آینه بغل پژو پارس (پرشیا)

آینه بغل پژو پارس، دستی و برقی+راهنما دار و معمولی در یدک یار

آینه بغل دستی پژو پارس

آینه بغل برقی پژو پارس

به صفحه "آینه بغل پژو پارس" خوش آمدید. آینه‌های جانبی (Side-view mirror) در دو سمت خودرو قرار می‌‌گیرند و دید مناسبی از فضای اطراف خودرو در اختیار راننده قرار می‌دهند. آینه بغل پژو پارس یکی از قطعات مهم بدنه این خودرو است که از قطعات مختلفی مانند فلاپ، موتورتنظیم آینه بغل، شیشه و... تشکیل شده است. این قطعه یک قطعه مصرفی نیست اما یکی از بخش هایی از بدنه خودرو است که در معرض تصادف، ضربه دیدن یا شکستن قرار می‌گیرد و زمان تعویض آن موقعی است که یکی از قطعات آینه بغل یا کل آن آسیب ببیند.

در زمان خرید آینه بغل پژو پارس به چه نکاتی دقت کنیم ؟

برای "خرید آینه بغل پژو پارس" به این نکته توجه داشته باشید که این آینه‌ها در سه مدل راهنمادار تاشو برقی و مدل لوله خرطومی به بازار عرضه شده‌اند. آینه بغل لوله خرطومی از مدل‌های قدیمی است و با آینه 405 قدیمی یکی است. به آینه‌های مدل جدید پژو پارس آینه خرگوشی نیز می‌گویند. آینه بغل پژو پارس راهنمادار دارای راهنما بوده و به برق خودرو متصل می‌گردد که باعث می‌شود سایر رانندگان از تصمیم شما بر اساس جهت راهنمایی که زدید، بهتر مطلع شوند.

در آینه بغل تاشو برقی پژو پارس دیگر نیازی نیست از خودروی خود پیاده شوید تا آینه بغل را جمع کنید و فقط با فشار یک دکمه آینه بغل‌ها به صورت خودکار جمع می‌شوند. آینه بغل تاشو دستی همان مدل خرطومی است. همچنین توجه داشته باشید که تمامی آینه‌های جانبی پژو پارس به صورت تنظیم برقی هستند.

فاکتور دیگر برای خرید آینه بغل پژو پارس، بررسی سمت آن خواهد بود. با توجه به اینکه آینه‌های کناری خودرو را می‌توانید در دو مدل چپ و راست مشاهده کنید، باید در خرید خود این فاکتور را در نظر داشته باشید که آینه سمت راننده سمت چپ بوده و آینه سمت شاگرد، سمت راست محسوب می‌شود.

همچنین از دیگر نکات مهمی که باید برای خرید این قطعه به آن دقت داشته باشید، جدا بودن فلاپ آینه بغل است. آینه بغل پژو پارس در همه‌ مدل‌ها دارای فلاپ است که باید این قطعه را جداگانه خریداری کنید. این فلاپ به صورت رنگی در بازار به فروش می‌رسد.

نکته‌ آخری که لازم به توضیح است، برند آینه بغل پژو پارس است که موضوع با اهمیتی است؛ از برندهای معتبر و شناخته شده‌ای که آینه بغل پژو پارس را به بازار عرضه می‌کند، برندهای کروز و مدرن را می‌توان نام برد. برند کروز زیر نظر شرکت خودروسازی ایران خودرو فعالیت می‌کند که انواع لوازم یدکی پژو پارس و دیگر خودرو ها را به بازار عرضه می‌کند. هنگام خرید آینه بغل پژو پارس حتماً به برند این قطعه توجه کنید تا قطعه با کیفیت را خریداری نمایید.

بررسی قیمت آینه بغل پژو پارس

"قیمت آینه بغل پژو پارس" به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهمترین فاکتورها برای خرید آینه بغل خودرو، بررسی قیمت آن است. سعی کنید قبل از انجام هر کاری مشخص نمایید که چه میزان هزینه برای خرید این لوازم در نظر گرفته و با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید می توانید خرید خود را از میان انواع آینه‌های موجود در بازار انجام دهید.

آینه بغل پژو پارس در برند های مختلفی به بازار آمده است و بدیهی است که قیمت برند های با کیفیت از سایر برند ها بیشتر باشد. قیمت آینه بغل پژو پارس با برند کروز از سایر بنرد ها بیشتر میباشد.

از جمله مواردی که بر روی قیمت آینه بغل پژو پارس تاثیر می‌گذارد می‌توان به این نکته اشاره کرد که قیمت آینه بغل پژو پارس تاشو برقی بالاتر از آینه بغل تاشو دستی است. همچنین قیمت آینه بغل‌هایی که بدون راهنما هستند با آینه بغل‌هایی که راهنمادار است دارای تفاوت قابل توجهی است.

با توجه به این نکته که پیش تر نیز اشاره شد، شما باید فلاپ آینه را جداگانه خریداری کنید که در نهایت بر روی قیمت تمام شده آینه بغل پژو پارس تاثیر می گذارد. از طرفی قیمت این قطعه به کیفیت و برند آن قطعه نیز بستگی دارد.

مزایای خرید از یدک یار

خدماتی که یدک یار برای مشتریان خود تدارک دیده شامل ضمانت اصالت و سلامت لوازم یدکی  و ارسال سریع است. پس از خرید آینه بغل پژو پارس ضمانت اصالت و سلامت به کالا تعلق خواهد گرفت تا اگر کوچکترین مغایرت یا مشکلی در قطعه وجود داشته باشد شما بتوانید بدون هیچگونه قید و شرطی آن را مرجوع یا تعویض کنید.

همچنین لازم  است به ارسال سریع آینه بغل پژو پارس اشاره داشته باشیم که این محصول بعد از ثبت سفارش، در بازه‌ی زمانی 1 الی 3 ساعته در تهران و 24 الی 48 ساعته در سایر شهرها به شما تحویل داده خواهد شد.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره آینه بغل پژو پارس (پرشیا) با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی