سنسور اکسیژن پراید (ساژم و زیمنس)

خرید و قیمت سنسور اکسیژن پراید، ساژم و زیمنس به ضمانت یدک یار

"سنسور اکسیژن پراید" جزو قطعات مصرفی این خودرو محسوب میشود، پراید های یورو 2 یک سنسور و پراید های یورو 4 دو سنسور اکسیژن (Oxygen Sensor) دارند. گفتنی است سنسور اکسیژن بالا برای پراید های یورو 4 قطعه ایست که بیشتر تعویض میگردد. این قطعه قبل از کاتالیزور خودرو قرار گرفته و وظیفه دارد تا میزارن اکسیژن در اگزوز را اندازه گرفته و به کامپیوتر خودرو انتقال دهد. خرابی سنسور اکسیژن پراید ممکن است موجب مشکلاتی همچون روشن شدن چراغ چک، افزایش مصرف سوخت، خام سوزی و … شود. اگر تمایل دارید راجب سنسور اکسیژن بیشتر بدانید، مقاله سنسور اکسیژن چیست را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

بخش تخصصی خرید سنسور اکسیژن پراید

در زمان "خرید سنسور اکسیژن پراید" بسیار دقت داشته باشید، چرا که باید قطعه مناسب خودرو خود را خریداری کنید. همانطور که گفته شد در مدل های مختلف پراید سنسور اکسیژن های مختلفی استفاده شده لذا باید قطعه مناسب با خودرو خود را خریداری کنید. در این بخش میتوانید تمامی مدل های مختلف سنسور اکسیژن پراید را مشاهده کنید، و هر کدام که مناسب خودرو شما بود خریداری کنید. سنسور اکسیژن پراید متناسب با سال تولید خودرو متفاوت است، دو نوع سنسور اکسیژن برای این خودرو تولید شده، سنسور اکسیژن پراید ساژمی و زیمنس که به نترتیب با نام های یورو 2 و یورو 4 نیز میشناسند.

نکته دیگری که باید در هنگام خرید سنسور اکسیژن پراید به آن دقت کنید، این است که خرید برند اورجینال را در اولویت خود قرار دهید زیرا برند های متفرقه بعد از مدت کوتاهی خراب شده و میتواند باعث آسیب به خودروی شما شود. یکی از علائمی به منظور تموم شدن سنسور اکسیژن مشاهده میکنید روشن شدن چراغ چک خودرو است. برای اطلاع بیشتر راجب علت روشن شدن چراغ چک میتوانید به وبلاگ یدک یار مراجعه کنید.

کدام سنسور اکسیژن مناسب پراید من است؟

سنسور اکسیژن ساژم پراید مناسب برای پراید های مدل 1389 به قبل هستند، این قطعه با اسم سنسور اکسیژن پراید یورو 2 نیز شناخته میشود.
سنسور اکسیژن زیمنس پراید نیز مناسب برای پراید های مدل 1392 به بعد هستند، این مدل با اسم سنسور اکسیژن پراید یورو 4 نیز شناخته میشود.
در این بین برای خرید سنسور اکسیژن پراید های مدل 1389 تا 1392 باید دقت بیشتری داشت، چرا که برخی از این پراید ها از سنسور اکسیژن زیمنس و برخی دیگر از سنسور اکسیژن ساژم استفاده میکنند. در زیر سنسور اکسیژن مناسب برای هر مدل از پراید را به تفکیک معرفی خواهیم کرد:
سنسور اکسیژن پراید صبا: سنسور اکسیژن ساژم یا یورو 2 مناسب برای تمامی مدل های پراید صبا است.
سنسور اکسیژن پراید هاچ بک یا نسیم: در پراید هاچ بک نسیم برای تمامی مدل ها از سنسور اکسیژن یورو 2 یا ساژم استفاده شده است.
سنسور اکسیژن پراید 141: پراید 141 نیز همواره با موتور یورو 2 تولید شد. لذا سنسور اکسیژن ساژم یا همان یورو 2 مناسب تمامی مدل های پراید 141 میباشد.
سنسور اکسیژن پراید 131: در زمان انتخاب سنسور اکسیژن برای پراید 131 به سال تولید آن دقت داشته باشید. برای پراید های 131 تا سال 1392 از سنسور اکسیژن ساژم (یورو 2)  و از آن به بعد از سنسور اکسیژن زیمنس (یورو 4)  استفاده شده است.
سنسور اکسیژن پراید 132: باید گفت سنسور اکسیژن مناسب برای پراید 132 مدل 1392 به قبل، سنسور اکسیژن یورو 2 یا همان ساژم و مدل های 1392 به بعد زیمنس یورو 4 مناسب است.
سنسور اکسیژن پراید 111: باید گفت سنسور اکسیژن مناسب برای پراید 111 مدل 1392 به قبل سنسور اکسیژن ساژم یورو 2 بوده و در مدل های 1392 به بالا از سنسور اکسیژن زیمنس که همان یورو 4 است استفاده شده.
سنسور اکسیژن پراید 151: تمامی مدل های پراید وانت یا 151 از سنسور اکسیژن یورو 4 استفاده میکنند.
اگر همچنان برای فهمیدم مدل سنسور اکسیژن ماشین خود مشکل دارید، میتوانید با مشاورین یدک یار به صورت رایگان تماس گرفته تا شما را در خرید این قطعه راهنمایی کنند.
شما میتوانید سنسور اکسیژن مدل های مختلف پراید را در این صفحه پیدا کنید. به همین دلیل شما باید قبل از خرید از مدل سنسور مناسب پراید خود مطلع باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید سنسور اکسیژن پراید را در بخش مجله یدک یار مطالعه نمایید.

لیست قیمت سنسور اکسیژن پراید

"قیمت سنسور اکسیژن پراید" فارغ از ساژم یا زیمنسی بودن آن بصورت مستقیم با برند آن نیز ارتباط دارد. جا افتاده ترین برند این قطعه در بین مردم برند سایپا یدک بوده که به عنوان برند اصلی شناخته میشود. اما باید گفت برند های دیگری نیز در بازار حضور دارند که این قطعه را در قیمت ها مختلف عرضه میکنند. قیمت سنسور اکسیژن پراید با برند اورجینال بالاتر از برند های متفرقه است و این موضوع به دلیل کیفیت بالاتر لوازم یدکی سایپا یدک است. در این بخش شما میتوانید قیمت سنسور اکسیژن پراید را در مدل ها و برند های مختلف مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید. یدک یار تلاش دارد تا بهترین قیمت سنسور اکسیژن پراید را در این قسمت به شما عرضه دارد. بصورت کلی باید گفت قیمت سنسور اکسیژن ماشین در مقایسه با سایر قطعات رنج بالاتری قرار داشته و این موضوع در باره پراید نیز صادق است. همانطور که در این صفحه مشاهده میکنید، قیمت سنسور اکسیژن پراید ارتباطی به مدل آن ندارد به عبارت دیگر قیمت این قطعه در پراید های 111، 131، 132 و ... با توجه به اینکه در تمامی این خودرو ها از یک قطعه استفاده شده تفاوتی نداشته و المان اصلی متمایز کننده قیمت سنسور اکسیژن پراید، زیمنسی یا ساژمی بودن آن است که بستگی به سیستم برقی خودرو شما دارد.

ضمانت اصالت سنسور اکسیژن پراید در یدک یار

از دغدغه های اصلی خریداران سنسور اکسیژن پراید، اطمینان از اصالت قطعه است. فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی یدک یار به منظور رفع این مشکل در هنگام فروش سنسور اکسیژن پراید ضمانت اصالت آن را به شما ارائه میدهد. این ضمانت به این معناست، در صورتی که قطعه ارسال شده اصل نبوده و با سفارش شما مغایرت داشت، میتوانید بدون پرداخت هیچ هزینه سنسور اکسیژن را مرجوع و یا تعویض نمایید.

ارسال سریع لوازم یدکی پراید به سراسر کشور در یدک یار 

یدک یار در راستای راحتی شما عزیزان لوازم یدکی پراید در سریع ترین زمان ارسال میکند. شما بعد از ثبت سفارش، 1 الی 3 ساعته در تهران و 24 الی 48 ساعته در سایر شهر ها این قطعه را تحویل خواهید گرفت.

نمایش بیشتر

نظرات درباره سنسور اکسیژن پراید (ساژم و زیمنس)

کاربر ناشناس
1402-11-10
پاسخ
درود به همگی.تا حالا ۴بار عوض کردم جواب نداده.اعلام ریپ زدن.مصرف بالا.چراغ چک روشن شدن.بوی دود به داخل کابین اومدن.همه علائم بی کیفیتی اجناس داخل بازار هست.از جنس ایرانی تا خارجی تعویض کردم .هیچکدوم جواب نداده.سازمان استاندارد ایران هیچکارس.هیچگونه نظارتی وجود نداره راجع به کالای ایرانی.اجناسی که از خارج وارد میشن هم تمام بی کیفیت بهشون سفارش داده میشه که برای مافیای لوازم یدکی ارزون بزنن.خودتون حالا فکر کنید چی سر مصرف کننده میاد.در ضمن سازمانی که از تولید کننده و مصرف کننده هم بود منحل شد????

نظر خود را درباره سنسور اکسیژن پراید (ساژم و زیمنس) با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کاربر ناشناس
1402-10-09
پاسخ
سلام خسته نباشین سنسوراکسیژن ماشین تیباپلاس خطاموقت میزنه دفه دومه عوضش کردم چندبارم دیاگ زدم دوباره بعدچندساعت خطامیزنه راهنماییم میکنین چکارکنم ممنون میشم

نظر خود را درباره سنسور اکسیژن پراید (ساژم و زیمنس) با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
مشاور فنی یدک یار
1402-10-10

سلام و وقت بخیر

متاسفانه این مشکل بسیار رایج است، تنها راهی که میتواند به شما کمک کند خرید قطعه با کیفیت و اصلی مناسب خودرو خودتان است که تفاوت قیمت قابل توجهی با سایر برند ها دارد. گفتنی است در مواردی به دلیل وجود خام سوزی، احتراق نادرست و ... گزارش شده که حتی این سنسور ها نیز پاسخگو نیست و در این شرایط تعمیر مشکل و سپس تعویض سنسور اکسیژن پراید الزامیست.

کاربر ناشناس
1402-08-14
پاسخ
من قبلادوبار شرکتی تعویض کردم ولی همون موقع دیاگ زدم خطا بود فکر کنم بایدساژم مینداخت مکانیکم ولی زیمنس انداخته حالا شما چی پیشنهاد می کنید

نظر خود را درباره سنسور اکسیژن پراید (ساژم و زیمنس) با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما

نظر خود را درباره سنسور اکسیژن پراید (ساژم و زیمنس) با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی