سپر ال نود (L90)

مشاهده قیمت سپر جلو و عقب ال نود و خرید به ضمانت یدک یار

دسته های مرتبط

سپر جلو ال نود

سپر عقب ال نود

خار سپر ال نود

سپر ال نود” یکی از اصلی ترین قطعات بدنه این خودرو به شمار میرود. سپر خودرو (car bumper) طراحی شده اند تا با جذب ضربه به جلو و عقب وسیله نقلیه، آسیب وارده برخودرو را تا حد ممکن کاهش دهند. سپر ال نود نیز نقشی اساسی در این خودرو دارد و علاوه بر زیبایی، هنگام تصادفات باعث به حداقل رسیدن آسیب به قطعات زیر کاپوت، شاسی های خودرو خواهد شد. سپر ال نود قطعه ای مصرفی نیست اما در تصادفات اولین قطعه ای که آسیب خواهد دید سپر ال 90 خواهد بود. هدف از ایجاد این صفحه، فراهم سازی بخش اختصاصی برای “فروش سپر جلو و عقب ال نود” است تا بتوانید این قطعه را در تنوع برند های مختلف مشاهده کنید و پس از بررسی بهترین انتخاب را داشته باشید. در این بخش تمامی اطلاعات لازم برای خرید سپر ال نود در اختیار شما قرار گرفته است. گفتنی است برندهای اصلی سپر ال نود و به عبارت دیگر سپر اورجینال ال نود برند های کروز، رنو و مهرکام پارس می باشد که برند رنو به عنوان برند اصلی و اورجینال ال 90 شناخته می شود. مجموعه یدک یار با ارائه برندهای مختلف سپر ال 90 در تلاش است که دست افراد را برای انتخاب برند و خرید این قطعه باز بگذارد.

هنگام خرید سپر ال نود به چه نکاتی دقت داشته باشیم؟

اولین نکته مهم که در زمان “خرید سپر ال نود” باید به آن توجه کرد این است که این قطعه، پوسته سپر می باشد که به اصطلاح به آن سپر می گویند وسپر کامل با سپر متفاوت است لذا در زمان خرید سپر ال نود به این موضوع توجه داشته باشید.
نکته‌ی بعدی اینکه این قطعه در تیپ ها و مدل های مختلف ال نود با یکدیگر متفاوت می باشد و هنگام خرید سپر ال نود باید به مدل خودروی خود دقت داشته باشید. به عبارت دیگر سپر ال 90 در هریک از مدل ها و تیپ های این خودرو متفاوت است. در ادامه بصورت دقیق مدل های مختلف سپر ال 90 به شما توضیح داده شده:
سپر جلو و عقب ال 90 در اصل سپر مناسب نسخه ای از این خودرو است که توسط ایران خودرو تولید و عرضه شده. توجه داشته باشید که در نسخه های مختلف ال نود، سپر این خودرو تفاوت های کوچکی مثل خام بودن یا بدون جای پروژکتور بودن است که هنگام خرید آن باید به سپر خودرو خود دقت داشته باشید.
سپر جلو پارس تندر با سپر جلو ال نود (نسخه فول E2 که تیراژ بالاتری داشته) یکی است و سپر عقب پارس تندر کاملا با نسخه های دیگر متفاوت است.
سپر جلو و عقب ال نود پلاس بصورت کامل رنگی است و با سایر مدل های این خودرو متفاوت است.
شما میتوانید تمامی سپر جلو و عقب تمامی مدل های ال نود را در این بخش مشاهده و پس از بررسی برند های مختلف اقدام به خرید نمایید. 

لازم به ذکر است که امکان خرید سپر ال نود هم به صورت رنگی و هم به صورت خام وجود دارد. لذا شما می توانید سپر این خودرو را به صورت خام خریداری کنید و رنگ مورد نظر خود را بر روی آن بزنید و یا اینکه کلاً سپر را به صورت رنگ شده خریداری کنید. در زمان خرید سپر رنگی ال نود حتما به کیفیت رنگ توجه داشته باشید، رنگ بی کیفیت احتمال پوسته شدن و ریختن در کوتاه مدت را خواهد داشت. در این بخش میتوانید اقدام به خرید سپر جلو و عقب تمامی مدل های ال نود کنید.
در زمان خرید سپر از فروشگاه اینترنتی یدک یار همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیارتان خواهند گذاشت تا انتخابی بر حسب نیازتان را داشته باشید. اگر سوالی در مورد این قطعه دارید، می توانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا کارشناسان یدک یار اطلاعات جامعی را در اختیارتان قرار دهند.

بررسی قیمت سپر ال نود

به دلیل تیراژ بالا این خودرو، لوازم یدکی ال نود راحتی یافت می شود و از قیمت مناسبی نیز نسبت به خودروهای هم رده برخوردار است. علاوه بر این، “قیمت سپر ال نود” در هر یک از برندهای تولید کننده آن متفاوت است. با توجه به اینکه برند رنو برند اورجینال این خودرو است، به طبع قیمت بالاتری نسبت با سایر برندها دارد. با توجه به تفاوت این قطعه در مدل های مختلف تندر 90، بدیهی است قیمت سپر ال نود در هر یک از مدل های این خودرو نیز متفاوت است.
بصورت کلی باید گفت قیمت سپر ال نود پلاس بیشتر از سایر مدل های این خودرو است. از طرفی در قطعات رنگ شده علاوه بر برند کیفیت و خود رنگ به روی قیمت سپر ال نود تاثیر مستقیم دارد. در این بخش میتوانید قیمت سپر تمامی مدل های ال 90 را به تفکیک برند مشاهده نمایید.
توجه داشته باشید که قیمت سپر جلو و عقب ال نود که در این بخش مشاهده می کنید قیمت پوسته سپر ال نود بوده و در صورت نیاز باید سایر قطعات مثل دیاق و ... را بصورت جداگانه خریداری نمایید. یدک یار همواره تلاش دارد تا بهترین قیمت سپر ماشین را در اختیار شما قرار دهد.

مزایای خرید از یدک یار

مجموعه یدک یار پس از سال ها تجربه و دریافت نظرات مشتریان به این مهم رسیده است که ارسال سریع و سالم کالا و تضمین اصالت و کیفیت کالا از اولویت های مشتریان است. با توجه به اندازه سپر ال نود، ارسال سالم این کالا اهمیت بسیاری دارد. یدک یار تضمین می کند که این قطعه را سالم به دست شما برساند و اگر پس از دریافت آن با مشکلی در محصول اعم از خرابی یا شکستگی مواجه شدید، بتوانید فوراً آن را مرجوع یا تعویض نمایید.
علاوه بر این، تضمین کیفیت و اصالت لوازم یدکی خودرو از اولویت های یدک یار است. سپر ال نود به صورت تضمین شده برای شما ارسال خواهد شد تا اگر مغایرتی در کالا وجود داشت بتوانید به راحتی آن را مرجوع کنید. زمان ارسال سپر ال نود در تهران در بازه‌ی زمانی 1 الی 3 ساعته و در سایر شهرها 1 الی 3 روزه می باشد.

نمایش بیشتر

بهترین مارک سپر ال 90 چیست؟

بهترین مارک سپر ال 90 برند کروز و مهرکام پارس است که قطعه خط تولید را تولید و عرضه میکنند.


نظر خود را درباره سپر ال نود (L90) با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی