خرید کاتالیزور پژو 405

"کاتالیزور پژو 405" را میتوان به عنوان یکی از موثر ترین قطعات برای کاهش آلودگی هوا دانست، کاتالیزور (Catalytic converter) دود حاصل از احتراق صورت گرفته در موتور را قبل از خروج از اگزوز به عناصر بی خطر تجزیه میکند، با توجه به این امر که تکنولوژی به کار رفته برای ساخت موتور پژو 405 (Peugeot 405) به دهه 80 میلادی برمیگردد بدیهی است میزان آلایندگی آن با استاندارد های روز بسیار فاصله دارد، از طرفی کمپانی ایران خودرو با توجه به افزایش میزان حساسیت دولت به استاندارد آلایندگی موتور خودرو ها به دلیل آلودگی هوا، به کمک اعمال تغییراتی در جداول سوخت موتور و استفاده از کاتالیزور، تلاش بر کاهش میزان آلایندگی پژو 405 در نسخه های مختلف دارد، با اعمال این تغییرات، 405 میتواند از تست های آلودگی هوا که برای معاینه فنی لازم است با موفقیت عبور کند، همچنین دقت داشته باشید که وجود کاتالیزور پژو 405 برای دریافت معاینه فنی این خودرو الزامیست. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کارکرد کاتالیزور میتوایند مقاله کاتالیزور چیست؟ را مطالعه کنید.

خرید کاتالیزور پژو 405

در زمان "خرید کاتالیزور پژو 405" باید به استاندارد بودن آن دقت ویژه ای داشت، در صورتی که کاتالیزور خریداری شده برای 405 استاندارد نبود و از مواد با کیفیت در آن استفاده نشده باشد، 405 شما نمیتواند تست آلایندگی در مراکز معاینه فنی را با موفقیت پشت سرگذارد.
نکته بسیار مهم بعدی که باید برای خرید کاتالیزور 405 به آن دقت داشت نو بودن قطعه است، کاتالیزور استفاده شده و خراب میتواند آسیب های زیاد و سنگینی را به موتور خودرو وارد کند. یکی از علائم خرابی کاتالیزور 405 ریپ زدن موتور به خصوص در شتاب گیری است. منتها ریپ زدن موتور می تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد، لذا بهتر است با مقاله ریپ زدن خودرو هنگام شتاب گیری را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.
از آنجایی که پژو 405 در مدل های مختلف به بازار عرضه شده، در زمان خرید کاتالیزرو 405 باید به موتور خودرو خود توجه داشت چرا که کاتالیزور 405 GLX با موتور 1800 و 2000 سی سی و همینطور کاتالیزور 405 SLX که با موتور TU5 تولید می شدند با یکدیگر متفاوت اند. در این صفحه میتوانید تمامی مدل های کاتالیزور 405 را به راحتی پیدا کنید، یدک یار در راستای افزایش سطح رضایت مشتریان مقاله ای با عنوان راهنمای خرید کاتالیزور پژو 405 در بلاگ خود قرار داده که تمامی نکات مهم برای خرید این قطعه در آن توضیح داده شده است و شما می توانید با مراجعه به وبلاگ از آن استفاده کنید.

قیمت کاتالیزور 405

"قیمت کاتالیزور 405" بسته به برند و نوع خودری آن متفاوت است، با توجه به این موضوع که هر تولید کننده، کاتالیزور را با کیفتی متفاوت در بازار عرضه میکند بدیهی است کاتالیزور پژو 405 نیز در بازار با قیمت های متعددی عرضه گردد، شما میتوانید با اطمینان خاطر، در یدک یار بهترین قیمت کاتالیزور پژو 405 را در برند ها و نوع های  مختلف پیدا کنید.

برند اصلی کاتالیزور پژو 405 چیست؟

هر چند که پژو 405 توسط ایران خودرو تولید و لوازم یدکی خودروهای این شرکت با برند ایساکو به بازاره عرضه میشود، اما باید توجه داشت که ایساکو همواره عرضه کننده تمامی قطعات نیست، کاتالیزور 405 نیز یکی از این قطعات بشمار میرود، در مدت زمانی که این خودرو بروی خط تولید بود کاتالیزور 405 توسط شرکت ایران دلکو و به سفارش ایران خوردو تولید و بروی خودرو های نصب میشد، پس    
از آنجایی که ایساکو این قطعه را با برند خود در بازار لوازم یدکی عرضه نمیکند، میتوان برند اصلی کاتالیزور پژو 405 را ایران دلکو دانست.                       

ضمانت اصالت کاتالیزور پژو 405

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی یدک یار بروی کاتالیزور 405 نیز مثل سایر محصولات خود ضمانت اصالت و سلامت قطعه را عرضه میکند، در صورتی که اصالت قطعه ارسال شده برای شما مطابق با برند سفارش داده شده نبود و یا قطعه از نظر سلامت مشکلی داشت، یدک یار این امکان را برای شما فراهم ساخته تا کاتالیزور دریافت شده بدون هیچ هزینه اضافه مرجوع و یا تعویض گردد.

مشاوره خرید کاتالیزور پژو 405

در صورتی که در خرید کاتالیزور پژو 405 خود به مشکل خوردید و یا سوالی در این باره داشتید، میتوانید با متخصصین یدک یار تماس گرفته و از مشاوره آنها استفاده نمایید، همکاران ما شما را در راستای خرید کاتالیزور مناسب 405 راهنمایی خواهند کرد.

در صورت تمایل میتوانید با مراجعه به صفحه تخصصی لوازم یدکی پژو 405 سایر قطعات این خودرو را به همراه قیمت مشاهده کنید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید کاتالیزور پژو 405 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی