راهنما خرید آینه بغل هایما S7

بهترین راهنما برای خرید آینه بغل هایما S7 چیست؟ آینه بغل خودرو لزوما برای چه کاری استفاده می‌شود و کاربرد اصلی آن چیست؟ آینه بغل از جمله قطعات هایما S7 شناخته می‌شود که ارتباط مستقیم با بدنه خودرو دارد. این قطعات در خودرو ها متفاوت بوده و براساس آن خریداری می‌شوند.

البته در این میان نکاتی هم وجود دارد که باید قبل از خرید به آن توجه داشته باشید. امروز قصد داریم تا درباره راهنما خرید آینه بغل هایما S7 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

کاربرد آینه بغل چیست؟

آینه بغل یا همان آینه جانبی از قطعات و لوازم جانبی بدنه خودرو است که در دو طرف جانبی درب های جلویی خودرو تعبیه شده اند به طوری که اگر در زاویه عرضی به خودرو نگاه کنید، آن ها را می‌بینید. این آینه ها با نام آینه بغل شناخته می‌شوند چرا که در قسمت جانبی خودرو نصب شده و دید بهتری را برای راننده به وجود می‌آورد.

هنگامی که رانندگی می‌کنید، قطعا دید کاملی نسبت به عقب، و همچنین نواحی جانبی خود ندارید و به اصطلاح نقطه کور دارید. حال با تعبیه آینه هایی که در دو طرف جانبی خودرو نصب می‌شوند می‌توانید تا حد زیادی نسبت به نواحی عقبی و بغلی خودرو خود اطلاع کسب کنید تا بدانید چه موقع باید اقدام به گردش، تغییر لاین، سبقت، و حتی افزایش سرعت شوید.

آینه های بغل شامل اشکال بیضی شکلی هستند که در یک محفظه پلاستیکی که هم رنگ همان بدنه خودروست قرار گرفته اند. آینه ها به دو صورت دستی و اتوماتیک قابل تنظیم هستند. برخی از آنها دارای چراغ های راهنما و برخی فاقد آن هستند.

برند اصلی آینه بغل هایما S7 چیست؟

برای شما هم پیش آمده که به دلیل بروز سانحه، تصادف، و یا ضربه ای که به صورت ناخودآگاه به خودرو وارد شده آینه بغل آن دچار شکستگی شده و نیاز به تعویض دارد. در اینجاست که سوال پیش می‌آید که برند اصلی آینه بغل هایما S7 چیست؟

برند اصلی آینه بغل هایما اس ۷ همان برند هایما و خود کمپانی سازنده می‌باشد که قطعات خودرو را به صورت اصلی تولید کرده و در دسته بندی قطعات وارداتی هستند. بنابراین، زمانی که قصد خرید آینه بغل خودرو را دارید حتما به برند و اصالت آن توجه کنید. علاوه بر این، برند های چینی دیگری نیز در بازار وجود دارند که در صورت نبود موجودی برند اصلی، می‌توانید آنها را در انتخاب دوم خود جای دهید.

نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که آینه بغل به صورت کامل به فروش می‌رسد و اگر قصد خرید تکی آن را دارید، تنها می‌توانید شیشه آینه را به صورت جداگانه خریداری کنید. همچنین، رنگ آینه بغل کامل باید درست همانند بدنه خودرو شما باشد و در هنگام خرید حتما به این موضوع توجه داشته باشید.

علاوه بر این، هایما اس ۷ دارای دو تیپ معمولی و توربو می‌باشد که آینه های آن با یکدیگر تفاوت دارند؛ آینه بغل تیپ های توربو دارای راهنما و دوربین می‌باشد در حالی که تیپ های معمولی فاقد این دو مورد هستند و به صورت ساده به فروش می‌رسند.

آینه بغل هایما S7 را از کجا بخریم؟

برای خرید آینه بغل هایما S7 مهم است که به مرکز معتبری مراجعه کنید تا قطعه باکیفیت را به شما ارائه دهد. مجموعه یدک یار می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که زمان کافی برای جستجو در بازار نداشته و به صورت فوری قصد خرید قطعه ای را دارند. با مراجعه به وب سایت فروشگاهی این مجموعه و یا شماره گیری ۹۱۳۰۵۰۶۰-۰۲۱ می‌توانید سفارش خود را به دو صورت آنلاین و تلفنی ثبت کنید.

تضمین اصالت قطعه، ارسال در اسرع وقت، تحویل فوری و درب محل، و خدماتی همچون امکان مرجوع با تعویض قطعه برای مشتریان سراسر کشور امکان پذیر است.

آینه بغلراهنمای خریدهایما S7
دیدگاه ها (1)
افزودن دیدگاه
  • میلاد

    ممنون از مقاله عالی تون. من خودم آینه بغل هایما از فروشگاه تون خرید داشتم که واقعا از خریدم راضی هستم. خیلی سریع به دستم رسید. از فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی دیگه قبلا خرید داشتم ولی از خدمات مجموعه شما رضایت بیشتری داشتم. تو مقاله تون به کیفیت اشاره کردین که به نظرم خیلی مهمه به اورجینال بودن و کیفیت کالا توجه کرد توی خرید