خرید کمپرسور کولر آوانته

همانطور که می دانید، سیستم تهویه مطبوع آوانته باد را از طریق دریچه به داخل اتاق ماشین می دمد و باعث می شود که دمای داخل اتاق ماشین مطلوب باشد و سرنشیان احساس راحتی داشته باشند. سیستم تهویه مطبوع این خودرو از اجزای مختلفی تشکیل شده است که یکی از مهم ترین این اجزا، کمپرسور کولر (AC Compressor) می باشد. زمانی که شما دکمه AC آوانته را روشن می کنید کمپرسور کولر این خودرو وارد عمل می شود که باعث خنک شدن باد کولر ماشین می شود. علاوه بر این، یکی دیگر از وظایف کمپرسور کولر ماشین در فصل های سرد سال از بخار کردن شیشه جلوی ماشین جلوگیری می کند.
هدف از ایجاد صفحه اختصاصی خرید کمپرسور کولر آوانته این است که راهنمایی کاملی را در مورد کمپرسور کولر آوانته داشته باشیم. شما در این صفحه با برندهای “کمپرسور کولر آوانته”، نکات خرید و قیمت آن آشنا خواهید شد تا بهترین و مناسب ترین انتخاب را برای خودروی خودتان داشته باشید.

نکاتی هنگام خرید کمپرسور کولر آوانته

اولین نکته‌ی مهمی که در زمان “خرید کمپرسور کولر آوانته” وجود دارد این است که این قطعه در مدل های دنده ای و اتومات آوانته تفاوتی با یکدیگر ندارند و کاملاً یکی هستند در صورتی که در باره خرید این قطعه اطلاعات کافی ندارید یا ابهامی برای شما وجود دارد قبل از خرید کمپرسور کولر آوانته، عکس قطعه نسب شده روی خودرو خود را برای همکاران ما در یدک یار ارسال کنید تا از انتخاب مناسب مطمئن شوید.

بررسی قیمت کمپرسور کولر آوانته

قیمت کمپرسور کولر آوانته” از آن دست قطعاتی است که قیمت بالایی دارد که دلیل این موضوع به اهمیت کمپرسور کولر و قیمت ارز بر می گردد. همچنین به دلیل فروش خوبی که خودروی هیوندای آوانته در کشورمان داشته است، تقاضا برای لوازم یدکی این خودرو زیاد می باشد که همین موضوع برای روی قیمت لوازم یدکی آوانته از تاثیر گذاشته است. همانطور که پیش تر با برندهای تولید کننده کمپرسور کولر آوانته آشنا شدید، باید دقت داشته باشید که قیمت کمپرسور کولر در برندهای مختلف نیز متفاوت است. قاعدتاً برندهای اورجینال که شامل موبیس و جنیون پارت می باشند به دلیل تولید کمپرسور با کیفیت بالا و اصلی، قیمت بالاتری نسبت به برندهای دیگر از جمله چینی و اچ سی سی کره دارند. به طور کلی خرید لوازم یدکی با کیفیت اصلی و اورجینال عملی هوشمندانه است چراکه برندهای متفرقه ممکن است بعد از مدتی کارایی خود را از دست بدهند و منجر به آسیب به قطعات دیگر خودرو شوند. شما می توانید هنگام خرید کمپرسور کولر با مشاورین یدک یار در تماس باشید تا شما را از آخرین تغییرات قیمت کمپرسور کولر آوانته آگاه کنند.

برندهای کمپرسور کولر آوانته کدامند ؟

کمپرسور کولر آوانته دارای برندهای چینی و کره ای می باشد که هنگام خرید این قطعه باید به نوع برند دقت داشته باشید. برندهای اورجینال کمپرسور کولر آوانته شامل موبیس و جنیون پارت می باشد که جزء معتبرترین و شناخته شده ترین تولید کننده های لوازم یدکی هیوندای هستند. علاوه بر این، برند اچ سی سی کره و برندهای چینی برای این قطعه موجود هستند که در رده های پایین تری نسبت به برندهای اورجینال قرار دارند. با توجه به اهمیت کمپرسور کولر و ارزان نبودن این قطعه، توصیه یدک یار به شما این است که حتماً در خرید کمپرسور کولر ماشین برندهای اورجینال را در اولویت قرار دهید، کنید تا علاوه بر طول عمر بالا، از کارایی و کیفیت مناسبی نیز برخوردار باشند.

مزایای خرید از یدک یار

پس از خرید کمپرسور کولر آوانته در یدک یار از مزایایی همچون تضمین اصالت و کیفیت کالا، ضمانت سلامت فیزیکی کالا و ارسال سریع برخوردار خواهید شد. کمپرسور کولر آوانته با سلامت فیزیکی کامل به دست شما خواهد رسید، ولی اگر پس از دریافت محصول با مشکلی در آن مواجه شدید، فوراً می توانید کمپرسور کولر را تعویض یا مرجوع کنید.
شما می توانید کمپرسور کولر آوانته را در تهران در بازه‌ی زمانی 1 الی 3 ساعته و در سایر شهرها 1 الی 3 روزه دریافت کنید. اگر پس از دریافت کمرسور کولر آوانته مغایرتی با محصول خریداری شده در سایت وجود داست، می توانید بدون هیچگونه قید و شرطی کالا را مرجوع کنید. پس از تماس با شماره تلفن 91305060-021 از مشاوره رایگان برای خرید کمپرسور کولر آوانته بهره مند خواهید شد و کارشناسان یدک یار اطلاعات جامعی را برای انتخاب هرچه بهتر در اختیارتان خواهند گذاشت.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید کمپرسور کولر آوانته با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی