راهنما خرید لوازم یدکی ساندرو

ساندرو از خودرو های هاچ بک شرکت بزرگ رنو می‌باشد که برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ از آن رونمایی شد و در مدت زمان اندک فروش بالایی را در میان خودرو های شهری به خود اختصاص داد. خط مونتاژ ساندرو در سال ۱۳۹۵ در کمپانی پارس خودرو وارد مرحل تولید و عرضه شد.

در حال حاضر، دو مدل وارد بازار شده است، یکی ساندرو معمولی و دیگری نسخه فیس لیفت ساندرو یعنی استپ وی. همچنین، نسخه های اتوماتیک آن نیز توسط شرکت پارس خودرو تولید و به بازار عرضه شده است. این خودرو در ایران هم طرفداران بسیاری پیدا کرده و بر خلاف اینکه خودرویی با بدنه هاچ بک است، اما به عنوان یک خودرو خانوادگی نیز قابل استفاده است و همین موضوع نقطه قوت مهمی در این اتومبیل به شمار می‌رود.

در این مقاله قصد داریم تا راهنما خرید لوازم یدکی ساندرو را در اختیار شما قرار دهیم تا اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که قصد تعویض قطعات آن را دارید با خیال راحت اقدام به این کار کنید.

تفاوت لوازم یدکی تیپ های ساندرو

همانطور که گفته شد، رنو ساندرو (Sandero) در زمره خودروهای هاچ بک قرار دارد که دو نمونه معمولی (دنده ای) و استپ وی آن در بازار وجود دارد. در سال های اخیر نیز نسخه فول آپشن آن که از جعبه دنده اتوماتیک پشتیبانی می‌کند نیز وارد بازار خرید و فروش آن شده است.

نسخه های معمولی و استپ وی تفاوت های مختلفی از لحاظ ظاهری و همچنین موتوری دارند. نسخه اتوماتیک آن نیز که دارای گیربکس اتوماتیک می‎باشد، تفاوت بارزی در قطعات گیربکس و موتور خود دارد. علاوه بر این، برخی از آپشن هایی که در نسخه فول آپشن و اتومات آن همانند کروز کنترل، کلید های کنترل غربیلک فرمان، سنسور دنده عقب، سیستم مالتی مدیا با نمایشگر ۷ اینچی، و … تفاوت هایی در قطعات و لوازم یدکی که با این آپشن ها درگیر هستند را شامل می‌شود.

بدین ترتیب، لازم است تا قبل از خرید قطعه مورد نظر خود از مدل دقیق ساندرو و همچنین سال ساخت آن اطمینان داشته باشید تا قطعات سازگار آن را خریداری نمایید.

برند اصلی لوازم یدکی ساندرو چیست؟

هنگامی که قصد داریم تا قطعات ساندرو را خریداری کنیم، باید یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در کیفیت خرید خود را بدانیم! برند اصلی لوازم یدکی ساندرو چیست؟! برند اصلی کلیه لوازم یدکی ساندرو در انتخاب اول همان برند خود کمپانی یعنی رنو می‌باشد که با بسته بندی های لیبل رنو در بازار به فروش می‌رسد.

اما به دلیل کمیاب بودن و جامع نبودن تنوع قطعات این برند، برند هایی همچون ایساکو نیز قطعات این خودرو را عرضه می‌کند. البته برند های ایرانی و تایوانی دیگری همچون تکستار، پاور گریپ، و … نیز در بازار ارائه می‌شوند که در اولویت بعد از ایساکو و رنو قرار می‌گیرند.

خرید لوازم یدکی ساندرو

اگر به دنبال خرید لوازم یدکی ساندرو هستید و مرکز معتبری برای مراجعه پیدا نمی‌کنید، از طرفی زمان کافی برای گشت و گذار در بازار های قطعات خودرو را ندارید، مجموعه یدک یار می‌تواند کمک خوبی برای شما محسوب شود. این مجموعه اولین و بزرگ ترین فروشگاه آنلاین و اینترنتی لوازم یدکی و قطعات خودروست که با داشتن بیش از ۶ سال سابقه فروش آنلاین در کشور مشتریان بسیاری را به خود اختصاص داده است.

ضمانت اصالت و کیفیت قطعه و سلامت فیزیکی کالا در بسته بندی های ایمن از جمله خدمات اصلی این فروشگاه است که در صورت نبود هر کدام یک از این ویژگی های محصولی، امکان مرجوع یا تعویض آن توسط خریدار وجود دارد. ارسال در تهران طی ۳ الی ۴ ساعت و سایر استان ها طی ۳ الی ۴ روز کاری درب محل تحویل می‌شود.

همچنین، اگر به دنبال مقایسه برند ها و قیمت ها هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت و یا شماره گیری ۹۱۳۰۵۰۶۰-۰۲۱ با کارشناسان ما ارتباط برقرار نموده و سوالات خود را درباره قطعات بپرسید.

راهنما خریدساندرو
دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه