظیفه ی نگه داری و ثابت نگه داشتن موتور را داشته و از تکان های بی رویه ی آن جلوگیری می کند. دسته موتور ها (Engine Mount) هر کدام مدت عمر مفید دارند و بعد از زمان مشخصی باید تعویض گردد ولی بعضی از مواقع ممکن است دسته موتور شکسته و نیازمند تعویض شود.
همانطور که گفتیم خرابی دسته موتور می تواند باعث لرزش ماشین شود. اما گاهی این لرزش ماشین دلیل دیگری دارد، لذا بهتر است با دلایل لرزش ماشین بیشتر آشنا شوید. شما میتوانید برای آشنایی بیشتر مقاله علت لرزیدن اتاق خودرو در حالت درجا را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

در این صفحه از فروشگاه اینترنتی یدک یار که به فروش دسته موتور پژو پارس اختصاص داده شده است، قصد داریم تا به بررسی خرید دسته موتور پژو پارس در انواع و مدل های مختلف بپردازیم.

بخش خرید دسته موتور پژو پارس

در اولین مرحله باید گفت که هنگامی که دسته موتور شکسته میشود در ابتدا قبل از اقدام به "خرید دسته موتور پژو پارس" باید به سرعت به سراغ یک مکانیک ماهر رفته و از آن بپرسید که دقیقا کدام دسته موتور است که از بین رفته و باید تعویض گردد. این موضوع باعث می شود که شما مجبور به انتخاب بین 3 مدل دسته موتور پژو پارس شوید. در هنگام خرید دسته موتور پرشیا به 3 مدل زیر باتری، دسته موتور گرد فلزی و دسته موتور دو سر پیچ بر میخورید که به نسبت به جایگاه از یکدیگر تقسیم می شود که خرابی هر کدام از این 3 باعث تکان های شدید موتور می شود. هنگام خرید دسته موتور پرشیا دقت داشته باشید که دسته موتور پرشیا در تیپ های LX ،ELX و XU7 یکسان بوده و نیازی نیست تیپ خودرو را در هنگام خرید دسته موتور پژو پارس انتخاب کنید.
هر کدام از این 3 دسته موتور که مناسب برای خودروی پرشیا هستند، در یک جایگاه نصب و مورد استفاده قرار می گیرند و قیمت های متفاوتی نیز دارند.

قیمت دسته موتور پژو پارس به چه عواملی وابسته است؟

در این به بخش "قیمت دسته موتور پژو پارس" میپردازیم. این قطعه از جمله قطعاتی در خودرو پژو پارس است که دیر به دیر فرسوده و نیازمند تعویض خواهد بود اما زمانی که از بین برود و خراب شود شما باید آن را تعویض نمایید و نباید پشت گوش بیاندازید. بنابراین در نهایت قیمت دسته موتور پژو پارس نباید برایتان مهم باشد زیرا خرید آن امری ضروری است. همچنین برند قطعه نیز در قیمت آن تاثیر مستقیمی دارد به صورتی که قیمت دسته موتور پژو پارس با برند اورجینال از قیمت دسته موتور پژو پارس با برند متفرقه بیشتر است. پیشنهاد مشاورین یدک یار با توجه به اهمیت این قطعه، خرید دسته موتور ماشین با برند اوجینال است تا خیالتان از عملکرد آن راحت باشد.

همانطور که گفته شد دسته موتور پژو پارس در تیپ های مختلف یکسان است، لذا این موضوع در قیمت دسته موتور پژو پارس تفاوتی ایجاد نمیکند و قیمت آن یکسان است. اما قیمت دسته موتور هر 3 مدل با یکدیگر متفاوت است.

مزایای خرید از یدک یار

برای راحت تر شدن شما عزیزان به عنوان خریدار، یدک یار علاوه بر مزیت های قیمتی که نسبت به سایر فروشگاه ها دارد، خدمات ضمانت اصالت کالا و توانایی مشاوره آنلاین را نیز در اختیار شما قرار داده است. شما می توانید قبل از خرید لوازم یدکی پژو پارس از جمله دسته موتور پارس، با مشاورین در ارتباط بوده و از همکاران ما سوالات خود را بپرسید و همچنین بعد از تحویل کالا اگر متوجه ایراد و یا مشکلی در جنس شدید می توانید آن را مرجوع و یا تعویض نمایید.
از دیگر مزایای خرید از یدک یار ارسال سریع قطعات است که در تهران 1 الی 3 ساعت و در سایر شهر ها 24 الی 48 ساعته به دست شما مشتریان عزیز میرسد.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره دسته موتور پژو پارس (پرشیا) با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی