دیسک و صفحه کلاچ پژو 207

بهترین قیمت دیسک و صفحه 207 و خرید به ضمانت اصالت یدک یار

"دیسک و صفحه پژو 207" یکی از قطعات مهم در سیستم انتقال قدرت در 207 های گیبرکس دستی است. دیسک و صفحه کلاچ (Clutch) شامل دو قطعه در یک جعبه هستند که عمدتا نیز با یکدیگر به فروش میرسند و به صورت تکی کمتر یافت می شوند. گفتنی است دیسک و صفحه کلاچ پژو 207 نیز از این قاعده مستثنا نیست و معمولا در زمان تعویض این قطعه، کیت کلاچ بصورت کامل تعویض می گردد. کیت کلاچ پژو 207 شامل دیسک، صفحه و بلبرینگ کلاچ است. با توجه به این که دیسک و صفحه کلاچ یک قطعه مصرفی است نکته بسیار حائز اهمیت، میزان کارکرد دیسک و صفحه این خودرو یا به عبارت دیگر عمر مفید و زمان تعویض آن است. عمر مفید دیسک و صفحه مستقیما به کیفیت قطعه، نحوه رانندگی و ... بستگی دارد اما بصورت کلی باید گفت در شرایط معمولی عمر مفید دیسک و صفحه کلاچ معمولا حدود 60 هزار کیلومتر است. معمولا بعد از تمام شدن عمر مفید دیسک و صفحه خودرو در هنگام حرکت اولیه شروع به لرزیدن میکند، اما این لرزش ممکن است دلایل دیگری نیز داشته باشد، لذا بهتر است مقاله علت لرزش ماشین هنگام شروع حرکت را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

بخش تخصصی خرید دیسک و صفحه 207

شما عزیزان می توانید "خرید دیسک و صفحه 207" را در برند ها و کیفیت های مختلف در این صفحه انجام دهید و از امنیت خرید و اصل بودن این قطعه مطمئن باشید. بهتر است قبل از خرید لوازم یدکی مد نظر با افراد خبره در این حوزه مشورتی انجام دهید زیرا هر برند از این قطعه دارای نقاط ضعف و قوتی برخوردار است که باید قبل از خرید خوب درباره آنها تحقیق شود. البته این مشکل به دست متخصصان یدک یار برای شما حل شده و میتوانید با تماس با همکاران ما از مشاوره رایگان خرید این قطعه استفاده کنید.
در زمان خرید دیسک و صفحه کلاچ پژو 207 حتما به سال خودرو خود دقت داشته باشید. همانطور که میدانید پژو 207 تا سال 1390 بصورت وارداتی به بازار عرضه شد و در اواخر سال 1395 به بعد ایرانیزه شده و توسط ایرانخودرو به بازار عرضه شد. در مدل های 1395 به بعد 207 با گیربکس دستی دیسک و صفحه کلاچ دست خوش تغییراتی شده است لذا در زمان خرید دیسک و صفحه 207 باید به مدل خودرو خود دقت دو چندان داشته باشید. دیسک و صفحه مناسب مدل های 1395 به بعد کیت کلاچ رانایی است و بلبرینگ کلاچ متفاوتی دارد.

بررسی قیمت دیسک و صفحه 207

در بازار "فروش دیسک و صفحه 207" شاهد قیمت های مختلفی هستیم زیرا برند های مختلف با کیفیت های مختلفی در بازار وجود دارد و طبیعتا "قیمت دیسک و صفحه 207" متناسب با کیفیت قطعه متغیر خواهد بود. نکته ی دیگری که درباره قیمت دیسک و صفحه 207 وجود دارد، وجود بلبرینگ کلاچ در جعبه است. بعضی برند ها این قطعه را بدون بلبرینگ کلاچ عرضه میکنند ولی بعضی دیگر این محصول را بصورت کیت کلاچ و به همراه بلبرینگ به فروش میرسانند. توجه داشته باشید که در صورت خرید قطعه بدون بلبرینگ، باید آن را جدا تهیه نمایید. مورد بعدی که در قیمت کیت کلاچ پژو 207 تاثیر مستقیم دارد نوع این قطعه است. همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم در مدل های مختلف این خودرو از قطعه متفاوتی استفاده شده است لذا باید گفت قیمت دیسک و صفحه کلاچ پژو 207 مدل های 1395 به بعد به دلیل تفاوت در بلبرینگ کلاچ همواره کمی گران تر از سایر نمونه ها است. خرید لوازم یدکی 207 از مجموعه ی یدک یار باعث می شود که شما علاوه بر هزینه ی کمتر برای این قطعه، خدمات بهتری نیز دریافت نمایید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. یدک یار تلاش دارد تا بهترین قیمت دیسک و صفحه ماشین را در برند های برتر و معتبر بازار به شما ارائه کند.

مزایای خرید این قطعه از یدک یار

نکته ی اول این که این قطعه همراه با ضمانت اصالت دیسک و صفحه 207 است یعنی اگر شما بعد از تحویل جنس متوجه هر گونه ایراد و یا اشکال در آن شدید، می توانید کالا را مرجوع و یا تعویض نمایید. نکته ی بعدی نیز توانایی مشاوره ی رایگان از مجموعه ی یدک یار است. شما می توانید با شماره 02191305060 تماس گرفته و از همکاران ما در رابطه با انواع برند ها و قیمت ها پرس و جو نمایید.

برای بررسی پژو 207 و راهنمای خرید لوازم یدکی 207 نیز می توانید به مقاله یدک یار سری بزنید.

نمایش بیشتر

زمان تعویض دیسک و صفحه 207 چه موقع است؟

عمر مفید دیسک و صفحه 207 به عوامل زیادی بخصوص نحوه رانندگی شما بستگی دارد. اما بصورت کلی زمان تعویض دیسک و صفحه کلاچ 207 هر 60 تا 80 هزار کیلومتر است.


بهترین دیسک و صفحه برای 207 چیست؟

بهترین دیسک و صفحه برای 207 به ترتیب برند پژو-سیتروئن اورجینال، والئو اصل فرانسه و سپس والئو کره، دایکن، لوک، ایساکو، عظام و ... میباشد.


نظر خود را درباره دیسک و صفحه کلاچ پژو 207 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی