خرید اویل پمپ سمند

"اویل پمپ سمند" قطعه ایی می باشد که وظیفه ی مهمی در خودروی سمند به عهده دارد. اویل پمپ (Oil Pump) یا همان پمپ روغن وظیفه پمپاژ روغن را به اجزای مختلف موتور به منظور کاهش دما و روانکاری قطعات موتور دارد. اویل پمپ سمند، فعالیت خود را با روشن شدن خودرو شروع می کند اویل پمپ روغن را به شیار ها پمپاژ می کند در نتیجه از سایش قطعات به یکدیگر جلوگیری می کند. اویل پمپ سمند، بعد از گذشت مدت زمانی نیازمند تعویض می شود که از نشانه های خرابی اویل پمپ سمند میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • صداهای ناهنجاری از باک خودرو شنیده می شود
  • خودرو به خوبی روشن نمی شود و سخت استارت می خورد
  • قدرت موتور کاهش می یابد
  • در سرعت های ثابت خودرو ریپ می زند
  • به صورت ناگهانی خودرو شتاب می گیرد
  • دما موتور بالا می رود
  • پدال گاز به خوبی عمل نمی کند
  • موتور پرش دارد
  • روشن شدن چراغ روغن

دقت داشته باشید که بیشتر این موارد به علت کاهش فشار روغن رخ میدهد و باعث روشن شدن چراغ روغن در حالت درجا نیز میشوند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه علت روشن شدن چراغ روغن در دور پایین را در وبسات یدک یار مطالعه کنید.

پس از مشاهده ی نشانه های بالا در خودرو خود این نشانه ها را نادیده نگیرید و فورا به مکانیک مراجعه کنید. در ادامه ی این مقاله مشاورین یدک یار شما را در خرید اویل پمپ سمند مناسب راهنمایی می کنند.

اگر تمایل دارید تا درباره اویل پمپ و نحوه کارکرد آن بیشتر بدانید، میتوانید به مقاله اویل پمپ چیست در وبلاگ یدک یار مراجعه کنید.

خرید اویل پمپ سمند

برای "خرید اویل پمپ سمند" مناسب باید به چند نکته دقت داشته باشید. در هنگام خرید اویل پمپ سمند باید به تیپ خودرو دقت کنید چرا که اویل پمپ سمند در تیپ های مختلف متفاوت است. بنابراین هنگام ثبت سفارش دقت داشته باشید که اویل پمپ سمند مناسب را سفارش بدهید. نکته ی بعدی در خرید اویل پمپ سمند، برند قطعه می باشد. برند های ایساکو و امکو در بازار موجود هستند اما بالاترین کیفیت مربوط به برند ایساکو می باشد. برند ایساکو برند اصلی می باشد. کیفیت مناسب تاثیر زیادی در عملکرد قطعه دارد. نکته ی آخری که در خرید لوازم یدکی سمند اللخصوص قطعه اویل پمپ باید در نظر داشته باشید فروشگاه می باشد. فروشگاه های زیادی اقدام به "فروش اویل پمپ سمند" می کنند اما باید بدانید فروشگاهی مناسب است که به شما تضمین اصالت دهد. شما می توانید به فروشگاهی که تضمین اصالت می دهد اعتماد کنید که قطعه ی اورجینال را به فروش می رساند.

اگر تمایل دارید تا درباره خودروی سمند بیشتر بدانید، میتوانید با مراجعه به مقاله بررسی فنی سمند در وبلاگ یدک یار اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

قیمت اویل پمپ سمند

"قیمت اویل پمپ سمند" با توجه به برند های مختلف متفاوت است. شما با مراجعه به سایت یدک یار می توانید این تفاوت قیمتی را مشاهده کنید. علت تفاوت قیمت اویل پمپ سمند، کیفیت برند ها می باشد.به طبع قیمت اویل پمپ سمند با کیفیت گران تر است. کیفیت پایین اویل پمپ باعث می شود، به خوبی تمامی قطعات روغن کار نشوند و دچار سایش شوند. بنابراین مشاورین یدک یار به شما پیشنهاد می کنند فارغ از قیمت اویل پمپ ماشین اقدام به خرید قطعه با کیفیت کنید، تا بتواند به درستی تمامی قطعات را روانکاوی کند.

مزایای خرید از یدک یار

در هنگام خرید اویل پمپ سمند ممکن است با انواع فروشگاه هایی که با تبلیغات شما را برای خرید اویل پمپ سمند ترغیب نمایند اما بدانید همه ی این فروشگاه ها، قابل اعتماد نیستند. فروشگاهی قابل اعتماد است که به شما تضمین کند اویل پمپ سمند اورجینال را به دستتان می رساند. تضمین اصالت به شما این امکان را می دهد که پس از دریافت اویل پمپ سمند، در صورت اینکه از کیفیت آن راضی نباشید قطعه را تعویض یا مرجوع نمایید. شرکت یدک یار اویل پمپ سمند را در تهران 1 تا 3 ساعت و در سایر شهر ها 24 تا 48 ساعته ارسال می کند. مشاورین یدک یار از مجرب ترین مشاور های حوزه ی قطعات خودرو انتخاب شده اند و شما می توانید به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید اویل پمپ سمند با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی