خرید لوازم یدکی بی ام و X4

بی ام و x4 یکی از خودرو های سری x است که در کلاس suv تولید و عرضه شد. این خودرو دارای یک موتور 2 لیتری توربو شارژ و یک گیربکس اتوماتیک 8 دنده است که قدرت و شتاب مناسبی به این خودرو می بخشد. همچنین از آپشن های این خودرو می توان به سنسور نور، سنسور باران، پانوراما، دوربین 360، آینه الکتروکرومیک و... اشاره نمود. در ادامه به بررسی "لوازم یدکی بی ام و x4" خواهیم پرداخت.

برند اصلی لوازم یدکی بی ام و x4 چیست؟

در کل خودرو های شرکت بی ام و در ایران، خودرو های لوکس و بسیار گران قیمت هستند و همچنین پیدا کردن قطعات اصلی آن ها هیچ گاه آسان نبوده. برند اصلی خودرو بی ام و x4، برند بی ام و موتورز بوده که برای همه خودرو های شرکت bmw نیز استفاده می شود. البته بعضی دیگر از برند های موجود در بازار هستند که کیفیت مطلوب شما را داشته و از "قیمت لوازم یدکی بی ام و x4" اورجینال برخوردار نیستند. برای بررسی همه ی این برند ها نیاز به یک مشاور ماهر در زمینه خرید و فروش "لوازم یدکی بی ام و x4" دارید که یدک یار این خدمت را برای شما فراهم کرده. شما می توانید با تماس با شماره 02191305060 به مشاورین مجموعه ی یدک یار متصل شده و همه ی سوالات خود را قبیل از قیمت و برند لوازم یدکی از همکاران ما بپرسید تا خریدی بهتر و با اطمینان بیشتر را تجربه نمایید. همچنین باید دقت داشته باشید که بسیاری از سود جویان بازار قطعات خودرو، کالا های تقلبی را در بسته بندی های به ظاهر اصل قرار داده و به عنوان جنس اصلی به شما می فروشند.

قیمت لوازم یدکی بی ام و x4

این خودرو علاوه بر suv بودن کلاس لاکچری نیز دارد و از قیمت نسبتا بالایی در بازار خودرو برخوردار است. این مهم باعث شده تا برند های مختلفی نیز در زمینه ی "فروش لوازم یدکی بی ام و x4" دخالت کنند و دست به تولید آن بزنند. بنابراین ممکن است با قیمت های مختلفی در بازار لوازم یدکی bmw مواجه شوید ولی باید بدانید در کل به علت بالا بودن قیمت این خودرو، لوازم یدکی آن نیز از قیمت های بالا تری نسبت به باقی خودرو ها برخوردار است.

ارسال لوازم یدکی بی ام و x4

از بزرگترین معضلات خرید آنلاین، مدت زمان رسیدن لوازم یدکی و محصول خریداری شده به دست خریداران است. اما این مشکل در مجموعه ی یدک یار حل شده است. بدین ترتیب که بعد از سفارش قطعه ی مورد نظر، چه به صورت آنلاین و چه به صورت تلفنی، چنانچه در تهران سکونت می کنید 1 الی 3 ساعته و در سایر شهر های کشورمان 24 الی 48 ساعته به دست شما خواهد رسید.

ضمانت اصالت لوازم یدکی بی ام و x4

خدمت دیگری که در فروشگاه یدک یار در اختیار شما قرار می گیرد، ضمانت اصالت کالا می باشد. همان طور که پیش تر نیز گفتیم بسیاری از افراد سود جو نیز دست به کار شده و کالای تقلبی را در بسته بندی های به ظاهر اورجینال به شما عرضه می کنند. برای حل شدن این مشکل نیز همه ی قطعات و لوازم یدکی بی ام و x4 همراه با ضمانت اصالت کالا به شما عرضه می شود. بدین معنی که چنانچه بعد از دریافت کالا و مشاهده ی آن توسط مکانیک و متخصص شما، اصالت کالای خریداری شده تأیید نشد، و یا برند خریداری شده دارای ایراد بوده و با برند تحویل گرفته شده مغایرت داشت، می توانید قطعه را مرجوع و یا تعویض نمایید و در اسرع وقت کالای اصلی را تحویل بگیرید. در صورت بروز هر گونه مشکل قسمت پشتیبانی در دسترس شما خواهد بود.

برای بررسی و کسب اطلاعات باقی مانده، می توانید بررسی برند بی ام دبلیو را مورد مطالعه قرار دهید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید لوازم یدکی بی ام و X4 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی