فیلتر روغن ساینا

قیمت فیلتر روغن ساینا مناسب تمامی تیپ ها در یدک یار

"فیلتر روغن ساینا" ابزاری است که وظیفه تصفیه آلاینده‌ها در روغن موتور را به عهده دارد که این آلاینده‌ها شامل قطعات و ذرات فلزی، گرد و غبار، حشرات و باکتری‌ها نیز می‌شوند. وظیفه فیلتر روغن (Oil Filter) این است که روغنی تمیز را جهت روانکاری، خنک کنندگی و پاک‌کنندگی به سمت موتور و اجزای آن هدایت کند. فیلتر روغن ساینا یکی از عوامل موثر در عملکرد مناسب خودرو ساینا و سلامتی آن به شمار می‌رود. برای اطمینان خاطر نسبت به سلامت خودرو و آسیب نرسیدن به آن بهتر است مطابق با دفترچه راهنمای خودرو، در فواصل زمانی مشخص اقدام به تعویض روغن موتور و فیلتر روغن نمایید. این صفحه به طور اختصاصی برای "فروش فیلتر روغن ساینا" در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید انواع فیلتر روغن ساینا را در برندهای مختلف در این صفحه مقایسه و خریداری نمایید.

اگر تمایل دارید تا راجب فیلتر روغن بیشتر بدانید میتوانید مقاله فیلتر روغن چیست را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

زمان تعویض فیلتر روغن ساینا

به طور معمول هر بار که روغن موتور خودرو را تعویض می‌کنید باید فیلتر روغن را نیز جایگزین کنید. اکثر تولیدکنندگان فیلتر روغن پیشنهاد می‌دهند که هر 10000 کیلومتر برای یک ماشین بنزینی این کار انجام شود. با این حال، ما توصیه می‌کنیم برای تعیین فاصله زمان تعویض فیلتر روغن خودرو ابتدا راهنمای تولید کننده که بر روی بسته بندی محصول درج شده را بررسی کنید. مطابق با دفترچه راهنمای خودروی ساینا، هر ده هزار کیلومتر یا هر 12 ماه یک بار لازم است تا روغن موتور و فیلتر آن تعویض شوند.

نکته مهمی که مشاورین یدک یار در رابطه با زمان تعویض فیلتر روغن ساینا گوشزد کردند، این است که گاهی اوقات شما مجبور هستید در زمان کوتاه‌تری اقدام به تعویض روغن و فیلتر روغن موتور کنید. به‌ طور مثال اگر 50 درصد مدت زمان رانندگی شما در ترافیک سنگین و در هوایی با دمای بیشتر از 32 درجه سانتی‌ گراد بوده باشد، لازم است فیلتر روغن و روغن خودروی خود را هر 5000 کیلومتر تعویض نمایید.

بخش تخصصی خرید فیلتر روغن ساینا

از آنجایی که فیلتر روغن در عملکرد مناسب خودرو نقش مهمی دارد بنابراین در هنگام "خرید فیلتر روغن ساینا" به کیفیت قطعه توجه ویژه داشته باشید. در صورتی که فیلتر روغن خودروی شما درست کار نکند یا نشتی داشته باشد و یا حتی از کار بیفتد، قطعا خودروی شما دیگر روغن کاری درستی نشده و حرکت آنها باعث آسیب به سایر قطعات میشوند پس شما باید در بهترین حالت خودرو را نگه داشته و حتماً توسط سرویس‌کار مخصوص فیلتر روغن جدیدی جایگزین فیلتر روغن قبلی کنید. بنابراین بهتر است در خرید فیلتر روغن‌ ساینا از برندهای معتبر استفاده نمایید تا درصد احتمال این اتفاق را به صفر برسانید. امروزه برندهای مختلفی اقدام به تولید فیلتر روغن ساینا می‌کنند که از بهترین این برندها می‌توان به برند سرکان اشاره داشت.

در هنگام خرید فیلتر روغن ساینا دقت داشته باشید که این قطعه تنها یک مدل دارد و با خودروهای پراید و کوییک یکسان است.
شرکت یدک یار با توجه به اهمیت این قطعه، به شما در هنگام خرید فیلتر روغن ساینا ضمانت اصالت نیز میدهد تا خیال شما را از بابت کیفیت قطعه راحت کند.

بررسی قیمت فیلتر روغن ساینا

همان طور که عنوان شد فیلتر روغن برای خودروی ساینا توسط برندهای مختلفی تولید می‌شود. "قیمت فیلتر روغن ساینا" تولید شده توسط برندهای مختلف با یکدیگر متفاوت بوده و افراد باتوجه به نیاز خود می‌توانند به خرید آن‌ها اقدام کنند. بدیهی است که قیمت فیلتر روغن ساینا با برند اصلی و با کیفیت از برند های متفرقه بالاتر باشد، لذا مشاورین یدک یار پیشنهاد میکنند که با توجه به حساسیت قطعه بهتر است از برندهای اصلی و باکیفیت خرید خود را انجام دهید تا با مشکلی در عملکرد خودرو مواجه نشوید.

فروشگاه یدک یار در تلاش است که بهترین و مناسب‌ترین قیمت فیلتر روغن ساینا را با بالاترین کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد. اگر سوال یا ابهامی درباره برند و قیمت فیلتر روغن ساینا دارید، میتوانید با مشاورین فروش لوازم یدکی ساینا در یدک یار تماس بگیرید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنند.

اگر تمایل دارید تا راجب خودرو ساینا بیشتر بدانید، مقاله بررسی فنی ساینا را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

مزایای خرید فیلتر روغن ساینا از یدک یار

با توجه به ازدیاد لوازم یدکی تقلبی در بازار شناسایی کالاهای اصل و تقلبی و تشخیص آنها از هم کاری دشوار است. در فروشگاه لوازم یدکی یدک یار با انتخاب هر محصول توسط مشتری، ویژگی‌هایی همچون ضمانت اصل بودن و سلامت فیزیکی کالا به آنها تعلق می‌گیرد. یعنی اگر بعد از تحویل قطعه، اگر اصل بودن فیلتر روغن ساینا مورد تایید شما یا مکانیک مورد نظرتان قرار نگرفت می‌توانید بدون هیچ هزینه اضافی، قطعه خریداری شده را مرجوع یا تعویض کنید. همچنین اگر پس از دریافت کالا متوجه خرابی یا شکستگی یا هر مشکلی در کالا شدید، می توانید آن را مرجوع یا تعویض نمایید.

یکی دیگر از مزایای خرید از یدک یار ارسال سریع لوازم یدکی ساینا است. بعد از ثبت نهایی این محصول در بازه زمانی 1 الی 3 ساعته در تهران و 24 الی 48 ساعته در سایر استان‌های کشور به شما تحویل داده خواهد شد.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره فیلتر روغن ساینا با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی