خرید دیسک و صفحه کلاچ والئو اصل

لیست قطعات خودرو

کد محصول: 8635511

محصولات یافت شده:

"دیسک و صفحه کلاچ والئو" به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبش موجب شد تا در ایران به عنوان یکی از محبوب ترین برند های دیسک و صفحه شناخته شود. در زمان "خرید دیسک و صفحه کلاچ والئو" باید توجه داشته باشید که میخواید کدام مدل از این برند را تهیه کنید، چرا که کیت کلاچ والئو (valeo clutch) توسط شرکت های مختلف تولید میشود. توجه داشته باشید که تمامی قطعات های موجود در این صفحه بصورت کیت کلاچ و برند والئو اصلی (سبز) است. در این صفحه شما میتوانی "دیسک و صفحه کلاچ والئو اصل" یا همان "والئو سبز" را برای خودرو خود خریداری کنید. دقت داشته باشید که کیت کلاچ والئو سبز شامل دیسک، صفحه و بلبرینگ کلاچ بصورت یکجا و در یک بسته بندی میباشد. در زمان خرید کیت کلاچ والئو سبز شما باید به المان های اصالت قطعه توجه کنید، چرا که تنها سبز بودن بسته بندی و جعبه قطعه شما نشانگر اصل بودن آن نمیباشد. بطور کلی دیسک و صفحه کلاچ والئو اصل چند مشخصه بارز دارد:

  1. دیسک و صفحه والئو اصل در بسته بندی سبز رنگ قرار گرفته است.
  2. بروی بسته بندی دیسک و صفحه والئو اصل، لیبل والئو به همراه کد فنی کالا با عنوان تولید فرانسه (made in france) قرار دارد.
  3. بروی بسته بندی دیسک و صفحه والئو اصل هولوگرام هرینگتون نصب شده است.
  4. دیسک و صفحه کلاچ والئو اصل فرانسه بصورت کیت بوده و تمامی قطعات دیسک، صفحه و بلبرینگ کلاچ بصورت وکیوم به بسته بندی چسبیده اند.
  5. بروی دیسک و صفحه کلاچ والئو فرانسه برند والئو و تولید فرانسه (made in france) حک شده است.

شما میتوانید با مطالعه مقاله تشخیص دیسک و صفحه والئو اصل، راه تشخیص اصل بودن این قطعه یاد بگیرید تا در زمان خرید دیسک و صفحه کلاچ والئو سبز از هر فروشگاه بتوانید اصالت آن را تایید کنید. از طرفی مجموعه یدک یار اصالت دیسک و صفحه کلاچ والئو سفارش داده شده را ضمانت میکند. به این صورت که اگر قطعه دریافت شده اصل نبود و شما اصالت آن را تایید نکردید، میتوانید بدون هیچ هزینه حمل و نقل قطعه خریداری شده را مرجوع و یا تعویض نمایید. در صورت وجود هر گونه سوال میتوانید با پشتیبانی یدک یار تماس حاصل فرمایید تا متخصصین ما بتوانند با ارائه مشاوره رایگان شما را در خرید دیسک و صفحه کلاچ والئو راهنمایی کنند. گفتنی است که دیسک و صفحه والئو اصل با عنوان های دیسک و صفحه کلاچ والئو جعبه سبز یا دیسک و صفحه کلاچ والئو فرانسه در بازار لوازم یدکی شناخته میشوند. به این نکته توجه داشته باشید که کیت کلاچ والئو اصل برای تمامی خودرو های موجود در بازار تولید نمیشود. دیسک و صفحه والئو سبز فرانسه بیشتر برای خودروهای فرانسوی تولید و در بازار عرضه میشود. این بخش به گونه ای طراحی شده است تا شما بتواید به راحتی دیسک و صفحه کلاچ والئو اصل فرانسه را در بسته بندی سبز رنگ برای خودرو خود خریداری کنید. در بخش تخصصی خرید دیسک و صفحه کلاچ والئو فرانسه با انتخاب خودرو خود به راحتی میتوانید اقدام به خرید دیسک و صفحه والئو اصل کنید.

شما میتوانید با مطالعه مقاله دیسک و صفحه چیست؟ با این قطعه بیشتر آشنا شوید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید دیسک و صفحه کلاچ والئو اصل با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی