خرید دیسک و صفحه کلاچ تیبا

لیست قطعات خودرو

محصولات یافت شده:

این بخش بصورت تخصصی به منظور سهولتخرید دیسک و صفحه کلاچ تیباتعبیه شده. در این بخش شما میتوانیدقیمت دیسک و صفحه تیبارا با برند های مختلف مشاهده کنید تا پس از مقایسه قیمت آنها برند مورد نظر خود را انتخاب و سفارش خود را ثبت نمایید. بدیهی است که قیمت یک قطعه میتواند نشانه میزان کیفیت و مرغوبیت آن باشد اما باید توجه داشته باشید که الزاما گرانترین دیسک و صفحه تیبا، مرغوبترین آن نیست! سایپا بروی خط تولید تیبا اکثرا ازدیسک و صفحه تیبابه قطر 200 میلیمتر استفاده میکند اما در زمان خرید دیسک و صفحه تیبا از ابعاد دقیق دیسک و صفحه خودرو خود اطمینان حاصل نمایید. در برخی موارد دیده شده بروی خودرو تیبا از گیربکس دیگری استفاده شده از اینرو دیسک و صفحه کلاچ (clutch) مناسب برای آنها کمی کوچکتر هستند. توجه داشته باشید تمامی محصولات این بخش، کیت کلاچ تیبا با قطر 200 میلیمتر است در صورتی که قطعه با ابعاد دیگری نیاز داشتید با همکاران ما تماس بگیرید. همواره این امکان برای شما فراهم شده تا برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با همکارن ما تماس بگیرید تا متخصصین یدک یار بتوانند شما را در راستای خرید دیسک و صفحه کلاچ تیبا با قیمت، کیفیت و ابعاد مناسب راهنمایی کنند.
در این بخش تمامی برند های شناخته شده دیسک و صفحه کلاچ تیبا برای شما گرد هم آورده شده است. گفتنی است در زمان تعویض دیسک و صفحه کلاچ تیبا شما نیاز دارید تا بلبرینگ کلاچ خودرو خود را تعویض کنید از این رو معمولا در بازار فروش لوازم یدکی این قطعه بصورت کیت کلاچ فروخته میشود. “کیت کلاچ تیباشامل دیسک، صفحه و بلبرینگ کلاچ بصورت یکجا بوده و نیازی به خرید بلبرینگ کلاچ بصورت جداگانه نیست. توجه داشته باشید که دیسک و صفحه تیبا صندوق دار یا همان تیبا 1 هیچ تفاوتی با دیسک و صفحه کلاچ تیبا 2 یا تیبا هاچ بک ندارد.
مجموعه یدک یار همواره تلاش دارد تا سطح رضایت مشتریان خود را افزایش دهد از این رو تمامی دیسک و صفحه های موجود در این بخش را با ضمانت اصالت در اختیار شما قرار میدهد. در صورتی که اصالت قطعه دریافت شده توسط متخصص شما تایید نشد، یدک یار دیسک و صفحه تیبا ارسال شده را با هماهنگی و طبق صلاح دید شما بدون هزینه اضافه مرجوع و یا تعویض می کند.

در صورت تمایل شما میتوانید با مطالعه مقاله دیسک و صفحه کلاچ چیست و چگونه کار میکند؟ با این قطعه و نحوه کارکرد آن در خودرو بیشتر آشنا شوید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید دیسک و صفحه کلاچ تیبا با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی