دیسک و صفحه کلاچ پژو پارس (پرشیا)

قیمت دیسک و صفحه پژو پارس (پرشیا) برای خرید در یدک یار

"دیسک و صفحه پژو پارس" از مهم‌ترین قطعات این خودرو محسوب می‌شود که در خودروهای دنده‌ای مشاهده می‌شود، صفحه کلاچ پژو پارس از یک صفحه و دیسک و بلبرینگ تشکیل شده است که به صفحه فلایویل متصل شده‌اند. این سیستم برای انتقال نیرو به چرخ دنده و در نهایت حرکت خودرو بسیار مهم است. با توجه به مصرفی بودن دیسک و صفحه (Clutch) این قطعه بعد از گذشت زمان فرسوده می‌شود. بنابراین لازم است بعد از مدتی سلامت قطعه مورد بررسی قرار گیرد و به منظور رفع ایراد و نگهداری صحیح خودرو، صفحه کلاچ کاملا تعویض شود.

علائم خرابی دیسک و صفحه پژو پارس

دیسک و صفحه خودرو هم ممکن است بعضا با مشکلات و ایرادات مختلفی دست و پنجه نرم کند، خرابی دیسک و صفحه پژو پارس معمولا با اصطلاح تمام شدن صفحه کلاچ شناخته می‌شود، البته در مواقعی هم وجود دارد که سوختن صفحه کلاچ موجب بروز خرابی در این قطعه می‌شود.

برخی از مهم‌ترین علائم خرابی دیسک و صفحه کلاچ عبارتند از:

  • گاز هرز خوردن خودرو
  • عدم کشش در سربالایی‌ها
  • تلق تلق خوردن کلاچ در هنگام گرفتن پدال آن
  • لیز خوردن کلاچ
  • شنیدن صدای جیر جیر کلاچ
  • وجود ایراد در حین تعویض دنده
  • تاب برداشتن دیسک و صفحه

بخش تخصصی خرید دیسک و صفحه پژو پارس

پژو پارس گیربکس دستی دارای تیپ‌های مختلفی همچون پارس ‌سال(معمولی)، پارس LX و پارس ELX است. در هنگام "خرید دیسک و صفحه پژو پارس" توجه داشته باشید که دیسک و صفحه پارس ELX با بقیه تیپ های تفاوت دارد. همچنین می‌توانید در نظر داشته باشید که دیسک و صفحه پژو پارس با پژو 405 یکسان است.

دیسک و صفحه پژو پارس با برندهای مختلفی در بازار ارائه می‌شود که می‌توان از معروف‌ترین آن‌ها به والئو سبز اصلی، والئو آبی کره‌ای، دایکن، عظام، ایساکو اشاره کرد. برای خرید دیسک و صفحه پژو پارس توجه داشته باشید که دیسک و صفحه کلاچ پرشیا به صورت کیت کلاچ در بازار لوازم یدکی پژو پارس به فروش می‌رسد. کیت کلاچ پرشیا مجموعه کامل دیسک و صفحه و بلبرینگ که معمولا یکجا با هم تعویض می‌شوند. همچنین میتوانید کیت کلاچ پری دمپر هم از سایت یدک یار خریداری کنید. کیت کلاچ پری دمپر به معنای قوی تر بودن فنر های دیسک و صفحه است.

برای کم کردن هزینه نگهداری پژو پارس خود در بلند مدت شما می‌توانید با خرید دیسک و صفحه مرغوب و با کیفیت، در کنار رانندگی بهینه و درست مدت زمان تعویض دیسک و صفحه کلاچ پژو پارس خود را به تاخیر بیاندازید.

بررسی قیمت دیسک و صفحه پژو پارس 

خرید دیسک و صفحه پژو پرشیا با کیفیت بسیار اهمیت دارد چرا که این قطعه به صورت مستقیم بر روی نرمی کلاچ، شتاب، قدرت، مصرف سوخت و … خودرو شما تاثیر می‌گذارد. برندهای معروف و شناخته شده دیسک و صفحه کلاچ پژو پارس در بازار لوازم یدکی وجود دارند که "قیمت دیسک و صفحه پژو پارس" با برند اصلی از برندهای متفرقه بیشتر است و قیمت آنها متناسب با کیفتشان متفاوت است. همچنین قیمت دیسک و صفحه پری دمپر پرشیا به خاطر کیفیت و طول عمر بیشتر بالاتر است.

برای خودروی پژو پرشیا در کنار دیسک و صفحه والئو اصل، دیسک و صفحه دایکن و دیسک و صفحه عظام نیز در بازار فروش لوازم یدکی بسیار درخواست دارد، گفتنی است که سایپا نیز دیسک و صفحه‌های تولید این برندها را در بسته بندی‌های خود تحت برند ایساکو و سایپا یدک به بازار ارائه می‌دهد.

معروف‌ترین برند دیسک و صفحه کلاچ خارجی برند والئو فرانسه است، از این رو قطعه تقلبی در مورد این برند بسیار زیاد است گفتنی است که دیسک و صفحه والئو اصل تولید فرانسه بوده اما دیسک و صفحه والئو ترک و دیسک و صفحه والئو کره نیز در بازار وجود دارند که از نظر قیمت و کیفیت کمی پایین‌تر از جنس دیسک و صفحه اصلی هستند.

برای بررسی قیمت دیسک و صفحه پژو پرشیا اگر به دنبال برندهای اصل و باکیفیت آن هستید، پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به وب سایت فروشگاهی یدک یار با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مزایای خرید دیسک و صفحه پژو پرشیا از یدک یار

فروشگاه اینترنتی یدک یار دیسک و صفحه کلاچ پژو پارس را از بابت کیفیت و اصالت کالا تضمین خواهد کرد. ضمانت اصالت باعث می‌شود چنانچه اصل بودن دیسک و صفحه پژو پرشیا مورد تایید شما یا مکانیک مورد نظرتان قرار نگرفت بتوانید بدون هیچ هزینه اضافی، دیسک و صفحه خریداری شده را مرجوع یا تعویض کنید.

همچنین یدک یار ضمانت سلامت فیزیکی کالا را نیز تضمین کرده و اگر پس از دریافت کالا متوجه خرابی یا شکستگی یا هر مشکلی در کالا شدید، می توانید آن را مرجوع یا تعویض نمایید.

بعد از ثبت نهایی این محصول در بازه زمانی 1 الی 3 ساعته در تهران و 24 الی 48 ساعته در سایر استان‌های کشور به شما تحویل داده خواهد شد. همچنین به منظور راهنمایی بهتر در خرید قطعه می‌توانید با همکاران ما در مجموعه یدک یار در تماس باشید و از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره دیسک و صفحه کلاچ پژو پارس (پرشیا) با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی