فرمان اچ سی کراس (H30 کراس)

مشاهده قیمت فرمان اچ سی کراس و خرید از یدک یار

"فرمان اچ سی کراس" قطعه‌ای است که با کمک آن می توان چرخ های جلو را هدایت کرد. در گذشته غربیلک فرمان (steering wheel) خودروها ساده بود، اما امروزه فرمان ماشین دارای ویژگی های مختلفی می باشد که فرمان اچ سی کراس نیز علاوه بر کاربرد اصلی خود، دارای دکمه‌هایی است که با استفاده از آنها می توان سیستم صوتی خودرو و تماس ها را کنترل کرد. این بخش به طور اختصاصی برای خرید  فرمان اچ سی کراس ایجاد شده تا علاوه بر آشنایی با این قطعه، بتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. به همین منظور در ادامه به بررسی برندها، نکات خرید و قیمت فرمان اچ سی کراس پرداخته‌ایم.

هنگام خرید غربیلک فرمان اچ سی کراس به چه نکاتی دقت کنیم؟

همانطور که گفته شد این صفحه به منظور "خرید غربیلک فرمان اچ سی کراس" طراحی شده است. لذا شما می توانید به راحتی فرمان H30 کراس را در این صفحه پیدا کنید و برندها و قیمت این قطعه را مشاهده کنید. اما باید توجه داشته باشید که برای خرید فرمان H30 کراس یکسری نکات وجود دارد که قبل از ثبت سفارش می بایست این نکات را بدانید. مورد اول اینکه کلاً فرمان H30 Cross فقط یک مدل دارد که می توانید از آن برای مدل های مختلف اچ سی کراس (از نظر سال تولید) استفاده کنید. مورد بعدی که پیش نیز به آن اشاره داشتیم، دکمه های روی فرمان است. این فرمان دارای دکمه می باشد و اگر قصد دارید که به صورت جداگانه دکمه های فرمان اچ سی کراس را خریداری کنید این امکان برای شما وجود دارد. پس با این اوصاف شما در این صفحه می توانید فرمان اچ سی کراس و یا دکمه های فرمان را به صورت جداگانه انتخاب و خریداری کنید. با این حال اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید، همکاران ما در بخش فروش لوازم یدکی اچ سی کراس در کنار شما خواهند بود و بعد از تماس با ما می توانید از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

برند اصلی فرمان اچ سی کراس چیست؟

با توجه به اینکه خودروی دانگ فنگ اچ سی کراس چندین سال است که در بازار وجود دارد و هم اکنون این خودرو تولید نمی شود، برندهای متفرقه و بعضاً بی کیفیت زیادی برای قطعات H30 کراس وجود دارد که باعث دغدغه صاحبان این خودرو شده است. پس شما لازم است که از برند اصلی قطعات این خودرو آگاهی داشته باشید تا با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. برند اصلی غربیلک فرمان اچ سی کراس همان برند دانگ فنگ بوده که کیفیت بالایی دارد و شما می توانید این برند را از وبسایت یدک یار خریداری کنید. با توجه به اهمیتی که فرمان H30 کراس دارد، می بایستی خرید این قطعه با برند اصلی را در اولویت خود قرار دهید. با این حال اگر نیاز به مشاوره در مورد برند فرمان H30 Cross دارید می توانید با شماره تلفن 02191305060 تماس بگیرید و تمامی سوالات خود را از همکاران ما بپرسید.

بررسی قیمت فرمان اچ سی کراس

برای بررسی "قیمت فرمان اچ سی کراس" ابتدا باید بدانید که برند اصلی قیمت بیشتری نسبت به برندهای متفرقه دارد که این موضوع به کیفیت بالاتر برند اصلی برمی گردد. نکته بعدی اینکه قیمت فرمان اچ سی کراس به همراه دکمه های روی آن به شما ارائه شده و اگر بخواهید دکمه ها را به صورت جداگانه خریداری کنید، در این بخش شما می توانید قیمت دکمه های فرمان اچ سی کراس را هم مشاهده کنید و سپس اقدام به خرید کنید. در این صفحه آخرین قیمت فرمان H30 کراس برای شما نمایش داده شده، اما در صورتی که با یدک یار تماس گرفتید، علاوه مشاوره رایگان برای خرید، آخرین قیمت فرمان اچ سی کراس را کارشناسان یدک یار به شما اطلاع خواهند داد.

مزایای خرید از یدک یار

فروشگاه اینترنتی یدک یار با تجربه سال ها فعالیت در بازار فروش لوازم یدکی خودرو به این نتیجه رسیده که ضمانت اصالت کالا، ضمانت سلامت فیزیکی کالا و ارسال سریع از اولویت های اصلی مشتریان است. به همین منظور یدک یار تدابیری برای این موضوعات اندیشیده تا شما مشتریان خریدی مطمئن تر و راحت تر داشته باشید. بعد از خرید فرمان H30 کراس از وبسایت یدک یار و یا ثبت سفارش به صورت تلفنی، ضمانت اصالت و سلامت کالا همراه با محصول برای شما ارسال خواهد شد تا اگر هرگونه مشکلی در فرمان H30 کراس وجود داشت و یا اینکه اصل بودن قطعه مورد تاییدتان قرار نگرفت بتوانید بدون هیچگونه هزینه اضافی، فرمان اچ سی کراس را مرجوع یا تعویض کنید. همچنین لازم است به زمان ارسال این قطعه اشاره کنیم که قطعاً از مهم ترین دغدغه های مشتریان است. بعد از خرید فرمان H30 Cross این محصول در بازه زمانی 1 الی 3 ساعته در تهران و 24 الی 48 ساعته در سایر شهرها به شما تحویل داده خواهد شد.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره فرمان اچ سی کراس (H30 کراس) با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی