راهنما خرید لوازم یدکی

فروشگاه اینترنتی یدک یار اولین و بزرگ ترین فروشگاه آنلاین در ایران است که در زمینه فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو در حال ارائه خدمات به مشتریان خود است. این مجموعه در سال ۱۳۹۲ تاسیس شده و مزایای بسیاری را برای خریداران خود به ارمغان آورده است.

تصور کنید در یکی از بزرگراه های محل زندگی خود در حال رانندگی هستید که ناگهان متوجه وجود ایرادی در بخش فنی خودرو خود می‌شوید! حال خود را به یکی از نزدیک ترین تعمیرگاه های آن محدوده رسانده و خبر از تعویض قطعه خودرو را به شما می‌دهند!

شرایط ذکر شده یکی از شایع ترین معضل های ناخواسته ای است که ممکن است افراد را در بسیاری از زمان ها دچار مشکل کند چرا که تهیه قطعه ای با برند و مشخصات فنی خاص در زمان هایی که دسترسی به فروشگاه های مرتبط محدود است، کمی غیر ممکن به نظر می‌رسد! در اینجاست که دسترسی به یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند مشکل شما را با توجه به بازده زمانی و شرایط ارسال برطرف کند! فروشگاه اینترنتی یدک یار نیز با تکیه بر همین هدف در تمامی لحظات همراه شماست!

مجموعه یدک یار اولین و بزرگ ترین فروشگاه آنلاین لوازم یدکی در ایران است که با گستره ای از قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز خودرو در سال ۱۳۹۲ ثبت گردیده تا در کمترین زمان و با صرف مناسب ترین هزینه، محصول مورد نظر شما را به دستتان برساند.

ویژگی های فروشگاه یدک یار

سبد کالایی یدک یار؛ از پورشه تا پراید!

مجموعه یدک یار با هدف تامین گستره ای از قطعات خودرویی، فعالیت خود را در قالب یک فروشگاه اینترنتی آغاز کرد. کالاهای ارائه شده توسط این فروشگاه طیف بسیار وسیعی از قطعات خودرو با هر برند و مدل را شامل می‌شود و شعار از پورشه تا پراید! نشان دهنده جامعیت قطعات این فروشگاه آنلاین می‌باشد، که در اختیار کاربران عزیز قرار می‌گیرد.

به طور کلی، سبد کالایی موارد کثیری از آیتم هایی نظیر قطعات فنی، بدنه، لوازم یدکی مصرفی و جانبی را در برمی‌گیرد که با توجه به نوع خودرو در اختیار مشتریان قرار گرفته است. جامع بودن سبد کالایی یدک یار یکی از برجسته ترین ویژگی های این فروشگاه محسوب می‌شود و این امکان را به کاربران می‌دهد تا با خیالی آسوده نسبت به تهیه تمامی قطعات مورد نظر خود اقدام کنند.
در واقع، فروشگاه اینترنتی یدک یار اولین مجموعه جامع و کاملی است که به صورت گسترده در حال فروش قطعات خودرو از قبیل بدنه، بخش موتور، و حتی لوازم جانبی آن می‌باشد! شاید کمتر فروشگاهی را بیابید که دسته بندی های متعددی از قطعات و لوازم یدکی خودرو را تحت پوشش قرار بدهد و معمولا برای خرید قطعات بخش های مختلف یک خودرو، شما ملزم به مراجعه به فروشگاه های متعددی هستید تا در نهایت تمامی قطعات مورد نیاز خود را خریداری کنید.

ضمانت اصالت قطعات؛ در یدک یار جایی برای قطعه غیر اصل وجود نداره!

اولین و مهم ترین نکته در زمان خرید لوازم یدکی اطمینان از سطح کیفیت و سلامت آن قطعه است که علاوه بر به صرفه بودن هزینه پرداختی، مشکل خودرو شمارا برای مدها مرتفع سازد! متاسفانه وجود تعداد بالا و رو به افزایش قطعات تقلبی در بازار، خریداران با معضلاتی مختلفی رو به رو شده اند و نتیجه آن، تهیه محصولی با دوام کم است که علاوه بر زایل کردن هزینه پرداختی شما، ممکن است سلامت خودرو شما را نیز به خطر بیاندازد.

فروشگاه اینترنتی یدک یار با ارائه محصولاتی با ضمانت اصالت قطعه به مشتری، در جهت جلب اطمینان خریداران خود تلاش می‌کند. همچنین، این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده تا در صورت وجود هر گونه مغایرتی در اصالت محصول، مرجوع یا تعویض آن بدون هیچ گونه هزینه حمل و نقل صورت گیرد.
در واقع، اصالت قطعات یدک یار تکیه بر بررسی کیفی و ضمانت تایید آنها توسط افراد متخصص مورد تایید شما دارد! بدین صورت، اگر فرد متخصص شما، اصالت قطعه شما را تایید نکند، مجموعه یدک یار امکان مرجوع کالای خریداری شده را بدون هیچ هزینه ای برای شما فراهم کرده است.

ضمانت سلامت فیزیکی؛ یدک یار قطعه سالم به دستت می‌رسونه!

همانطور که می‌دانید، سالم بودن قطعات از نظر فیزیکی و بسته بندی، یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که تمامی مشتریان به آن توجه ویژه ای دارند و عدم وجود آن اعتماد و رضایت مشتری را به طور کل از بین خواهد برد.

فروشگاه یدک یار سلامت فیزیکی کالا را تا زمان تحویل آن به طورکاملا تضمین شده به مشتری ارائه می‌دهد، بدین ترتیب، محصول دریافتی چه از نظر فیزیکی و چه از نظر بسته بندی کاملا نو و دست نخورده به دست شما خواهد رسید. در صورت مخدوش بودن بسته بندی یا ناسالم بودن قطعه، امکان مرجوع و تعویض آن نیز بدون پرداخت هیچ هزینه ای امکان پذیر خواهد بود.

مشاوره رایگان لوازم یدکی؛ نگران بودجه ات نباش!

یکی از بهینه ترین بخش های در نظر گرفته شده برای خرید از مجموعه یدک یار، امکان دریافت مشاوره رایگان است! بسیاری از افراد ممکن است نسبت به برند قطعه مورد نظر یا از قیمت های آن اطلاع کافی نداشته و دچار سردرگمی شوند! در این زمان بخش مشاوره یدک یار کمک حال شما خواهد بود!

با توجه به تنوع بالایی که برندهای لوازم یدکی از نظر کیفی و قیمتی در بازار دارند، تعداد محدودی از این برند ها در بین افراد شناخته شده که طبعا به دلیل به نام بودن، از سطح قیمت های بالایی برخوردارند، اما صرفا به این معنی نیست که برندهایی با قیمت های پایین تر، سطح کیفیت مناسب را نداشته باشند. هدف اصلی متخصصان یدک یار مشاوره در زمینه شناسایی برند هایی با سطح قیمت های مناسب تر است که شاید خریداران اشراف کافی به آنها نداشته باشند تا در نهایت، با کیفیت ترین قطعات را نسبت به بودجه شما را معرفی کنند.

با ورود به سایت و تماس با بخش پشتیبانی این مجموعه، تیم کارشناسان مختصص یدک یار آماده پاسخ به تمامی پرسش های شما خواهند بود و مشاوره های لازم جهت تهیه قطعه مورد نظر را به شما خواهند داد. کارشناسان یدک یار با توجه به میزان بودجه در نظر گرفته شده و نوع خودرو، بهترین و مقرون به صرفه ترین برند و قطعه را به شما معرفی خواهند کرد.

جهت تماس با متخصصین یدک یار میتوانید با شماره تماس ۰۲۱۹۱۳۰۵۰۶۰ تماس حاصل فرمایید.

تجربه خریدی راحت و امن؛ انتخاب کن و تحویل بگیر!

همگی می‌دانیم که تهیه محصول یا هر نوع خدماتی از مراکز مرتبط معمولا نیازمند حضور و صرف زمان و هزینه خواهد بود، تا در نهایت بتوانیم نسبت به خرید قطعه مورد نظر با قیمت و کیفیت مناسب اقدام کنیم! یکی از ویژگی های برجسته یدک یار، خرید آنلاین لوازم یدکی است! شما در هر نقطه و مکانی در کشور باشید، می‌توانید تنها با اتصال به اینترنت و چند کلیک، قطعه مورد نظر خود را از یدک یار خریداری کنید! این ویژگی به صرفه جویی در وقت و هزینه شما جهت تهیه یک محصول کمک کرده و دیگر نیاز نیست تا زمان زیادی از روز خود را به جستجو حضوری در بازار بگذرانید.

یدک یار با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به عنوان رسمیت و اعتبار سایت تجربه خریدی امن را برای شما فراهم می‌آورد. این نماد بوسیله وزارت صنعت، معدن، و تجارت اخذ شده است. برای اطمینان از صحت این مجوز می‌توانید به سایت yadakyar.com مراجعه کرده و با کلیک بر روی نماد آبی رنگ که در انتهای سایت قرار گرفته است، تمامی اطلاعات و مجوز های فروشگاه یدک یار را مشاهده کنید.

نحوه خرید از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی یدک یار

تهیه قطعه و محصول مورد نظر شما از مجموعه یدک یار به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد؛ در واقع، شما در هر نقطه ای از کشور که باشید، با دسترسی به سایت می‌توانید خرید لوازم یدکی مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. به طور کلی، سه روش مختلف برای سفارش قطعه از طریق این سایت برای شما فراهم است که در ادامه شرح می‌دهیم:

سفارش آنلاین لوازم یدکی

تنوع بالایی از قطعات و لوازم یدکی با ورود به سایت و فروشگاه آن در اختیار شما قرار می‌گیرد که تمامی اطلاعات و مشخصات فنی آن به طور کامل ثبت گردیده است. کاربران با جستجو در این بخش می‌توانند قطعه مورد نظر خود با تمامی مشخصات فنی و برند آن را یافته و وارد پروسه ثبت و تکمیل سفارش شوند.

از مزیت های خرید آنلاین لوازم یدکی می‌توان به امکان مقایسه برند مختلف قطعات و قیمت آنها اشاره کرد؛ بدین ترتیب، کاربر با بررسی تعداد برند های موجود و سطح قیمت ها، قطعه مورد نظر خود را با میزان بودجه در نظر گرفته شده خریداری می‌کند. این در حالی است که بازار های خرید و فروش قطعات معمولا تنوع برند و قیمتی کمتری به مشتری ارائه داده و امکان مقایسه را محدود می‌کنند.

ثبت درخواست قطعه سفارشی

در مواقعی پیش می‌آید که قطعه مورد نظر شما با جستجو در فروشگاه اینترنتی یدک یار یافت نمی‌شود! در این حالت، نام قطعه مورد نظر خود را در بخش درخواست ها ثبت کنید! کارشناسان یدک یار با بررسی درخواست، با شما تماس حاصل می‌کنند، و با ارسال مشخصات تماس و نشانی پستی، محصول خود را در محل تحویل خواهید گرفت.

سفارش لوازم یدکی از طریق تماس تلفنی

در برخی موارد پیش می‌آید که دسترسی به اینترنت و سایت برای کاربر امکان پذیر نیست و علاوه بر این نیاز به تامین قطعه ای در بازده زمانی محدود برای خریدار وجود دارد. در این حالت، با شماره گیری شماره تماس یدک یار ۹۱۳۰۵۰۶۰-۰۲۱ می‌توانید سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید. کارشناسان بعد از بررسی های لازم، با شما تماس گرفته و بعد از ثبت نهایی، قطعه را درب منزل به شما تحویل می‌دهند.

نحوه پرداخت سفارش

روش های پرداخت فروشگاه اینترنتی یدک یار به دو صورت آنلاین و درب محل امکان پذیر است؛ در حالت اول بعد از تکمیل پروسه ثبت سفارش قطعه، وارد درگاه آنلاین شده و می‌توانید با تمامی کارت های عضو شتاب خود نسبت به پرداخت اقدام کنید.

در حالت دوم، بعد از تکمیل پروسه ثبت سفارش، با وارد کردن نشانی پستی و انتخاب پرداخت در محل، قطعه شما درب محل کار یا منزل تحویل داده می‌شود.

پرداخت های درب محل با استفاده از کد QR درج شده بر روی فاکتور کالا شما انجام می‌شود؛ بدین ترتیب، با استفاده از نرم افزار اسکنر، تمامی اطلاعات محصول در کنار مبلغ قابل پرداخت نمایش داده شده و عملیات پرداخت امن انجام می‌شود. لازم به ذکر است که پرداخت های درب منزل فقط برای کاربران ساکن استان تهران امکان پذیر است.
در صورتی که تمایل به پرداخت از طریق پوز های اینترنتی بودید، میتوانید درخواست خود را به همکاران ما اعلام کنید تا دستگاه پوز برای شما ارسال گردد.

زمان ارسال سفارشات

بازه زمانی ارسال سفارشات

انجام کلیه سفارشات فروشگاه یدک یار در هفت روز هفته برای کاربران امکان پذیر است. ارسال سفارشات در روز های شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ و در روز های پنج شنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ می‌باشد. ایام تعطیل و روز های جمعه ارسال انجام نمی‌گیرد.

بازه زمانی ارسال مرسولات بسته به محل و شهر سکونت شما متفاوت است؛ سفارشات استان تهران در بازه زمانی ۱ الی ۳ ساعته و این بازه در استان های دیگر ۲۴ الی ۴۸ ساعته ارسال خواهد شد. حمل و نقل مرسولات شما در شهر تهران از طریق پیک، و ارسال استان های دیگر کشور از طریق پست، تیپاکس، باربری، و ترمینال صورت می‌گیرد.

در صورت تعجیل مشتری در تحویل محصول، امکان انتخاب روش ارسال سریع آن از طریق اکسپرس نیز وجود دارد.

فروش اینترنتی لوازم یدکی به یدک یار ختم نمی‌شود!

همانطور که گفته شد، با توسعه تکنولوژی و به کار افتادن کسب و کار های اینترنتی در سراسر دنیا، امروزه تعداد بسیاری از عرضه کنندگان کالای مصرفی به صورت آنلاین در حال ارائه خدمات به مشتریان هستند. فروش آنلاین و فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و علاوه بر مجموعه یدک یار، شمار بسیاری از این فروشگاه ها در خارج از کشور نیز به صورت آنلاین در حال ارائه قطعات و لوازم یدکی خودرو به مصرف کنندگان هستند. به عنوان مثال یکی از بزرگترین سایت های بین المللی که در این حوزه فعالیت میکند سایت buyautoparts.com میباشد.

بنابراین، محل زندگی شما محدود به داشتن چنین خدماتی نیست و در هر نقطه از دنیا که باشید می‌توانید از این امکانات بهره منده شوید!

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی یدک یار

تنوع بالای لوازم یدکی

خرید دسته بندی های مختلف قطعات مصرفی، فنی، و حتی قطعات بدنه برای تمامی خودرو های بازار ایران معمولا نیازمند مراجعه به مراکز فروش متعددی است اما فروشگاه اینترنتی یدک یار با تحت پوشش قرار دادن تمامی این دسته بندی ها و خودرو ها، تجربه خریدی به صورت یکجا و همه جانبه را در پی دارد.

ضمانت اصالت قطعات

مجموعه یدک یار ضمانت اصالت تمامی قطعات خود را به خریدار ارائه می‌دهد، همچنین، این امکان را به مشتری می‌‌دهد که در صورت عدم رضایتمندی خریدار از کیفیت و اصالت قطعه خریداری شده، کالا بدون هیچ هزینه ای مرجوع شود.

ضمانت سلامت فیزیکی قطعات

اگر قطعه خریداری شده کاربران مخدوش، خراب، و یا دارای هر گونه ایرادی در بسته بندی باشد، امکان تعویض آن توسط مجموعه یدک یار فراهم است.

امکان مقایسه قیمت قطعه در برندهای مختلف

دسترسی به برند های مختلف از نظر قیمتی و کیفیتی برای کاربرانی که از مجموعه یدک یار قطعه خریداری می‌کنند به راحتی وجود دارد تا تجربه خریدی دقیق و بهینه تر را کسب کنند.

راحتی در خرید لوازم یدکی

صرفه جویی در زمان و هزینه رفت و آمد در بازار های مرتبط با فروش قطعات خودرو، و خرید لوازم یدکی مورد نظر، تنها با چند کلیک ساده در هر نقطه ای از کشور که باشید.

پرداخت امن، خریدی با اطمینان

فروشگاه اینترنتی یدک یار با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی این امکان را به شما می‌دهد تا عملیات پرداخت خود را با خیالی آسوده انجام دهید. همچنین، پرداخت های درب محل نیز از فاکتور های دارای کد امن QR انجام پذیر است. همچنین امکان پرداخت از طریق پوز های بانکی نیز موجود است.

دریافت مشاوره رایگان در زمینه قطعات و برند ها

مشاورین و کارشناسان یدک یار به شما در داشتن تجربه خرید لوازم یدکی مناسب نسبت به بودجه و کیفیت مورد نظر کمک می‌کنند و این امکان را به شما می‌دهند تا با کمترین هزینه مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 نظرات
  1. پوریا می گوید

    قیمت هاتون پایین هست و قطعاتی که خیلی جاها پیدا نکردم و داخل سایتتون دیدم و سفارش دادم

  2. حسن یوسفی می گوید

    درود بر شما چرا قطعات یدکی خودرو بصورت روزانه قیمت زده نمیشود و بایستی تماس گرفته شود،ممنون ازشما

    1. یدک یار می گوید

      سلام و عرض ادب
      بازار لوازم یدکی خودرو جزو بازار هایی هست که بصورت کاملا مستقیم سوار بر نوسانات ارز در کشوره، متاسفانه با توجه به این نوسانات قیمت ها نه بصورت روزانه بلکه قیمت قطعات خودور های وارداتی بصورت ساعتی تغییر میکنه. همکاران ما در بخش پشتیبانی یدک یار همواره تلاش دارند تا قیمت قطعات روی سایت بروز و قابل استناد باشد اما با توجه به نوسانات متداول قیمت ارز و حجم بالای قطعات موجود یدک یار و همچنین زمان بر بودن اعمال بروز رسانی قیمت برای تک تک محصولات، همواره بروز بودن قیمت برای تمامی محصولات کمی سخت است و غیر قابل اجراست، هرچند محصولات روتین و پر مصرف اکسرا قیمت بروز شده بروی سایت دارند اما برای قطعات خاص باید حتما قبل از خرید قیمت بررسی گردد. این تغییر قیمت مرتبط انرژی زیادی از یدک یار میگیرد و طبیعتا ترجیه ما نیز به ثابت بودن قیمت و مشخص بودن وضعیت بازار لوازم یدکی است. امیدواریم هرچه سریع تر قیمت ارز در کشور ثابت شود تا یدک یار بتواند بصورت مستندتر و دقیق تر قیمت لوازم یدکی را به شما عزیزان عرضه کند و بدون نیاز به تماس بتوانید با خیالی راحت قطعه مورد نیاز خود را سفارش دهید.

  3. بهزادپور می گوید

    بعصی از قیمت کارتون به نسبت جاهای دیگه بالاست اما من چون چند بار ارزون خریدم و فیک بوده ترجیح میدم گرونتر بخرم اما قطعه چینی ضعیف نخرم

  4. جاوید می گوید

    با سلام شما فقط راهنما و فروش لوازم.جانبی انجام میدید?برای تهران ارسال هاتون به چه صورته ?قطعات موسو رو میخوام .نصب و تعمیر ندارید?یا جایی و معرفی نمیکنید که قابل اعتماد باشه هم تعمیر هم تشخیص?

    1. یدک یار می گوید

      سلام و عرض ادب
      مجموعه یدک یار تمامی قطعات و لوازم یدکی موسو را در بخش تخصصی فروش قطعات این خودرو به ضمانت اصالت به شما عرضه کرده است. شما میتوانید با ورود به این بخش قطعه مدنظر خود را به تفکیک برند به همراه قیمت مشاهده و خریداری نمایید. قطعه خریداری شده، در سراسر تهران بین ۱ تا ۳ ساعت به دست شما خواهد رسید.
      متاسفانه در حال حاضر امکان تعویض یا تعمیر در محل برای مجموعه ما فراهم نیست، در صورتی وجود هر گونه سوال میتوانید با بخش فروش لوازم یدکی موسو تماس بگیرید تا متخصصین ما بصورت رایگان شما را راهنمایی کنند.

  5. حامد می گوید

    با تشکر از سایت خوبتون
    سلام شما لوازم های جانبی و تزیینی هم دارید مثل دور فرمون یاچراغ های تزیینی برای ۲۰۷ ?یا فقط لوازم یدکی دارید?
    متشکرم از پاسخگویی

    1. یدک یار می گوید

      سلام و عرض ادب
      بله، شما میتوانید در بخش لوازم جانبی فروشگاه لوازم یدکی یدک یار، لوازم تزئینی و جانبی مثل دور فرمان و … را مشاهده کنید.
      از بالا سمت راست با وارد شدن به منو میتوانید دسته بندی لوازم جانبی خودرو را انتخاب کنید.